2016. október 31., hétfő



Havi összefoglaló - 10. fejezet: OKTÓBER


(Ezt a rovatot a „havi összesítő” címke alatt lehet megtalálni.)

Remélem, mindenkinek jól telt az októbere!

Az enyém csodás volt és csodásan zsúfolt is! Jöttem, mentem, láttam, hallottam és szervezkedtem mindenfelé. Picit a háttérbe szorultak a blogos értékelések a hónapban, ugyanis a havi összefoglalóval együtt 19 bejegyzésem van a hónapban és ebből csupán 9 db könyvértékelés! Viszont akad itt Könyvmoly Párbajos propaganda, pár kihívásos poszt, nyereményjátékoztunk, és book taget is töltöttem ki.
A novemberi tervek résznél nem ér röhögni, igenis az összes felsorolt könyvet tervezem elolvasni a hónapban… valahogy. 10-11 könyvet októberben is sikerült elolvasnom (és még előttem van a fél nap, szóval még pár halloween-i gyerekkönyv is beleférhet).

Egy kis reklám:
November elején indul a 7. Könyvmoly Párbaj, ahol ti választhatjátok ki, hogy milyen könyvekkel csökkentitek a várólistátokat a következő 1 évben. (Én velük indulok. Információ és jelentkezés itt.)
 (A folytatáshoz olvass tovább! ⇩⇩⇩)

❖❖❖❖❖
Mi történt 2016 októberében?
❖❖❖❖❖
Személyes kitérő –
Én és a könyvek - bevallásom következik. Ebben a hónapban 7 példánnyal növekedett a polclakók száma. Egyetlen könyvet vettem és egyet cseréltem is, továbbá egy az ajándékba kapottak száma és négy a reciké. :)

Vásároltak (1)

Ugye tervben van, hogy szép lassan beszerzem puhatáblásban ezeket a borítós Harry Potter könyveket angolul. Ugyan a harmadik rész következne, de felugrott egy lehetőség, hogy egy molytól beszerezzem és én éltem vele. Üdv a családban:


Cseréltek (1)

Szintén egy molytól sikerült megszereznem egy másik régóta kívánságlistás könyvet (ráadásul ugyanazon a napon vettem át mindkettőt). Ezáltal megismertem egy újabb dunaújvárosi molyt és az ismeretségen túl, gazdagodtam vele:

Ajándékba kapottak (1)

Egy nagyon kedves molyos ismerősömtől kaptam egy akkora csomagot, hogy hihetetlen! A finomságokon és a naptáron kívül egy Gaiman művet is rejtett a csomag:


Recik (4)

Ebben a hónapban nem bírtam magammal és több kiadóval, illetve íróval egyeztettem recenzió ügyben. Elképesztő, hogy mennyi jó könyv jelent meg mostanában – ha csak a szeptemberi és az októberi megjelenéseket nézem, már akkor követhetetlen a dolog. Na, de ők az új polclakók – Köszönöm a GABO, a FUMAX és az AD LIBRUM kiadóknak őket! -:
Jeanne Ryan: Nerve – Idegpálya (már írtam is róla - ITT)

Más érdekeltségek –

A színház felé sok minden történt. Elsején az igazgatónknál, Ő. Áronnál volt (csapat összerázó) garden party, ami nagyon jól sikerült szerintem. Harmadikán megkezdődtek A kaméliás hölgy próbái és ebéd közben összefutottam Vándor Évával, aki Lois Griffin hangján örömködött a süti felett. 7-én a Pálhalmai Országos Büntetés-végrehajtási Intézet rabjai adták elő a Májust a nagyszínpadunkon, amire beültünk a Nagyimmal. 12-én megnéztem a Komáromi Jókai Színház vendégműsorát, a Különös házasságot (ezt is a Nagyimmal). 13-án tiszteletjegyet adtam Závada Pálnak az előadásra. 15-én nem dolgoztunk, hanem szabit vettünk ki. 26-án megnéztem az Igazságtalanságot, ami őrületesen jó volt, bár rémesen – a témájából kiindulva – nyomasztó is. Nagyon tetszett, pedig történelmi dráma (ami nem az én műfajom ugye), viszont dedikáltattam magamnak szórólapot.

A munka miatt elég keveset vagyok itthon, amit én nem bánok, de a gyomrom igen, viszont marhára sajnálom a pénzt rendelgetésre… Egyik nap mégis úgy jártam, hogy fél 9-től 21-ig nem tudtam hazaugrani vagy kiugrani enni, szóval rendeltem magamnak egy nagy adag salátát a szemben lévő pizzériából. Anyám csak ennyit reagált: „Örülök, hogy nem csak könyveket tudsz rendelni, hanem kaját is!” Kösz. :D

Voltak Országos Könyvtári Napok a JAKD-ban.
Meghosszabbította Jeffi a könyvtárjegyeimet egy újabb évvel.
Kaptam előjegyzett könyvet és az általa rendelt ebayes "kacatok" is megjöttek.

