2018. szeptember 9., vasárnap



TOP 5 | Nagyon érdekelnek könyvek ~ népszerű verzió





A múltkor írtam azokról a könyvekről, amiket sokan olvas(ta)tok és szerett(et)ek, de nekem mégsem fűlik hozzájuk a fogam... (Ezt a bejegyzést IDE kattintva találjátok meg.)
Persze nem vitaindítónak szántam, hiszen mindenki azt olvas, amit szeretne, és szívünk joga úgy dönteni, hogy nem érdekel egy író munkássága. Minden tervezett „nem-érdekel” rovathoz terveztem egy „érdekel” verziót is, hiszen egy könyves blog igenis buzdítson az olvasásra!
Még egy utolsó gondolat. Ha épp ahhoz szottyant kedved, amihez nekem nem fűlik a fogam, akkor: Jó olvasást! Most viszont nézzük, hogy melyik az az 5 népszerű regény, ami nagyon is érdekel!
--- Olvassatok tovább! ---
vvvvv

< Moly: 92% / GoodReads: 4.28 >

Szeretem CoHo könyveit (már többről is írtam a blogon*), de az Ugly Love-ra csak nemrég kattantam rá. A Nicsak, ki beszél még! c. film gyermekkorom egyik kedvence, így elfogultan állok a pilótákhoz (meg John Travoltához :D), és talán emiatt nehéz megemésztenem, hogy az Ugly Love pilótája nem egy szerető házasságban élő, kétgyermekes családapa, hanem egy múltról nem beszélő, jövőt nem ígérő szexmániás. Hmmm, hmmm. Mégis érdekel, mert az írónő fantasztikus bármiről is ír!


< Moly: 86% / GoodReads: 3.89 >

„A nők a világ minden táján felfedezik, hogy különös erővel rendelkeznek. Ujjuk egyetlen érintésével képesek szörnyű fájdalmat okozni, sőt: gyilkolni is.” – írja a fülszöveg, és engemet már itt megvett magának! Bár olvastam már korábban feminista disztópiát, ahol a nők kezébe kerül a gyeplő, és nem szerettem (ld.: Védett férfiak értékelés a blogon), de ez egészen izgalmasnak tűnik a nők különös ereje miatt.
(OFF: Éppen - péntek este - a korábbi regényének a filmverzióját nézem a bejegyzés írása közben - A rabbi meg a lánya / Engedetlenség  -, furcsa véletlen.)

< Moly: 93% / GoodReads: 4.16 >

Na, ez tuti meglepő a blogomat tekintve, hiszen szökőévente ha ilyesmit olvasok, de néha rákattanok egy-két sorozatgyilkosra és ledarálom a róluk szóló könyveket, filmeket.
Rendben... Főleg filmeken és sorozatokban élem ki a rajongásom, de nagyon megtetszett ez a könyv. Valamelyik könyves doboznál tűnt fel, és azóta mindenütt szembejön, akárcsak az Ugly Love. Elég parának tűnik, hogy egy sorozatgyilkost elütnek, és véletlenül épp a helyi sorozatgyilkos az. Ráadásul van nála egy napló, amiből kiderül, hogy nemrég elrabolt valakit!

< Moly: 92% / GoodReads: 4.13 >

Démoni erő, disztópia, fantasy és egy kicsi thriller beütés. Szeretem az írónőt, imádom a kiadót, szóval nem is kérdés, hogy nagyon, nagyon el szeretném olvasni ezt a könyvet.
A könyv alapja a főszereplők ellentétes hozzáállása a világukhoz. A szörny nem akar szörny lenni, az ember szeretné, ha annak látnák. Érdekes az is, hogy Kate az apjának akar bizonyítani azzal, hogy szörnyként viselkedik, míg August jó ember akar lenni, de szörnyként képes egyetlen dallammal elragadni és elemészteni a védtelenek lelkét.

< Moly: 86% / GoodReads: 4.06 >

Alice Csodaországban újramesélés, amire annyira vágytam, hogy képes voltam megrendelni egy könyves dobozban! (Bejegyzés ITT.) A történet főszereplője a királyhoz menés helyett sütögetni és pékséget nyitni szándékozik – nálam már itt nyert -, ráadásul elkezd vonzódni a jóképű és titokzatos udvari bolondhoz!
Szóval érdekel, mit szól a Szív király, amikor a kinézett nő nem elég, hogy jobban szeret süteményt sütni, mint vele lenni, de aztán rámegy az udvari bolondra. :D 

Esetleg javasolnátok valami kihagyhatatlant?

vvvvv
Köszönöm a figyelmet! Jó olvasást!
vvvvv
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése