2016. október 20., csütörtök



AniTiger & a 12 napos blogger kihívás | 7. nap


(Ezt a rovatot a „kihívás 12 nap” címke alatt lehet megtalálni.)

Elsumákolgatok itt dolgokat, mert hétközben képtelenség egy-egy bejegyzésnek szentelnem magamat… de azért egy-két dologra még így is van kapacitásom. Teszem azt, ki tudom válogatni a kedvenc dalaimat, újra tudom őket hallgatni, aztán nagy nehezen képes vagyok rámutatni HÁROMRA, hogy: „Na, ők a kedvencek!” Ugyanis a ZENE a 7. nap témája, de én ritkán hallgatok zenét, így olyanokra mentem rá, amiket akármikor ha meghallok, azonnal elkezdem őket énekelni!
❖❖❖❖❖
7. NAP | – A 3 kedvenc dalod jelenleg

Zanzibár – Nem vagyok tökéletes (link)

Hooligans - Hotel mámor (link)

Tankcsapda - Be vagyok rúgva (link)
❖❖❖❖❖
Jó olvasást! Köszönöm a figyelmet!
❖❖❖❖❖


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése