2023. június 17., szombat



Hands Down - Könnyűszerrel | Kedvcsináló idézetek (Blogturné Klub Extra)

  

A könyvekhez készített extra állomásaimat itt leled: BTKextra

   


 

Nemrég jelent meg Mariana Zapata legújabb romantikus regénye, melyben Bianca Brannen és Zac Travis egymásra találását követhetjük nyomon. Tartsatok bloggereinkkel a blogturnén, és ne feledjetek el játszani se, ugyanis a Könyvmolyképző kiadó jóvoltából egy szerencsés olvasónk meg is nyerheti a Hands-Down Könnyűszerrel egy példányát!






Mielőtt a „texasi óriás” lett belőle, ő volt „Zac, a ropi”


Bianca Brannen tudja, hogy az idő – többnyire – minden sebet begyógyít. Beleértve azokat is, amiket a szeretteid akaratlanul ejtettek. (Csak több időre van szükség hozzá.)


Úgy hiszi, készen áll, hogy viszontlássa az amerikaifutball-liga irányítóját, amikor egy telefonhívás miatt visszasétál az életébe. A fények, a rajongók és a luxusélet előtt

aranyszívű, sovány kölyökként ismerte.


Gyerekjáték lesz kisétálni Zac Travis életéből, hisz a srác is könnyedén megtette.


Íme, a szereplő, akire mindenki várt!


Hagyd, hogy beragyogja a szívedet a története!


Kiadó: Könyvmolyképző kiadó

Terjedelem: 464 oldal

ISBN: 9789633733905 · Fordította: Takács Ágnes

Műfaj/zsáner: Sport, Romantikus

Eredeti mű: Mariana Zapata: Hands Down / Eredeti megjelenés éve: 2020 

WEBSHOP / BELEOLVASÓ / MOLY / GOODREADS

 

--- Tovább az idézetekhez! ---

vvvvv

1.

A világ nyomasztó hely, és én megválogatom, milyen súlyt cipeljek a vállamon.

 

2.

Olyan erősen szorított magához, mint én őt, és nem a képzeletem játszott velem, amikor nagyot sóhajtott, mielőtt a fejemhez nyomódva kimondta:

– Te adod a legjobb öleléseket.

 


3.

Tényleg helyesebb lett. Ha hunyorítottam, simán úgy nézett ki, mint egy Disney-herceg. De jó neki.

 

4.

Nem volt olyan perc, amikor ne drukkoltam volna neki, annak ellenére, hogy túllépett rajtam, és a múltjában felejtett.

 

5.

– Olyan édesek a gyerekeid – mondtam neki. – A fiúk hatalmasak.

Vanessa kuncogott.

– Az apjukra ütötték. Azt mondtam Aidennek, hogy tizenhárom éves korukra szakállat növesztenek, a nők pedig felnőtt férfinak fogják hinni őket.

 

6.

Egy olyan világban, ahol az emberek éltek-haltak azért, hogy szétkritizálják egymást, remélni tudtam, hogy érzi, akad néhány személy, aki mindig büszke rá. Aki mindig szurkol neki. Talán nem voltunk tökéletesek, de senki sem az.

 


7.

Az ölelésébe léptem, én, a felnőtt Bianca.

Saját magához, a mellkasához, sőt az egész életéhez húzott.

Zac Travis megölelt, és azt mondta:

– Annyira hiányoztál, texasi Törpilla.

Valami szertefoszlott a régi becenév hallatán.

Annyira, de annyira rég volt.

Arcommal a mellkasán kiböktem az igazat.

– Te is hiányoztál, texasi óriás.

 

8.

– Kérdezhetek valami személyeset?

– Persze.

– De nagyon személyes – figyelmeztettem.

Zac oldalra döntötte a fejét.

– Kétlem, hogy tudnál olyat kérdezni, amit nem hallottam milliószor, kölyök.

Hát legyen.

– Leragasztották a golyóidat, amikor az anatómiai számban szerepeltél?

Zac álla leesett, és esküszöm, még az arca is elpirult, és egy-két pillanatig csak meredt rám.

Aztán akkora kacagás tört ki belőle, hogy magam is felnevettem.

– Bianca Brannen, atya ég…

Annyira nevettem, alig tudtam értelmesen kinyögni a szavakat.

– Rákérdeztem! Figyelmeztettelek!

 

9.

Attól, hogy becsukod a szemed, és úgy teszel, mintha valami nem lenne ott, még nem tűnik el.

 

10.

– Nem azért szerettelek annyira, mert megmentetted az életem, kölyök. A jelenléted mindig boldoggá tett. Már kiskorodban is állandóan megnevetettél. – A feje előrebillent, és alig hallottam őt. – Még most is. Én ezért… ezért zargatlak annyit. Te mindent szórakoztatóvá, jobbá teszel. Mindig te voltál a legfontosabb csaj, kölyök. Könnyűszerrel. 


 

Nyereményjáték:

 

Keressük Mariana Zapata karaktereinek a helyes nevét! Az írónő karakterei összezavarodtak és rosszul írták le a nevüket a játékunkban. Minden állomáson találtok egy félregépelt nevet, és a ti feladatotok, hogy kitaláljátok, mi az adott szereplő rendes neve.

 

(Figyelem! A megfejtéseket elküldés után nem áll módunkban javítani. A nyertesnek 72 órán belül válaszolnia kell a kiértesítő e-mailre, ellenkező esetben új nyertest sorsolunk. A kiadó csak magyarországi címre postáz.)

 

 

Aancib Renbann

a Rafflecopter giveaway

 

BLOGTURNÉ ÁLLOMÁSOK:

 

[Blogturné Klub]

14 - Angelika blogja

15 - Sorok között ~ borítótervek

17 - Hagyjatok! Olvasok! ~ kedvcsináló idézetek

20 24 - Hagyjatok! Olvasok! * CSÚSZÁS *

23 - Fanni's Library ~ ajánló

  

 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése