2019. május 29., szerda



Májusi megjelenések, amiket jó lenne a polcon tudni (vagy legalább elolvasni)




Kiadó szerint:

(magyar) Agave Könyvek, Athenaeum, Fumax, GABO, Kossuth, Libri, Metropolis Media, Nero Blanco Comix, NewLine, Vad Virágok Könyvműhely

+ angol havi megjelenések a bejegyzés végén


FIGYELEM!

A poszt nem az összes havi megjelenést tartalmazza, hanem ezek azok a könyvek, amik megtetszettek a friss megjelenések közül. Illetve annyi változás történt, hogy nem másolgattam be a fülszövegeket (A könyv címére kattintva a Molyon elolvashatjátok!), de visszahoztam a privát véleményes részt, amiben lepötyögöm, hogy miért érdekel az adott megjelenés!

vvvvv
Magyar megjelenések
Agave Könyvek

(Címkéi: angyal apokalipszis brit szerző démon fantasy humoros paródia tévésorozat-adaptáció urban fantasy)
Miért érdekel?
 ~  Nagyon régóta csücsül nálam kölcsönkönyvként ez a regény, mert egyrészt odáig vagyok Neil Gaimanért, másrészt már a fülszöveg alapján szerelmes vagyok a sztoriba. Az csak egy kis bónusz, hogy sorozat lett/lesz belőle.

(Címkéi: fantasy filmadaptáció novella nyelvészet steampunk társadalmi sci-fi tudományos vallás)

(Címkéi: filozófia hard sci-fi novella társadalmi sci-fi történelem tudomány űrkutatás vallás)

Miért érdekel Ted Chiang két könyve?
 ~  Tetszett az elvont film, ami az egyik novellájából készült, és elkezdtem azon gondolkodni, hogy vajon miket ír még. Jó lenne valami újat kipróbálni.

Athenaeum

(Címkéi: filmadaptáció pszicho-thriller)
Miért érdekel?
 ~  Egy kicsit jobban szeretnék nyitni a pszicho-thriller műfaj felé, ráadásul ebből film is fog készülni, ha minden igaz.

Fumax

(Címkéi: alternatív történelem képregény steampunk viktoriánus)
Miért érdekel?
 ~  Kíváncsi vagyok az eredeti történetre, mert többször láttam már a filmadaptációját (A szövetség (2003)), ami őszintén szólva nem egy remekmű, de ez az első olyan film, amiben több fandom "szuperhőseit" összedobálták, hogy együtt küzdjenek a "Rossz" ellen.

(Címkéi: dinoszaurusz humoros képregény szuperhős zombi)
Miért érdekel?
 ~  Röviden? IMÁDOM DEADPOOLT! :D :D :D

GABO

(Címkéi: földönkívüliek humoros sci-fi űropera zene)
Miért érdekel?
 ~  Douglas Adams óta odáig vagyok az elborult sci-fi komédiákért, ráadásul több regényét olvastam már az írónőnek (Marija Morevna és a HalhatatlanA lány, aki körülhajózta TündérföldetA lány, aki Tündérföld alá zuhant és a tivornya élére állt), amik miatt különösen ki vagyok hegyezve a történeteire. Mindent el fogok olvasni, ami megjelenik tőle magyarul!

Kossuth

(Címkéi: életmű életrajz életregény képregény)
Miért érdekel?
 ~  Marvel-fanként kihagyhatatlan.

Libri

(Címkéi: new adult romantikus zene)
Miért érdekel?
 ~  Szeretem Brittainy C. Cherry regényeit, az egyszerre megrázó és megható történeteit, és a kissé flúgos, ám hétköznapi főszereplőit.

(Címkéi: BDSM erotikus felnőtt tartalom)
Miért érdekel?
 ~  Mivel az összes eddigi részét olvastam Eredendő bűnösök sorozatnak (A szirénAz angyalA hercegAz úrnőA szent), és odáááááig vagyok az írónőért meg a karaktereiért.

Metropolis Media

(Címkéi: dark fantasy ezotéria fantasy fekete humor mágia misztikus)
Miért érdekel?
 ~  Sem az írótól nem olvastam még soha semmit, sem a téma nem top téma nálam, de valamiért megfogott ez a könyv. (Előfordulhat, hogy milyen gyönyörűek a borító színei!)

Nero Blanco Comix

(Címkéi: humoros képregény)
Miért érdekel?
 ~  Semmit, de semmit nem tudok erről a képregényről, de érdekel a címe alapján. :D

NewLine

(Címkéi: erotikus LMBTQ misztikus new adult romantikus urban fantasy)
Miért érdekel?
 ~  Még nem olvastam a kiadótól, de a címkéi és a fülszövege alapján megtetszett. Vonzanak az álmok körüli témák.

Vad Virágok Könyvműhely

(Címkéi: gyilkosság horror képregény)
Miért érdekel?
 ~  Szeretem Alan Moore történeteit, és ezt ráaásul minden idők egyik legjobb képregényének tartják. Azért erre benevezek én is! :D Nehéz lesz a V ​mint vérbosszú és a Watchmen című történeteket felülmúlni nálam.

Külföldi megjelenések

fantasy mágia
időutazás képregény misztikus videojátékból készült könyv
fantasy YA own voices/sajáthang
fantasy YA
adaptáció illusztrált
romantikus YA
fantasy YA
fantasy időhurok időutazás YA kaland sci-fi
fantasy YA
fantasy YA népmese-adaptáció
rejtély thriller YA
retelling YA
YA
krimi sci-fi
autizmusdiszlexia disztópia klónozás YA
YA
LMBTQ romantikus
alkímia fantasy
klónozás sci-fi
könyvesbolt romantikus
sci-fi YA
fantasy YA
YA

vvvvv
Köszönöm a figyelmet! Jó olvasást!
A borítók a könyvek borítói. Az Érdekel és Megjelenik táblán gyűjtöm őket.
vvvvv


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése