2017. január 31., kedd



Havi összefoglaló - 1. fejezet: JANUÁR


(Ezt a rovatot a „havi összesítő” címke alatt lehet megtalálni.)

Az év első összesítője, ám sajnos nem nagyon van mit összesíteni, hiszen eléggé el voltam tűnve. Szerintem van egy konkrét hét, amikor azt sem tudom, hogy hol voltam és mit csináltam?! Persze dolgoztam, olvastam és léteztem – mi mást csinálhattam volna?
Élményekben (és munkában) gazdag volt ez a január, abszolút nem tartom rossz kezdésnek. Láttam pár színdarabot, találkoztam Háy Jánossal, láttam Szente Vajkot, megnéztük a Szőke ciklont és a Rák Jóska, dán királyfit. Voltam premier partyn, indítottunk traktort reklámhadjáratra, körömlakkos és instás kihívásba kezdtem, meg a többi és a többi…
Baromi jó hónap volt, csak zsúfolt! 
Remélem, hogy Nálatok zökkenőmentesen telt a hónap!

 (A folytatáshoz olvass tovább! ⇩⇩⇩)

❖❖❖❖❖
Mi történt 2017 januárjában?
❖❖❖❖❖
Személyes kitérő –
Én és a könyvek - bevallásom következik. Ebben a hónapban 3 példánnyal növekedett a polclakók száma. Mindhárom könyvet én vettem.

Vásároltak (3)

A két MAXIMos könyv az év eleji „Sok könyvünk 2017 Ft-ba kerül” akció miatt került hozzám… Nem mondanám, hogy nagyon sokáig gondolkodtam a MEGRENDELÉS gomb felett. Viszont utánuk sokáig sikerült betartanom a KÖNYVSTOPot, csak a kedvenc könyvtárosom ajándéka miatt csábultam el (2 könyvtől ingyé szállít a KMK, mint tudjuk).

Más érdekeltségek –

Az instagramon @girlwithoutwingsbooks ebben a hónapban is indította a havi könyveket fotózó kihívást, amit az előző hónapokban sikerült teljesítenem. (Már kint is van a februári kihívás!! :))



A Molyon pedig egy körmös kihívásba kezdtem bele jó pár kreatív emberkével, aminek az a lényege, hogy hetente változó témához lakkozz… Lehet, hogy nincs ezer féle lakkom és túl kreatív se vagyok, de szórakoztatónak találom! :) (31 hetes körmös kihívás – 2017)



Megjelent az első Merítésem: Forever Young Adult lett végül a rovatom címe, sőt, ez a témája is. Egyelőre még az alapokat fektetgetem le (némi segítséggel), hogy aztán egy igazán színes és izgalmas rovat jelenhessen meg havonta.

11-én megnéztem a színházban egy vendégdarabot, nevezetesen A szőke ciklont (Játékszín előadása). Bevallom, nem olvastam előtte a Rejtő regényt, de be fogom pótolni. (Nem akartam lelőni magamnak a poént… :)) Isteni előadás volt, szívesen újranézném egyszer. (Itt van egy pici ízelítő belőle Youtubeon.)


A hónapban volt egy saját premierünk is: Rák Jóska, dán királyfi címmel egy Hamlet feldolgozás. A premier hetében traktoros reklámhadjárat indult. 26-án megnéztem a főpróbát a Nagyimmal, másnap már a munkahelyi cimborákkal élveztem a premiert (meg utána fél2-ig a bulit – józanul kávézgatva persze, mert a jogsim nem szereti az alkoholt :D). Biztosan benne van az is, hogy imádom a színészeinket, de baromi jó darab volt. A rengeteg káromkodás és a rendszerváltás körüli poénok zseniálisak lettek így együtt, de még a zenebetétek is rendben voltak. Abszolút többször nézős, meg is fogom nézni még párszor. :) Jaj, ráadásul a premier előtt beugrott a pénztárba a Háy János, alig bírtam neki eldadogni, hogy hol veheti át a tiszteletjegyeit. Anyám, de égtem. :))




Valamikor a hónapban sikerült megnéznem anyámmal az Infernót. Megkaptam az egész tavalyi évet, hogy elolvassam, de mindig találtam jobbat, érdekesebbet. Nos, a film után KÖTELEZŐNEK érzem elolvasni, mert ha ILYEN a film, akkor MILYEN a könyv?! (Szeretem ezt az oldjuk meg az emberek túlnépesedését témát.)

Ma (31-én) két tök buli dolog is történt: láttam élőben Szente Vajkot (kezdődik az új produkció, amit ő rendez…) és Darren Shan kedvencelte a tweetjeimet. :)  Vidámság van és happiness, mert tök feldobta mindkét esemény a hónap utolsó napját.



A hónap különlegessége, hogy beleszerettem egy japán művész miniatűrjeibe. Tatsuya Tanaka naponta készít apró humoros és kreatív bigyókat, pl: Snow Tart (FB), de megleshetitek a munkáit facen, instán és a saját weboldalán is.



A hónap zenéi ~
(Sajnálom, de a premier bulin beleragadt a fülembe.)

Februári terveim:
- Könyvtári példányok kivégzése:

- Saját példányok kivégzése:

- Kölcsön példányok kivégzése:

- Már csak írni kéne róluk / várható a hónapban:


Mini-könyvklub Vegazussal és több más bloggerrel!

Helyzetjelentés:
Elindult az új kör, amiről már írtam. Az első közös könyvet cirka egy nap alatt kivégeztem, mert annyira beteg voltam, hogy őrült jó volt fetrengve olvasni.
Erről a könyvről van szó: Jojo Moyes: Mielőtt megismertelek


FEBRUÁR – Folytatódik az új forduló, ráadásul a várva várt magyar könyv következik: Zakály Viktória: Szívritmuszavar


A kapcsolódó bejegyzéseim a mini-könyvklub címke alatt elérhetőek!
❖❖❖❖❖
Könyvek és a blog -
7 könyvről írtam a hónapban:


Egyéb bejegyzéseim:  1 friss megjelenéses poszt, 1 book tag, 1 mini-könyvklubos poszt és 1 újévi fogadalmas izébigyó


❖❖❖❖❖
Jó olvasást! Köszönöm a figyelmet!
A képek némelyike SAJÁT vagy saját szerkesztés! 
A többi meg a Pinterest tábláimról van.
❖❖❖❖❖


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése