2024. október 3., csütörtök



The ​Rules of Dating - Hogyan randizzunk? | Kedvcsináló idézetek (Blogturné Klub Extra)

 A könyvekhez készített extra állomásaimat itt leled: BTKextra

  


Ismét egy szórakoztató romantikus történettel érkezik a sokak által rajongott Vi Keeland és Penelope Ward alkotópáros! Billie elég rémes helyzetben találkozik először az új főbérlőjével, Colbyval, akin sikerül levezetnie az exe miatt felgyülemlett haragját, de hamar rádöbbennek, hogy a rossz időzítés ellenére is nagyon vonzódnak egymáshoz. Tartsatok velünk ennek a humoros regénynek a blogturnéján, és ne felejtsetek el játszani se, hiszen a Könyvmolyképző Kiadónak hála egy olvasónk meg is nyeri a Hogyan randizzunk? című könyvet!

 



Az ​ellentétek vonzzák egymást…

Minden azzal kezdődött, hogy egy kis partit rendeztem pár új barátnak. Bár a „barát” kifejezés talán nem a legmegfelelőbb, mivel a meghívottak azon nők voltak, akikkel a pasim a hátam mögött csevegett. Amikor az ünnepelt – vagyis a legújabb exem – színre lépett, az események felbolydultak. Szerencsétlenségemre egy vadidegen is szemtanúja volt az események sűrűjének. Nem voltam valami jó passzban aznap este, a dühömet pedig ezen a dögös pasin vezettem le. És ha mindez nem lenne elég, mielőtt elviharzott, közölte velem, hogy ő a főbérlőm.

Colby Lennon három barátjával együtt megvásárolta az ingatlant, melynek aljában a tetoválószalonom nyílt. Mi ketten nem is különbözhettünk volna jobban egymástól. Az öltönyös férfiból csak úgy árad a magabiztosság, köszönhetően a nőknek, akik az évek során a lábai elé omlottak. A tetejében sosem fél kimondani, mit is akar… nemrégiben pedig rám esett a választása. Gyűlöltem, hogy vonzódom hozzá. Nem utolsósorban azért, mert még az exem árulásán sem tettem túl magam. Mégis úgy tűnt, képtelenek vagyunk távol maradni egymástól. Így hát megegyeztünk egy baráti kapcsolatban. Még odáig is elmentem, hogy szabályokat kreáljak a közös programjainkhoz, amiket ő úgy hívott: „antirandi”. Még mindig félek attól, hogy újra összetörik a szívem. Vajon Colby képes lesz ledönteni a szívem köré húzott falakat?

 

Kiadó: Könyvmolyképző (Rubin Pöttyös Könyvek)

Terjedelem: 384 oldal · puhatáblás ·

ISBN: 9789636750244 · Fordította: Csányi Virág

Műfaj/zsáner: erotikus romantikus realista

Eredeti mű: The Rules of Dating / Eredeti megjelenés éve: 2022

 

KMK WEBSHOP / BELEOLVASÓ / MOLY / GOODREADS

<< ÉRTÉKELÉS 10.06. >>

 

--- Olvassatok tovább az extrához! ---

vvvvv

1.

 

– Két gyönyörű nő, Lennon… Miért nem ugrasz rá erre a lehetőségre?

Lecsüggött a fejem. Mert egyikük sem Billie, ez volt a kibaszott oka.

Újra felemeltem a fejem.

– Ez csak szex. Egy édeshármas, a fenébe is! Nem akarnak hozzád menni, te marha.

Becsuktam a szemem. De hogy fogsz utána Billie szemébe nézni?

 

2.

 

Közel egy perc elteltével érkezett a válasz.

Colby: Gondolod, hogy én élvezem a féltékeny faszkalap szerepét? Nem áll jól, én is tudom. Viaskodtam magamban, üzenjek-e vagy engedjem el. De az emberek hülyeségeket művelnek, amikor kedvelnek valakit. És én igazán kedvellek, Billie. Annyira, hogy jelen pillanatban nem is tudok tisztán gondolkodni. Megspékeltem a lányom spagettijét kibaszott csípős szósszal, mert összekevertem a sajátommal. Hála istennek még időben ráeszméltem, mielőtt szétmarta volna a száját.

 

3.

 

– Vannak barátai? – kérdezte Brayden.

– Mégis mióta kell neked segítség, hogy ismerkedhess?

– Nos, nem árt, ha van egy kis referenciád. A hozzá hasonló dögös csajoknak pedig általában dögös barátaik vannak.

– Hát, az egyetlen barát, akivel eddig megismerkedtem, egy dögös, meleg srác.

Biccentett egyet.

– Úgy tűnik, számos hímnemű barát veszi körbe. Mint például az a pasi, akivel randizott, amikor Holden kiszúrta.

– Egy nyaklevesre utazol, Brayden?

– Csak egy kis elismerésre – röhögött. – Egész este példásan viselkedtem. Most csak kiengedem a gőzt.

 

4.

 

– Nem hinném, hogy valaha is képesek lennénk túltenni magunkat az igazin. Én inkább beleugranék, tudva azt, hogy megsérülhetek, mint hogy egész hátralévő életemben gyötrődjek azon, vajon miről maradtam le.

 


5.

 

Holden… rápillantott a lányom előtt heverő rajzlapra.

– Azt rajzolta, amit gondolok, hogy rajzolt? – kérdezte.

Odapillantva láttam, hogy a hároméves lányom skiccelt valamit, ami gyanúsan hasonlított egy péniszre, szemekkel és csápokkal.

– Mit rajzoltál, Saylor? – kérdeztem tőle.

– Ez te vagy, apuci – jelentette ki.

– Szerintem stimmel – nevetett Holden.

 

6.

 

– Miért akarjátok ti seggfejek folyton cukorral tömni a lányomat?

Owen önelégülten vigyorgott.

– Mert így vesszük rá a csajokat, hogy kedveljenek minket.

 

7.

 

Lefekvés előtt Saylor esti mesét kért tőle.

– Nem könyvből! – sikoltotta.

Billie felém pillantott útmutatásért.

– Ezzel azt akarja mondani, hogy azt szeretné, ha valamit a saját képzeletedből mesélnél el – magyaráztam. – Engem is mindig szeret új kihívások elé állítani.

– Te kis huncut – csiklandozta meg Saylort. – Nem könnyíted meg a dolgomat, igaz?

A lányom csak kuncogott.

Billie az ágy szélére telepedett, és egy pillanatra a gondolataiba merült, míg Saylor befészkelte magát a takarók alá.

– Jó, akkor ennek a történetnek az lesz címe, hogy a Tetovált boszorkány.

 


8.

 

– Egy bölcs ember, Kigyúrt Eddie segített abban, hogy rájöjjek, mi is zavart valójában abban a jelentben. Sosem a nevetésről szólt a dolog. Csupán a saját bizonytalanságomról. Megérdemled a boldogságot. Én csak mindig is részese szerettem volna lenni ennek a boldogságnak.

 

9.

 

– Rendben. Igen, lehetünk barátok.

– Nagyszerű – kacsintottam rá. – De csak hogy tisztázzuk, előfordul, hogy lecsekkolom a barátaim seggét.

 

10.

 

– Ne ölj meg!

Pír szökött az arcába.

– Mit csináltál?

– Menj, nézd meg.

Billie feltápászkodott, a tükörhöz ment, majd tátott szájjal bámulta magát.

– Az nem lehet, hogy Snoopyt csináltál a cicimből!

A mellbimbóját feketére mázoltam, abból lett az orra, fölé pedig két fekete csíkot húztam a szemeinek. A két oldalára fekete füleket festettem. Nem lett egy mestermű, de úgy éreztem, jól sikerült. 

 


 

Nyereményjáték:

 

A Könyvmolyképző Kiadó honlapján beleolvashattok a regénybe, és épp ez lenne a mostani harci feladatotok is! Minden állomáson találtok egy kérdést, amire a beleolvasóban találhatjátok meg a választ. Jó keresgélést! (Figyelem! A megfejtéseket elküldés után nem áll módunkban javítani. A nyertesnek 72 órán belül válaszolnia kell a kiértesítő e-mailre, ellenkező esetben új nyertest sorsolunk. A kiadó csak magyarországi címre postáz.)

 

 

Hol vezeti körbe Billie a kislányt, ahova általában nem engednek be gyerekeket?

a Rafflecopter giveaway

 

 

ÁLLOMÁSLISTA:

 

[Blogturné Klub]

10/03 - Hagyjatok! Olvasok! ~ extra

10/04 - Insane Life

10/06 - Hagyjatok! Olvasok!

10/07 - Kitablar

 

 

vvvvv

Köszönöm a figyelmet! Tartsatok velünk a turnén!

vvvvv

 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése