2018. szeptember 10., hétfő



Őszköszöntő, névkereső nyereményjáték | JÁTSSZUNK!


  
Ma beköltözik hozzám egy új lakó, akinek a megvételét jó ideje halogattam, de a Blogturné Klub és néhány baráti jó tanács végül meghozta a hatását. Szóval nemsokára egy Kindle Paperwhite 3 boldog tulajdonossá válok! :)) Ennek örömére úgy döntöttem, hogy játsszunk egyet! Nem lesz nehéz dolgotok, egyszerűen csak kíváncsi vagyok arra, hogy el szoktátok-e nevezni a dolgaitokat, és hogyan neveznétek el egy e-book olvasót! :D (Túl sok The Walking Dead-et néztem mostanában, és épp Lucille-nál tartok... A fanok tuti értik. :D)  

A sorsolás az Olvasás Éjszakáján várható, szóval majdnem három hetetek van arra, hogy elolvassátok a bejegyzést, és játsszatok!

<<< OLVASSATOK TOVÁBB! >>>
♡♡♡♡♡
A NYEREMÉNYEK:

Kivételesen nem YA-regényeket lehet nyerni nálam, hanem komolyabb könyveket! Persze hozzátenném, hogy ezek már általam olvasott példányok! ;) Az első könyv egy skandináv krimi, a második egy természetfeletti thriller, a harmadik posztmodern regény. (A recenziós példányokat köszönöm a Kossuth Kiadói Csoportnak és a Napkút kiadónak!)

Az első nyereménykönyv: Jo Nesbø: Macbeth
  

Kedvcsináló idézet:
„– Én lelki békére vágyom, asszonyom. Arra az elégedettségre, hogy megtettem a kötelességemet. Hogy rendben tartottam és felújítottam az őseim házát. Tudom, hogy perverz gondolat, ezért kérem, ne árulja el senkinek.”

  
A második nyereménykönyv: John Cure: A fekete esernyős férfi
  

Kedvcsináló idézet:
„– Szerinted mik voltak ezek? – kérdezte. – Földönkívüliek?
– Annak kellett, hogy legyenek – bólintott Marcell. – Én a Tescoban még nem láttam ilyet azelőtt.
Szofi mosolygott. A férfi humora a legnehezebb helyzetekben is mindig oldotta a benne dúló feszültséget. Bármikor meg tudta színezni a pillanatot.”

  
A harmadik nyereménykönyv: Venko Andonovszki: Boszorkány


Kedvcsináló idézet:
„Minden más dolog nagyobb lesz, ha hozzáadunk valamit, csak az igazság lesz kisebb. Ezért is van, hogy az igazságszeretőt nem a trónon, hanem a magányban kell keresni: kolostorban, sivatagi remetelakban vagy könyvtárban!”

  
TUDNIVALÓK / SZABÁLYOK:

Figyelmesen olvasd el, mert hiába nyersz, ha nem jelentkezel időben, vagy nem tudjuk összehozni a postázást!

- Ezúttal is a miniwebtool.com –al sorsolok;

- nem fogok külön értesíteni senkit;

- a nyertes nevét közzéteszem egy blogposztban és külön a Facebook oldalon is, szóval érdemes figyelni;

- kizárólag Magyarországon belül tudom postázni;

- a postázáshoz el fogom kérni az adataidat, de miután jelezted, hogy megkaptad a nyereményed, törölni fogom (magyarul: betartom a GDPR törvényt);

- a nyilvánvalóan azonos válaszok beküldői KIESNEK a játékból mindannyian;

- ha 2018. október 3-ig nem jelentkezik valamelyik nyertes, akkor új nevet fogok sorsolni. 

A JÁTÉK:

Válaszolj hozzászólásban a következőkre ennél a bejegyzésnél 
vagy (!)
küldjétek el a válaszaitokat e-mailben a hagyjatokolvasok (kukac) gmail.com –ra*, de az csak akkor ér, ha itt lentre odaírjátok, hogy „E-mailben elküldve”

*(Ha nem akarjátok nyilvánosan megválaszolni a kérdéseket.)

A kérdések:

1. Van e-book olvasód?
2. Ha igen, milyen? / Ha nincs, akkor tervezel-e venni vagy inkább papírkönyves típus vagy? ;))
3. El szoktad nevezni a dolgaidat? (+Pl.)
4. Hogyan neveznél el egy e-book olvasót? Segíts elnevezni  az enyémet! 
5. Melyik könyv vagy könyvek érdekelnek? Lehet azt is írni, hogy mindhárom, hiszen akkor háromszor kerülsz a „kalapba”! ;)

SORSOLÁS: 2018. szeptember 29-én (20 óra után),
és 2018. október 3-ig várom a nyertesek jelentkezését!

♡♡♡♡♡
Jó olvasást! Köszönöm a figyelmet!

♡♡♡♡♡

37 megjegyzés:

  1. E-mailben elküldve. slezakedi96@gmail.com címről.

    VálaszTörlés
  2. Szia! E-mailben elküldve! (pielerkriszti@gmail.com)
    További szép napot és köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  3. Szia! Én ide írok…

    1. Nincs, de igazából, ha választanom kellene, akkor én inkább tabletet vennék e-book helyett. Nem tudom, amúgy milyen az e-book, de a tablet, gondolom, több mindenre használható. Aztán lehet, nincs igazam…
    2. Inkább tabletozós vagyok, a papírkönyveket nem annyira szeretem, mert „nagyon kell rá vigyázni” és az nekem elvesz az olvasásélményből.
    3. A mosogatógépnek és a kenyérsütőnek, mikor megkaptam, volt neve, de már elfelejtettem, mi. Nagy pozitív trauma volt a segítsége, ezért kapott egy megtisztelő nevet mindkettő. Aztán megszoktam…
    4. Én Avengers-fan vagyok, szóval egyértelműen Bucky lenne a neve. :)
    5. Mindhárom, de leginkább az első kettő, mert tőlük már olvastam korábban is.
    Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Jönneék játszani. :)
    Van e-book olvasom, nem is tudom, hogy mi lenne velem nélküle, mert éjszaka pl. egyszerűbb vele olvasni. Lujzának hívják, ne kérdezd miért, de illik rá, egyébként egy Alcor Myth típusú, egyszerű, de jó olvasó. Nálunk mindennek van neve, mármint kütyüknek, gépeknek, kocsinak. :) A fekete ernyős férfi és a Boszorkány érdekelne, mert a Machbeth már megvan nekem is. :) Köszönöm a lehetőséget! További jó blogolást!

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    1) Nekem nem nincsen, néha a nővéremét szoktam használni.
    2) Nem tervezek venni, úgy érzem nincs rá szükségem, és nem használnám ki.
    3) Nem igen szoktam, utoljára még a plüsseimet neveztem el.
    4) Hát szerintem mindenképp férfi nevet adj neki nekem ez logikusabban hangzik, és lehetne a kedvenc íród kereszt vagy vezeték neve.
    5) Engem Jo Nesbo - Machbeth könyve érdekel.

    VálaszTörlés
  6. Szia! Először is köszi a játékot :)
    1. Tableten van Bookline reader, azt használom.
    2. Nem tervezek külön venni, inkább papírkönyvet szeretek olvasni, csak ritkán veszem kézbe a tabletet.
    3. Nem :)
    4. Legyen Tiger a neve ;)
    5. A fekete esernyős férfi és a Boszorkány érdekelne.

    VálaszTörlés
  7. Szia, köszi a lehetőséget! :)

    1. Nincs e-book olvasóm, és
    2. nem is tervezek venni, mert igazából örök papírkönyves vagyok, digitális formában csak akkor olvasok, ha muszáj.
    3. Régebben el-elneveztem dolgokat (a laptopom becses neve pl. Jonathan), de egy ideje nem csinálom már
    4. Szerintem ha már e-book olvasóról van szó, akkor biztos valamelyik kedvenc könyves karakteremről nevezném el, neked is biztos van olyan szereplő, akinek a nevén szívesen szólítanád az olvasód is :D
    5. Engem leginkább a Macbeth érdekelne, már úgyis tervezek olvasni valamit a szerzőtől :)

    VálaszTörlés
  8. Szia!

    1. Van e-book olvasóm.
    2. Kindle 5 refurbished.
    3. Nem szoktam elnevezni dolgokat.
    4. Ha már elnevezném az olvasóm vagy bármit, akkor Asimov módszerét követném, ahogy a robotos novelláiban nevezte el az egységeket. Fogta az egység gyári számát és abból alakított ki egy nevet. Pl SPD-13-ból lett Speedie. Ennek a link alapján ( https://www.mobilefun.co.uk/blog/2014/07/how-to-identify-your-kindle-model/ ) a Paperwhite 3 kódja G090, ami kiejtve angolul G-Nine, ami kis átalakítással lehet >>GINA<<. :)
    5. A Macbeth érdekel a három közül. :)

    Köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  9. Szia! :)
    1. Van e-bookom, annak ellenére, hogy nagyon ellenszenvesnek talaltam az elején őket. :D
    2. Alcore myth led
    3.Nem szoktam elnevezni a dolgaimat, ezért is lesz nehéz megválaszolni a következő pontot 😅
    4.Lehetne Selfi :D Na nem mint szelfi, hanem az angol self(polcból) ki indulva :D Jobb nem jutott eszembe bocsi
    Köszi a játékot :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja és bármelyik könyvet szívesen fogadnám 😊

      Törlés
  10. Szia!
    1. Nincs.
    2. Döntésképtelen vagyok, nagyon sok szempontból csábítóak az e-olvasók, de imádom a papírkönyveket.
    3. Ritkán. De a laptopom neve Sanyi. :)
    4. Én a "hagyományos" neveket részesítem előnyben, kiválóan lehet perelni pl. egy Géza nevű kütyüvel, ha éppen nem működik. :) Ha lenne e-bookom, Mancinak hívnám.
    5. A Macbeth és a Boszorkány érdekelne.
    Köszönöm a játékot!

    VálaszTörlés
  11. Szia!
    Tetszik a nyereményjáték.
    1.Még nincs e-book olvasóm.
    2.Én még a papírkönyves változathoz ragaszkodom.Semmi sem tudja vissza adni úgyanazt az élményt.
    3.Én tárgyakat nagy ritkán nevezek el.Kb. 3 éve volt,hogy a pennyben volt pont gyűjtési lehetőség plüss gyümölcsökre beváltani,én egy zöld almát szereztem meg és zöldikének neveztem el,de ez egy kivételes alkalom volt.Igazából,csak élőlényeket szoktam elnevezni.
    4.Nem nevezném el,mert nem kötődnék hozzá sehogy érzelmileg,így sajnos most neked se tudok segíteni ebben.
    5.Engem a John Cure: A fekete esernyős férfi c. könyve érdekel. A Boszorkány c. könyv már megvan a Jo Nasbo könyvek meg "sajnos"nem kötnek le,pedig nagyon sok-sok blog szerint nagyon jókat ír.
    Izgatottan várom a sorsolást!
    Köszi, a játékot.
    Kati

    VálaszTörlés
  12. 1. Igen, van.
    2. Kindle Touch.
    3. Nem igazán.
    4. Kedvenc író/nő után nevezném el. Lehetne mondjuk Sylvia (Plath) vagy (Szabó) Magda :)
    5. Mindhárom érdekelne :)

    VálaszTörlés
  13. 1. van és imádom
    2. egy ősrégi Lenco-m van, ami tényleg semmit nem tud a könyvek tényleges megjelenítésén kívül mégis nagyon kötődök hozzá, mert hosszú évek és rengeteg olvasott oldal van a hátunk mögött, másrészt viszont tervben van egy új e-book beszerzése is, a Kindle mellett az Alcor-ok és a PocketBook is nagyon tetszett
    3. nem, ehhez semmiféle kreativitásom nincs. Talán a kocsinkra ragadt rá becenév, de az is inkább véletlen. Meg a porszívót hívom Robikának :D
    4. egy e-book olvasó sokat tud, tehát biztos okos és komoly is, nekem most elsőre az Alfréd ugrott be, ne kérdezd miért :D
    5. stílusuk alapján mindhárom nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  14. E-mailben elküldve v.orsi15 gmail-ről.

    VálaszTörlés
  15. Krizsma Judit Lídia avagy @jkrizsma Ide írok és köszi a lehetőséget:
    1. Sajnos nincs e-book olvasóm, néha a tabletemen olvasok.
    2. Szeretnék egyet, de inkább papíralapú könyv-párti vagyok.
    3. Mnemotechnikának jó elnevezni a dolgokat is...
    4. AniTiger olvasójának a következő nevet adnám: Az olvasás királynője.
    5. Leginkább Jo Nesbo Machbeth-je érdekelne, de a másik kettőnek is örülnék.

    VálaszTörlés
  16. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  17. Szia! Biztos nagyon fogod szeretni az ekönyvolvasódat! :)

    1. Igen van, pont 17-én lesz 6 éve, hogy megvettem (azóta is gond nélkül üzemet!)
    2. Kindle 4 - nagyon kis alap, de szeretem.
    3. Néha, az könyvolvasó 'nagyon kreatívan' Kindli névre 'hallgat'.
    4. A saját névelnevezésemből kiindulva - Papi :D
    5. Jo Nesbø: Macbeth

    VálaszTörlés
  18. Szia :)
    1. Nincs :)
    2. Nem tervezek venni :) Sokkal jobban szeretem a papír könyveket :) Van egy hangulata annak, hogy a kezedbe foghatod :)
    3. Nem nagyon, csak a háztartási gépeknek adtunk nevet a párommal. :D A mosogatógép a Rezső, a mosógép a Jenő, a hütő pedig a Benő :D
    4. Én Rina-nak vagy Illangónak nevezném el :)
    5. Igazából mind a három, de főleg a Macbeth *.* Egyrészt mert szeretem Jo Nesbo-t, másrészt Shakespeare mániásként érdekelne mit hozott ki belőle :)

    VálaszTörlés
  19. Szia!
    1./ Nincs.
    2./ Nem is tervezek venni, mert én sokkal jobban szeretem a papír alapú könyvet, amit illatozhatok és a kezembe foghatom.
    3./ Nem, soha nem nevezem el a dolgaimat.
    4./ Hogyan nevezném el? Nem vagyok valami kreatív ilyen dolgokban, de mondjuk: "book-si" - nak nevezném el. :-)
    5./ Bármelyik könyvnek örülnék a 3 közül, mert még egyiket sem olvastam.

    Köszönöm a lehetőséget! :-)

    VálaszTörlés
  20. 1. Nem, nincsen.
    2. Egyértelműen papírkönyves típus vagyok.
    3. Vannak dolgok, amiknek nevet adok, bár mostanában kevésbé. Első biciklimet Csillagnak hívták, az összes plüssállatomnak volt neve. A jelenlegi osztályon tábláját Chris-nek hívjuk, a fogas a Thomas névre hallgat.
    4. Amilyen korszakomat élem, én biztos "Zura janai Katsura da!" névre keresztelném.
    De szerintem a kedvenc író egyik neve, vagy egy kedvenc karakter neve jó ötlet.
    5. Mindhárom érdekelne, de leginkább a Boszorkány.

    VálaszTörlés
  21. 1. Nem, nincsen.
    2. Egyértelműen papírkönyves típus vagyok.
    3. Vannak dolgok, amiknek nevet adok, bár mostanában kevésbé. Első biciklimet Csillagnak hívták, az összes plüssállatomnak volt neve. A jelenlegi osztályon tábláját Chris-nek hívjuk, a fogas a Thomas névre hallgat.
    4. Amilyen korszakomat élem, én biztos "Zura janai Katsura da!" névre keresztelném.
    De szerintem a kedvenc író egyik neve, vagy egy kedvenc karakter neve jó ötlet.
    5. Mindhárom érdekelne, de leginkább a Boszorkány.

    VálaszTörlés
  22. 1. Igen, van e-book olvasóm. / 1 hete kaptam a családomtól születésnapomra/.
    2. Amazon Kindle paperwhite.
    3. Nem igazán..., egy gyermekkori plüss állatot kivéve, a neve Öcsi.
    4. Én az olvasó márkanevéből képeznék le valami frappánsat. pl. az enyém: Amazon= Mazsi vagy Kindle=
    Kincső vagy Kincsem.
    5. Mind a három könyv nagyon felkeltette az érdeklődésemet, ha nem nyerek is el fogom olvasni őket.
    /Jo Nesbo nagy kedvencem, A fiú volt az ami nagyon tetszett tőle./

    VálaszTörlés
  23. 1. Nem, nincs. 2. Nem terveztem, papírkönyves vagyok, sokat jelent neken a könyvek fogása. 3. Igen, főleg a plüssállatokat, de pl a fényképezőmet Grabowskynak hívják, a Macskafogó főszereplője után. 4. Huhh, én egy számomra kedves karakter után nevezném el, például Will vagy Leander. 5. Mindhárom könyv érdekel. :D

    VálaszTörlés
  24. Szia, először is szeretném megköszönni a játékot, ilyen típusú könyvekért már rég volt más oldalakon is játék, örülök, hogy most nálad nem ya könyvek a nyeremények;) 1. nincs, de szeretnék.2. nem tudom milyet szeretnék, mert imádom a papír könyveimet szagolgatni, tapizni amiknek különleges dombornyomatos a borítója stb. szóval még tépelődöm. 3. csak a plüssállataimat, tárgyakat nem. 4. Booky, 5. A Macbeth és a fekete esernyős férfi érdekelne.

    VálaszTörlés
  25. 1.-2. Van, egy boox c67ml carta típusú
    3. A kis tasakos papírzsepit Reginának hívom. Mind a 8 leszármazottját, ami a megfázásom idején áldozatul esett...
    4. Én Buksinak nevezném el. (igen, na :D )
    5. Mindhárom érdekelne.

    Köszi a lehetőséget :)

    VálaszTörlés
  26. Szia! :)

    1. Nincs e-book olvasóm, de sok e-könyvem van, ezért kaptam egy tabletet, hogy a telefonomnál nagyobb képernyőn olvashassam őket. Másra nem igazán használom, szóval ő lett az én e-bookom :)
    2. A papíralapú könyveket jobban szeretem, egy e-könyv se tudja helyettesíteni a lapozás kellemes érzését.
    3. Nem nagyon szoktam elnevezni a dolgaimat, de ha valamit keresek mindig Pityunak hívom.
    4. Én az e-bookot Drágaszágomnak nevezném el a Gyűrűk ura után (vagy Pityunak :D).
    5. Mindhárom könyv érdekelne.

    Köszönöm a lehetőséget! Szép estét! :)

    VálaszTörlés
  27. Szia!

    1. Nem, nincsen.
    2. Egyértelműen papírkönyves típus vagyok. Egy kissé ellene is vagyok az e-könyveknek, bár az utóbbi egy évben erősen elgondolkodtam rajta, hogy veszek egy e-book olvasót. Utazás közben könnyebb lenne cipelni, és nem félnék tőle egyfolytában, hogy meggyűrődik a sarka.
    3. Általában a plüsseimet és a figuráimat szoktam elnevezni, a használati tárgyaimat nem nagyon.
    4. Ha lenne e-book olvasóm, akkor Zizinek nevezném el.
    5. A fekete esernyős férfi érdekelne.

    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  28. Szia! :) Én is szeretnék jelentkezni.
    1. Igen és imádom!
    2. Amazon Kindle 5. Már nagyon régóta megvan és nem okozott soha csalódást.
    3. Nem igazán nevezek el semmit, maximum a plüssállataimat. A koleszba egy plüsselefántot vittem, nagyon ment a vita, hogy mi legyen a neve, de nem jutottunk sokra.
    4. Mivel egy eszközről van szó és ezeket én nem szoktam elnevezni, ezért ez számomra nehéz kérdés. Először az jutott eszembe, hogy típus vagy kinézet alapján lenne érdemes.
    5. Mindegyik érdekelne :)

    VálaszTörlés
  29. Szia, én is jelentkezem. :)

    1. Igen, van és nagyon szeretem.
    2. Alcor típusú, páromtól kaptam szülinapomra. :)
    3. Az e-bookomnak nincs neve, én a háztartási gépeket szoktam elnevezni. A mosógépem Manci, a vízforraló - a koleszos hősugárzóm emlékére - a Rozi nevet kapta. Az e-bookomnak nincs neve, eszembe sem jotott, hogy adjak. :D
    4. Viszont ha nevet kéne adnom, nem törném meg a hagyományt és régi női nevrt adnék neki, mint mondjuk a Jolán vagy a Rózsa. :)
    5. Mindhárom könyv érdekel :)

    VálaszTörlés
  30. 1. Van e-book olvasód?
    Igen van :)

    2. Ha igen, milyen? / Ha nincs, akkor tervezel-e venni vagy inkább papírkönyves típus vagy? ;))
    Uh,... Kindle, sajnos, hogy azon belül milyen nem igazán tudom, még ajándékba kaptam :) Amúgy inkább papírkönyves típus vagyok, csak ha nagyon messze utazok akkor használom ki maximálisan a létét, amúgy szegény pihenget.

    3. El szoktad nevezni a dolgaidat? (+Pl.)
    Van amit igen, van amit nem. Az Ebook olvasómat Gabrielnek hívják a szerepjátékos karakterem után, ahogy az előző laptopom is erre a névre hallgatott, a mostani az Nara névre hallgat, szintén karakter után :)
    4. Hogyan neveznél el egy e-book olvasót? Segíts elnevezni az enyémet!
    Hívd Tigrisnek ;) Mert a Tigris menő :D Amúgy, ha most lenne hirtelen új elneveznivalóm, akkor tuti, hogy Jin-nek hívnám :D

    5. Melyik könyv vagy könyvek érdekelnek? Lehet azt is írni, hogy mindhárom, hiszen akkor háromszor kerülsz a „kalapba”! ;)

    Nesbo :) A többi nem igazán bejövős nekem :D

    VálaszTörlés
  31. Ez tetszik :)

    1. Nem, nincsen.
    2. Egyértelműen papírkönyves típus vagyok,szóval nem is tervezem ilyen olvasó beszerzését.
    3. Van két nagy mackóm, az egyik Marie Antoinette a másik XIV. Lajos névre hallgat. De például a férjem kocsija Will lett, mivel Alfa Romeo,a Romeo & Juliet pedig ugye WILLiam Shakespeare mű.
    4. Busy :) {bizi} Mivel valószínűleg mindig elfoglalt lenne. :D
    5. Leginkább a Boszorkány vagy a Nesbø könyv érdekelne.

    Köszönöm szépen a játékot!
    Doloresz

    VálaszTörlés
  32. Szia! Jelentkeznék.

    1. Van ebook olvasóm.
    2. Pocketbookom van, Basic Touch
    3. Nem nevezem el a dolgaimat.
    4. Ha elnevezném, akkor Luxnak, Solnak vagy Lunának nevezném el. Latin nevek, Lux: fény, Sol: Nap, Luna:Hold. Szeretem a latint :) A Lunában Luna Lovegood is szerepet játszana.
    5. Mindhárom könyv érdekel.

    VálaszTörlés
  33. Szia!
    Jelentkezni szeretnék.
    Válaszaim:
    1. Nincs, de szeretnék, hisz akármennyire is szeretem a könyveim, annál nehezebb néhányukat magammal vinnem. Például az Az-t.
    2. Igen. Bár inkább a papírt részesítem előnyben, de a házban előbb-utóbb elfogy a szabad hely. T_T
    3. Igen. A kukánk Matyi, a fúró Rozi, A Fésű pedig NAMH.
    4- Drágaságom { Kis Gyűrűk ura utalás} Esetleg a kedvenc írod/ könyvkaraktered után. Így mondhatnád, hogy " Rowling velem van". :)
    5. Legfőképp a Machbeth és a Boszorkány érdekelne.
    Köszönöm a játékot!
    Szép estét!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. U.I: Lemaradt, hogy @IBagci -ként vagyok fent Molyon.

      Törlés
  34. 1. Nincs.
    2. Papírkönyveket jobban szeretem.
    3. Nem.
    4. Bigyó
    5. Mindhárom.

    VálaszTörlés