2020. május 11., hétfő



Borítómustra | Jane Austen: Emma


Borítómustrák a blogon…

Eléggé rákattantam Jane Austen Emmájára... Hamarosan írok a regényről, és az általam megnézett adaptációkról is, de egyelőre még csak a GoodReadsre szabadultam rá, ahol ismét a külföldi borítók között garázdálkodtam! Jelenleg 5,372 kiadás van az Emmából felvíve a rendszerükbe, és persze néhol nincs feltüntetve borító, míg egy csomó kiadásnak ugyanaz (vagy nagyon hasonló) a borítója.
Bár sikerült volna egy csokorra valót összegyűjtenem azokból is, amiknek nincs is semmi köze a beltartalomhoz (pedig van Isten szobros, játékbabás, hegyből és virágokból álló nős, északi fényes, "skót vad románcos", pin up girlös, random toronyházas, random szőke gyerekes, aluljáróban jampizós, de még jógázós is), inkább azokat válogattam ki, amely borítók megtetszettek nézelődés közben. Vannak rajzoltak, szótöredékeseket, festettek és elegánsabb motívumúak is a kedvenceim között. (Bármelyikkel is jelenne meg itthon egy újabb kiadás a könyvből, azonnal beszerezném! (Persze ehhez hozzájárul az is, hogy a jelenlegi példányomat - ld. fent jobbra - több helyen össze kellett ragasztanom olvasás közben, hogy ne essen szét, ugyanis elég régi kiadás. :')))














  










  
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Képgyűjtemény a Pinteresten: JaneAusten stories.
Különböző Emma kiadások borítói a GoodReads-en!
♥ ♥ ♥ ♥ ♥


1 megjegyzés:

  1. Amiket kigyűjtöttél a rossz borítókra - te jó ég, mi volt a készítők fejében?? :D
    Nagyon szép a többi, bár itt van egy-két furcsább. Az új adaptáció miatt szeretném én is újraolvasni a könyvet! :)

    VálaszTörlés