Ha a kajarendelgetésre sajnálom is a pénzt, a valahova beülős barátnőzésekkor nem. A hónapban sikerült beülnöm: az Alibibe Szimirzával és Jeffivel (6-án), a TOPOba az angliai Csaszimmal (19-én), az Alibibe a Zsuzsikámmal (27-én) és a Gorumandba Lorelle-lel. Tök jó hónap volt! =^.^=   

20-án levágta a kolléganőm jó rövidre a hajamat, aztán tegnap (30-a) befestettük égő vörösre. Olyan vagyok, mint egy göndör Pumukli! *.* ♥♥♥

22-én családilag elmentünk az érdi piacra vásárolni, aztán kikapcsolódásként ücsörögtünk egy picit a meleg vízben Ráckevén. (Lőttem pár képet is, de olyanok, amilyenek. Ez van! :D)


Egész hónapban agyba-főbe rendeltettem az AliExpress-ről, az Ebayről, pár könyves oldalról és még Lorelle-t is megkértem, hogy segítsen be ajándékok terén. Nagyon ráálltam a Karácsonyra már, sok minden meg is érkezett a megrendelt cuccok közül, amikről 100%, hogy nem lesz kép, mert akad olyan, aki rájönne, hogy neki szánom a dolgot… :D Lorelle könyvjelzőkben segített és annyi HP-sat hozott, hogy mondtam neki, ebből még nekem is jut! Ők azok, akik nálam maradnak:


EGYÉB tevékenységem a hónapban: csináltam egy LMBTQ nyereményjátékot, aminek nagyon örült a nyertese. Küldött is egy képet a nyereményéről:


Sikerült befejeznem a Könyvmoly Párbajt, ráadásul a marha nehéz A MENÜ-vel, amit idénre már nem is mertem bevállalni. :D Viszont megnyertem a zsűri díjat az olvasónaplóimmal és – bár nem tartozik össze a két dolog – felkértek szervezőnek. Elvállaltam. ;)

Felkértek zsűrinek valahova (super secret? XD), elvállaltam és majd meglátom. Igyekszem teljesíteni, aztán majd meglátom, hogy fér bele az életembe.

A hónap zenéi ~
Marilyn Manson: This is Halloween (link a zenéhez)

Novemberi terveim:
- Recenziós példányok:
Virág Emília: Boszorkányszelídítő (már csak írni kell róla)
Sarah Andersen: Felnőni kiábrándító  (már csak írni kell róla)

- Könyvtári példányok kivégzése:
YA polc a könyvtárunkban
(Dunaújvárosi József Attila Könyvtár)
Melissa Landers: Elválasztva (már csak írni kell róla)
Ava Dellaira: Kedves halottak! (már csak írni kell róla)
Kerstin Gier: Silber – Az álmok első könyve (már csak írni kell róla)

- Saját példányok kivégzése:

- Kölcsön példányok kivégzése:


Mini-könyvklub Vegazussal és több más bloggerrel!

Helyzetjelentés:
A havi könyvünk Jo Nesbø - A fiú című könyve volt, ami elég különös érzéseket váltott ki azokból, akik elolvasták. Valaki kedvet kapott az író többi regényéhez, mások többé hallani sem akarnak Nesbøról, akadt, aki félbehagyta...  Nem tudom, szerintem nem volt rossz, de annyira jó se. So-so. De egy időre biztos félreteszem az író könyveit…


NOVEMBER –. A következő könyv a sorban: Agatha Christie: Gyilkosság Mezopotámiában, amihez már ismét volt időm lebeszélni egy közös olvasást a többiekkel.


A kapcsolódó bejegyzéseim a mini-könyvklub címke alatt elérhetőek!
❖❖❖❖❖
Könyvek és a blog -
9 könyvről írtam a hónapban:



Mi történt a hónapban a blogon?
Nem sok minden… nem sok minden, főleg nem olvasási-értékelési téren, ahogy nézem. Egyszerűen elsodort az élet és inkább csak olvasgattam a könyveket, mintsem írtam róluk...  // Na, de majd most! :)) Már előre megírtam pár posztot, hogy hétköznap se álljunk le nagyon.// Miről írtam a hónapban? Krimiről, tündérmeséről, depressziós könyvekről, de volt thriller, urban fantasy és realista könyv is.

TOP 1 Vérvörös út, ami egy nagyon jó kis disztópia volt. Jól esett már ilyet is olvasni.
TOP 2Idegpálya, habár nem 5 csillagos az értékelése, iszonyatosan izgalmas és fordulatos könyv volt, amit marha jól megírtak. IMÁDTAM.
TOP 3 –  A lány, aki Tündérföld alá zuhant és a tivornya élére állt, nagyon szeretem Valente műveit és a szívem szakad meg amiatt, hogy a magyarok nem fedezték még fel. Ez a Tündérföld egyszerre felnőtt- és gyermekmese, kortalanul élvezhető.


Egyéb bejegyzéseim:  1 megjelenéses poszt, 2 book tag, 1 Párbajos bejegyzés, 2 nyereményjátékos cucc és 3 kihívásos –

❖❖❖❖❖
Jó olvasást! Köszönöm a figyelmet!
A képek némelyike SAJÁT vagy saját szerkesztés! 
A többi meg a Pinterest tábláimról van.
❖❖❖❖❖


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése