2017. március 25., szombat



3 éves lett a blog! | SORSOLTAM!


Köszönöm mindenkinek, aki velem ünnepelte a blog születésnapját – akár itt, akár másutt köszöntött fel „minket”. Nagyon jól esett, hogy ennyi ajánlást kaptam – gondolok itt az extra regényekre, írókra, akiket soron kívül mondtatok – és köszönöm az olvasásélményeitek megosztását is! 

Öröm volt a véleményeiteket olvasni egy filmről vagy könyvről, ne adj Isten, sorozatról! Nektek hála nagyon sok könyvvel bővült a BooksForBlog polcom, amit direkt az ilyen ajánlós bulikra tartok fent! Annyi ajánlás érkezett, hogy nem merek ígérgetni, talán csak ennyit: igyekszem utána járni a kedvenceiteknek! :))

Ne csüggedjen, aki nem nyert! Most csupán 3 könyv talál gazdára, de jó buli volt ez a mostan - tetszett a facebookos és a blogos aktivitás, így előfordulhatnak még hasonló nyereményjátékok erre felé. ;)

A NYERTESEK,

akiket megkérnék, hogy vegyék fel velem a kapcsolatot valamilyen úton-módon március végéig:





GRATULÁLOK! =^.^=

Emlékeztetőül jöjjön az apró betűs rész:
- ezúttal is a miniwebtool.com –al sorsoltam;
- nem fogok külön értesíteni senkit;
- a nyertesek neveit közzéteszem (illetve közzétettem) egy blogposztban és külön a Facebook oldalon is, szóval érdemes figyelni;
- a nyereményt kizárólag Postaautomatába, Weboxba, Foxpost automatába tudom küldeni, illetve postán maradó is lehet - akkor jelentkezz a játékra, ha valamelyik megoldás belefér;
- ha 2017. március 31-ig nem jelentkezik egy nyertes, akkor új nevet fogok sorsolni.

Szép hétvégét kívánok Minden olvasómnak!


2 megjegyzés:

  1. Jaj, nyertem, nyertem, NYERTEM!!! :D De jó!!! :) Köszönöm szépen és még egyszer nagyon boldog blogszülinapot! :) A többi nyertesnek pedig gratulálok! :)

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok a nyerteseknek :)

    VálaszTörlés