2019. augusztus 27., kedd



UNBOXING | Varázslatos első év - Világok Lángja Mystery Box



A témához tartozó bejegyzések a „book box” címke alatt elérhetőek.

Világok Lángja

Volt a blogon már lajháros, fürdőbombás és 18+os doboz is, de februárban megláttam egy olyan dobozt, amit nem bírtam kihagyni… Egy gyertyás dobozt… a kedvenc témámban! Megrendeltem, megérkezett, boldogan kibontottam, és sajnos totál elfelejtettem megosztani az unboxing bejegyzést róla! :D Amint megláttam a Varázslatos első év – Mystery Box témát, azonnal tudtam, hogy ez a csomag KELL nekem, mert egy menthetetlen Potterhead vagyok! ;)
Mivel nemrég megrendeltem a „folytatást”, úgy döntöttem, hogy felfrissítem az első doboz unboxing posztját, és a következőről pedig igyekszem majd tárgyidőben, érkezés után értekezni! ;)

A kicsomagoláshoz olvass tovább! ⇩⇩⇩

vvvvv
TÉMA


A tartalmat inspirálta: HP 1.

A doboz tartalma:
1 x 200ml és 2 x 100ml-s szójagyertya (exkluzív, csak a doboz részére készült kiadás)
1 illatviasz
1 exkluzív hard enamel pin (saját design, magyar nyelvű felirattal)
1 névre szóló apróság egy hazai kézművestől
1 változó elem
gyönyörű fanart egy tehetséges művésztől
2 viselhető elem
3-5 egyéb, témához kapcsoló elem.

Minden elem kézműves jellegű, tehát nem hivatalos HP termékek lesznek a dobozban!

A DOBOZ TARTALMA

Változó elem: MARDEKÁR matt fóliázott könyvjelző a következő felirattal: „Hogyha agyafúrt s ravasz vagy, Ne is tekints másra: A Mardekár való neked, Ott lelhetsz sok társra.” / Nekem nagyon tetszett, mert könyvjelzőből sosem elég, pláne, ha Mardekáros! /


„THE GOLDEN TRIO” fanart képkeretben: Nagyon tetszik a kép, ami Sofiia Lytvynchuk munkája, de egyelőre nincs helyem sehova kitenni, így jelenleg kihasználatlan nálam ez a tárgy.


Egyedi HP gyertya: névre szóló szójaviasz gyertya (100 ml) a választott házam színében (én egy AniTiger feliratú Mardekáros gyertyát kértem-kaptam). ILLAT: fűszeres csokoládé. Ez az abszolút kedvenc elemem a csomagból! / Bár az illata nem a kedvencem, mégis nagyon ínycsiklandó ez a csokis felhang… /


„Vasárnap nincs posta” szójaviasz gyertya (100 ml): ILLAT: friss eső, Petunia néni levendulás kertje. / Illatra ez kicsit agresszív nekem. /


„Tea Hagridnál” szójaviasz gyertya (100 ml): ILLAT: earl grey, cukrozott pörkölt törökmogyoró. / Ez se a kedvenc illatom –én kifejezetten szeretem a túl édes illatokat -, de nagyon dögös ez a pörkölt törökmogyoró meg tea kombó. /


„HAPPEE BIRTHDAE” szójaviasz gyertya (200 ml): ILLAT: fahéjas mandulás torta cseresznyekrémmel. / IMÁDOM AZ ILLATÁT! Akkora mázli, hogy ebből kaptunk 200 ml-t! Annyira finom az illata, hogy beleharapnék Hagrid tortájába azon nyomban. /


Alohomora kulcstartó: A táskámnak az egyik cipzárát díszíti, én szeretem. Kedves apróság, ráadásul simán túléli, hogy folyton nekivágom valaminek a táskám. (Konkrétan meg se kottyant neki, hogy idén folyton hurcibáltam magammal városba-erdőbe, szóval ritka kitartó anyagból készült.)


Fűszeres sütőtöklé illatvisza: ILLAT: sütőtök, szerecsendió, fahéj / Gyerekek, ha még értetek FINOM ILLATOT! Beleszerettem ebbe az illatviaszba, és általa az illatviaszok használatába. Nagyon jól eltalált ez a cucc, ráadásul sokáig tart, vagyis többször felhasználható a viasz. Csak sajnos túlságosan addiktív. :D /


Hermione mágneses könyvjelző: Annyira imádni való! Sajnos relatíve ritkán használok mágneses könyvjelzőt, plusz annyira tetszik, hogy félek, hogy kárt teszek benne. :D / Dísznek használom-imádom. /


„Még mindig várom a levelemet” hard enamel pin: Nagyon szeretem – és gyűjtöm – a mindenféle kitűzőket, ezért boldoggá tett ez a meglepetés! / Annyira félek, hogy elhagyom, hogy csak ritkán merem feltenni a táskámra. :D Ez van. Kedvenc. /


Unikornisvér nyaklánc: Fülbevalónak van írva a kártyán, de nyaklánc. Ez a másik számomra haszontalan tárgy a dobozban, ugyanis nem szeretem az ehhez hasonló nyakékeket… :’) / De fotózáshoz jó kis kellék. /


Bölcsek köve szappan bourbon vanília illatban: nagyon jópofa a szappan formája, tetszik az illata is, totál passzolt a csomagba! Számomra nagyon kellemes meglepetés volt ez a kézműves szappan! / Jaj, mekkora szappangyűjtő vagyok! Naná, hogy odáig voltam érte. /

Roxfort watercolor vászontáska: Oké, EZ a kedvencem a csomagból. Odáig vagyok ezért a vászontáskáért!


Wingardium Leviosa hűtőmágnes: Igen, gyűjtöm a hűtőmágneseket is. Ez az első HP-s, vagyis iszonyú szuper! Sajnos közeli képem nincs róla, de a fenti képen látszik az a kedves, kör alakú, könyves hűtőmágnes. (Valamennyire.)  

ÖSSZESSÉGÉBEN

Összességében tetszett, jó kis doboz lett! :) Voltak elemek, amik nem lettek a kedvenceim, míg másokat annyira féltek, hogy félek őket használni. Nem bánom, hogy megrendeltem a dobozt, és alig várom, hogy megkapjam a MÁSODIK ÉV által inspirált dobozt is. (Napok kérdése.)

Addig is ismerkedjetek meg a VILÁGOK LÁNGJA megálmodójával!
(Katt a képre, és olvassatok tovább.)

vvvvv
Köszönöm a figyelmet! Jó olvasást!
vvvvv


1 megjegyzés: