2016. április 16., szombat



Leiner Laura: Illúzió (Bexi 3.)



   – Beka – váltott komolyra, ami miatt én is befejeztem a nevetést, és álltam a tekintetét. – Tényleg fontos vagy nekem. Te vagy az első lány, akire nem úgy gondolok, mint a következő volt barátnőmre.
   – Márk, te ilyenkor tényleg azt hiszed, hogy szépeket mondasz? – akadtam ki teljesen, mert kezdte átlépni azt a képzeletbeli határt, ami után komolyan felidegesít.


Fülszöveg:
Vigyázat! Cselekményleírást tartalmaz.

Bexi – civil nevén Budai Rebeka – második albumának sikere, egy londoni út és a Nagy Márkkal való el sem kezdődött kapcsolatának vége után hirtelen elveszti a talajt a lába alól. Geriben csalódnia kellett, Márk szóba sem áll vele, de talán a zenei sikertelenségtől rendül meg leginkább. Szerencsére még mindig mellette áll a családja, valamint Anti, Evelin, Körte, az agyontetovált menedzser, és a Fogd be Aszád vérbeli trolljai. Így a szakmai és magánéleti mélypont sem tarthat sokáig…

Könyv információk:

  Eredeti megjelenés éve: 2015   
L&L, 2015
424 oldal · puhatáblás ·
ISBN: 9786158031202
Sorozat:

1. Késtél
2. Hullócsillag
3. Illúzió
4. Nélküled
5. Valahol
6. Egyszer 

(befejezett)
                                                 (Az értékeléshez olvass tovább!     )

Miért olvastam el?

Megkezdett sorozat folytatása! Kíváncsi vagyok rá, hogy mi van Bexivel, Körtével, Aszádékkal meg a többiekkel. :D

Érdekesség: ÁPRILIS 16-án van Márk szülinapja. :D 
Ez most így jött ki… ünnepi poszt lett!

Szerintem… (enyhe spoiler)

Volt ebben minden! Művészi pihenő, kikapcsolódás, palacsintázás, Béla nevű gekkó, verekedés, díjosztás és VÉGRE a Fogd Be Aszád rátalált a saját célcsoportjára! Kicsit lassan indult be a rész, de aztán nagyon jó lett, mert ez a kicsit mellőzött, kicsit béna csapat is felkerült végre a zenei palettára… úgy ahogy.

Talán csak Bexit nem értettem. Azt hittem, hogy teljesen magához tért és összekapta magát, de aztán jön Márk és elmegy Bexi esze… Komolyan. Kicsit kezd unalmassá válni a „kapcsolatuk”, sokkal érdekesebbek a mellékszereplők! (Például Daniella feldobta a sztorit, lepadlóztam attól a csajtól. A kedvenc részem pedig a szintén új György nevű szereplő felbukkanása! TOTÁL KEDVENC!)

Márk továbbra sem egy túlságosan komolyan vehető figura – nyilván öregszem, de nekem annyi nem elég, hogy mindig kacsingat vagy aranyosan féltékeny egy srác, miközben totál tip-top, folyamatosan frissíti a közösségi oldalát és marha nagyot esne, ha lezuhanna az egójáról az IQ-jára… Örülök, hogy éppen felszálló ágban van, de nem látom a jövőjét… celebecske. (Poén, hogy a barátnőim azzal mentegetik, hogy Gerihez képest nem csak celeb – holott, óh, dehogynem.)

Mondjuk, a sorozat javára írom, hogy végre romantikusnak éreztem. Eddig nem volt ennyire nyilvánvaló vagy Bexi volt elutasító (vagy nem tudom), de végre elkezdett érződni rajtuk „valami”. Beindult a kémia vagy sikerült rendesen ábrázolni – lényegtelen: tele van sok apró cukisággal, kedveskedéssel és romantikus humorral.

Negatívumok

Továbbra is megvannak az előre utalgatások, amiktől gutaütést tudok kapni. Valószínűleg csak így tudja felvezetni a következő fejezetet, mert elég gyakran használt írói eszköze ez Laurának…
A másik húzás, amit nem értek az a kiadóváltás, és a vele járó borítódesign váltás volt. Akár elhiszitek, akár nem, kifejezetten szépnek tartom azt a pinkes színt a feketén a GABOs részeknél, bírtam a grafitszürke mintákat is a fekete háttérben. Ez a mostani borító… gondolom, szidják elegen nélkülem is, így annyiban hagynám a dolgot, hogy nem tetszik!

Összességében

Nem érzek változást a többi részhez képest: a szereplők továbbra is szerethetőek, a sztori megy tovább, a szereplők dolga néha jól megy, néha nem. Bexi persze kicsit megkomolyodik, ami jól is állna neki, ha közben nem menne át néha szerelmes tinilányba… Különösen tetszett, hogy nem ment át nyáltócsába a romantikus szál erőteljes felbukkanása miatt, hanem lehetett röhögni is a romantikusnak beállított eseményeken, mert fiatalok és szívják egymás vérét mindenért.

Addiktív, nagyon addiktív. Van bennem némi egészségtelen kíváncsiság Evelin és az Aszádék jövője iránt – persze azért a többiek is érdekelnek, csak most ezen a szálon indultak be a dolgok. Én kifejezetten Fog be Aszád-fan vagyok! :) Jó kis rész volt, kicsit a középpontba kerültek végre Körténél.

Kedvenc: Bexi, Körte, Körte anyja, Evelin és a Fogd Be Aszád

UTÁLOM: GERIT! Idén túl sok olyan szereplőt találok, akiktől habzik a szám és Geri is ilyen. Nagyon utálom ezt a kis… Khm. De Pí se lett kedvenc…

Zene a könyvben: Damien Rice - 9 Crimes

Értékelés: 4

Ajánlom, ha… szereted Leiner Laura könyveit, bírod a humoros, zenés ifjúsági regényeket. Gyorsan olvasható könyvet keresel, kikapcsolódásra vágysz.

Nem ajánlom, ha… nem tetszett az SzJG vagy a Bexi első egy-két része. És/vagy nem szereted a celeb/zenészvilágot és a zenészek, a sztárok életstílusáról szóló regényeket. És/vagy nem szereted a televíziós show műsorokat, amiben celebek majomkodnak.

Kedvcsináló idézetek:
– Nem bírsz velünk? – nevettem ki.
– Csak velük – mutatott a jégpályára. – Te jó gyerek vagy. Őszinte, segítőkész, lojális és maximálisan emberi. Te vagy a legjobb dolog, ami ebben a szakmában ért engem. A többi totál hülye – mosolygott rám, nekem pedig a gyomromban apró kövekké vált az a kevés, amit egész nap ettem.

– Beki, ne már, totál le vagyok égve. Semmi mást nem tudok ajánlani, csak egy forró, szenvedélyes csókot ezen a hideg téli éjszakán – alkudozott, mire az egész társaság hangosan felröhögött. Visszhangzott tőlünk az utca.
– Szörnyen vicces vagy – dünnyögtem, totálisan elvörösödve.

– Gyerekek, hallottam, hogy megjöttetek, csináltam nektek egy kis reggelit – lépett be egy tálcával.
– Anya! – meredt rá Körte idegesen. – Ez itt egy hivatalos megbeszélés, nem jöhetsz be reggelivel!
– Úúú, az palacsinta? – néztem a tálcára.
– Lekváros – kacsintott rám Körte anyukája.
– Elnézést, khm – szólt Márk értetlenül. – Én kacsintok.
– Hogyan? – kérdezte kedvesen.
– A kacsintás, pontosabban márkcsintás hozzám tartozik, mondhatni a védjegyem. Tessék kitalálni valami mást – közölte Márk.
A képek a „Könyvek - Leiner Laura” Pinterest származnak. Nem sajátok! :)
Érdemes WeHeartIt-en is kutakodni, rengeteg BEXI kép van fent.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése