2019. május 31., péntek



Havi összefoglaló | 2019 / 5. fejezet: MÁJUS


(Ezt a rovatot a „havi összesítő” címke alatt lehet megtalálni.)


Örökké nem eshet! Folyton ez jár az eszemben... Egyrészt a kedvenc filmem évekig A holló volt, másrészt mennyit esett már ebben a hónapban? Valamelyik nap csak úgy fényes délben egyszer csak hatalmas mennydörgés közepette elkezdett zuhogni, mintha dézsából öntötték volna! Amúgy imádtam ezt a hónapot, bár sokat esett, rengeteget mentem ide-oda, még többet dolgoztam (3 bemutatónk is volt), és többet tévéztem, mint olvastam... Mégis jó volt összességében. =^.^= 
Pozitív randomságok röviden: utazás, Románia, színház, hajfestés, hajvágás, turmix, ünneplés, találkozás, könyvklub, sorozatozás, instagram
(A folytatáshoz olvass tovább! ⇩⇩⇩)


❖❖❖❖❖
Mi történt májusban?
❖❖❖❖❖
– Személyes kitérő –

Én és az új polclakók: összesen 15 új könyv került hozzám.

Vettem (3)

  
Recenziós példány (9)


Kaptam (3)

– Más érdekeltségek –

#boldogság

Vegazus és WMagda eljött hozzám egy vasárnap: körbemutogattam nekik a várost – főleg a Duna-partot -, aztán megnézték a kedvenc darabom a színházamban (Twist Olivér). =^.^= 
Megünnepeltük Szimirza szülinapját (vagyis összejött a havi 1 talink). <3 
Életemben először voltam Romániában! A színházzal mentünk egy éjszakára. Darabot vittünk (Kárment), amit meg is néztem este Tiszteletjeggyel – plusz körbenéztünk Nagyváradon is, ha már ott jártunk! (Az egyik képen a nagyváradi Szigligeti Színház nézőtere látható a színpad végéből, a másikon a jegyem aznap estére.)



Levágattam a hajam fülig érőre, és be lett festve lilás-vörösre. Imádom! 
Rászoktam a turmixokra! Sikerült már istenire, de borzasztóra is… 

 „Hobbi meló”:
MERÍTÉS: A legújabb Forever Young Adult rovatom témája: KÖNYVFESZTIVÁLI KÖRTÚRA. (ÉRDEKESSÉG: A könyvfesztiváli élményeimről írtam a XXVI. Budapesti Nemzetközi Könyvfesztivál c. rovatban!)

SZÍNHÁZ:

Újranézés: Twist Olivér, Kármen. Új bemutatók: Hajmeresztő (gyorsan meg is néztem 4x), Aliz Csodaországban (sajnos csak 3x láttam), Vendetta (1x néztem meg, mert nagyon ütős és lélekbe markoló. :| Ugh…) /Nagyon belehúztunk évad végére, mert nagy hirtelen 3 darabot is bemutattunk… Jó lesz picit pihenni nyáron./

SOROZATAIM / FILMEZÉSEK / MOZI:

Anyuval: Ide süss!-ből lenyomtunk két teljes évadot (4+5). Befejeztük A nagy svindli 5. és 6. évadát, vagyis újabb sorozat full megnézve.) Belekezdtünk a Halálos fegyver 3. évadába, Doktor Murphyvel meg haladunk előre a 3. évaddal…

Egyedül végignéztem a Csak színház és más semmi (2016–) c. sorozatot… mind a 4 évadot egy hónap alatt. IMÁDTAM! Pár film elfért mellette: Napos oldal (2012), Boy Erased (2018),  Végtelen útvesztő (2019). (Éjfélig megpróbálom végignézni a John Wick 2. részét, de mivel eléggé rákattantam, tuti megnézem azt is a hónapban. :D)

– Következő havi terveim –

- Recenziók hamarosan:
▪ (A többi még titok.)

- MKK:
▪  Acsíkos pizsamás fiú | MiniKönyvklub


Mini-könyvklub Vegazussal és több más bloggerrel!

Helyzetjelentés:
Sikerült elolvasnom a havi könyvet, amiről az utolsó pillanatban írtam is egy bejegyzést. Aztán átlépve Vegazus oldalára rá kellett döbbennem, hogy nem csak én hagytam a hónap végére. :D Durva… Linkek:  

A többiek értékelését ITT OLVASHATJÁTOK.

JÚNIUSBAN: – John Boyne: A csíkos pizsamás fiú c. könyve jön, amit „alig várok”… Tuti, hogy idegbajt kapok a végén… Vagy szétbőgöm a fejem… Vagy is-is…

  
A kapcsolódó bejegyzéseim a mini-könyvklub címke alatt elérhetőek!
❖❖❖❖❖
– Bejegyzések a blogon –
 7 könyvről írtam a hónapban:

Blogturné Klub extrák: 

Egyéb bejegyzéseim: 

vvvvv
Jó olvasást! Köszönöm a figyelmet!
A képek némelyike SAJÁT vagy saját szerkesztés! 
A többi meg a Pinterest tábláimról meg az Instámról van.
vvvvv


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése