2019. augusztus 14., szerda



AniTiger - Népszerűtlen Vélemények Könyves Tag


(Még több taget a „book tag” címke alatt található.)

Heyho!
Majd négy éve, hogy kitöltöttem ezt a taget, és úgy döntöttem, hogy ideje újra nekiugrani. Ki tudja, mi változott ennyi idő alatt? Azért jó néhányszor elhagytam a komfortzónámat mindenféle kihívás meg könyvklub miatt! :D (Egyébként 2017-ben Réta kérte, hogy töltsem ki újra a book taget, de akkor még korainak gondoltam. Viszont ami késik, az nem múlik. 
--- OLVASS TOVÁBB ---

❖❖❖❖❖
1. Népszerű könyv vagy sorozat, ami neked nem tetszett!
(értékelések: 1., 2., 3.)

Ha nem lett volna érdekes a regény alapsztorija, akkor tuti, hogy nem adok rá ennyi pontot. Valahogy elcsúszott nálam az egész, pedig CoHo regényeiért odáig vagyok. (A másik írónőtől pedig tervezek olvasni, ugyanis neki is jöttek ki magyar regényei. Pl. a Kihasznált alkalom)

2. Népszerű könyv vagy sorozat, amit mindenki más utál, de te szereted!
(Moly: 78% | GoodReads: 3,62)


Nem is annyira utálják, hiszen azért alulról veri a 80%-ot, de míg én 5 csillagot adtam rá, addig jó néhányan az olvasók közül 1,5-2 csillagot! Szóval szerintem ők utálták. Olyat nem tudok mondani, amit rajtam kívül mindenki utál. :D

3. Szerelmi háromszög, ahol a főszereplő nem azzal jön össze, akivel te szeretnéd!

Harry Potter (vagy Draco Malfoy) és Hermione Granger


Oké, nem leszek népszerű, de mivel nem vagyok oda Ginnyért, mindig (bárki) mást képzeltem el Harry mellé. Amikor volt egy rész, ahol Ron féltékenykedik Harry és Hermione közelségére az egyik horcrux befolyása alatt, akkor ugrott be, hogy hoppá, hiszen lehetne az is a happy end. De a legizgalmasabb párost Draco és Hermione alkotta volna. (Persze tőlem alakulhattak volna színesebben a dolgok. Kamaszként Drarry és Snarry  fanfiction imádó voltam például. #csakneGinny :D)

4. Népszerű vagy szeretett szereplő, akit te nem igazán kedvelsz!

Eleanor Oliphant


Eleanor nem egy kedves, megértő ember, hanem inkább mindig mindenkit elítél, és mindenkinél felsőbbrendűnek tartja magát. Ráadásképpen full antiszociális, nem ereszkedik le a pórnéphez... A regény felénél már mérhetetlenül utáltam.

5. Népszerű műfaj, amit te nem igazán olvasol!

Történelmi regény
Bár a családregények is elég felkapottak mostanában, és olyanokat se olvasok. Meg életrajzokat se... Lássuk be, hogy nem szerethetek minden műfajt/zsánert. ;) Szerintem ezzel ti is így vagytok.

6. Népszerű szerző, akit nem sikerült igazán megszeretned!


A lány a vonaton című regényével mellément nálam, és hiába szemeztem a másik magyarul is megjelent könyvével, A víz mélyénnel, nem bírtam rávenni magam.

7. Népszerű toposz, amiből már eleged van!

„Új ember a városban” + „Árva/félárva főszereplő”

8. Népszerű sorozat, ami teljesen hidegen hagy!


Nem hinném, hogy illik az én lelkivilágomhoz ez a sorozat, ezért nem is izgatja a fantáziámat, nem bánt a dolog. Viszont van olyan, ami bánt, hogy nem érdekel, mert imádom az író műveit. Ilyen pl. Böszörményi Gyula történelmi krimisorozata, az Ambrózy báró esetei.

9. Azt mondják, a könyv mindig jobb, mint a film. Mégis, melyik az a sorozat- vagy filmadaptáció, ami jobban tetszett, mint a könyv?



Szeretem azt, amikor annyira szuperül sikerül a casting, hogy már csak a színészek játéka miatt öröm megnézni valamit, aminek amúgy a története könyvként nem jött be.

9+1. Egy karakter, akit mindenki más utál, de te szereted!

Lex Luthor


Nem nagyon tudom, hogy mások kiket utálnak*, ezért passz, de ha muszáj valakit mondani, akkor Lex. Ő néha nagyon nagy p…cs tud lenni. *(Valahogy az ennyire negatív dolgok megpattannak a fejemen… Azokra se emlékszem túl sokáig, akiket én nem szerettem.)

Akinek kedve van, töltse ki a taget! =^.^=

vvvvv
Jó olvasást! Köszönöm a figyelmet!
vvvvv

1 megjegyzés:

  1. Lex Luthorról nekem Superman jut eszembe -XDXD
    Óh, igen, az árva/félárva toposz tényleg idegesítő, egy időben MINDEN YA disztópia azzal indult, már a hajamat téptem tőle. Vagy a másik, amikor a szülő annyira dolgozik/hülye, hogy semmit sem ért/vesz észre az ő kis kamasz gyermeke életéből... na, ezzel is tele a padlás!
    (jó ez a book tag, csak én egy csomóhoz nem tudnék semmit írni, eleve az első pont már bukta, nagyon lusta vagyok sorozatokat befejezni :D)

    VálaszTörlés