2014. április 14., hétfő



Díjat kaptam - Liebster Award


_Nutella_ (Lakatos Csenge) blogger kolléganőm lepett meg a díjjal, akinek nagyon szépen köszönöm ezt a meglepetést! :)

Szabályok:

- Tedd ki, hogy kitől van a díj!
- Írj magadról 11 dolgot!
- Válaszolj 11 kérdésre!
- Küldd tovább 11 embernek!


Magamról:

1)      Hatalmas manga gyűjteményem van.
2)     Sosem nyertem semmit, amíg el nem kezdtem könyvekért játszani. Határozottan hiszem, hogy könyvek terén mázlista vagyok!
3)     Volt, hogy egy évig szinte csak fanfiction-t olvastam.
4)     LGBTQ párti vagyok, nincs ellenemre a yaoi, slash, yuri, satöbbi.
5)     Bár igazából macska párti vagyok, mégis kutyám van.
6)     Magányos típus vagyok – jobb szeretem, ha csend van körülöttem.
7)     Puhatáblás könyveket szoktam vásárolni, mert azok olcsóbbak.
8)    Fáj, ha leszólják a kedvenc könyvem/filmem/mangám/animém, de valaki más véleménye miatt még nem fogom abbahagyni.
9)     Egy kis piros Matiz-om van, de egy BMW X5-re vágyom.
10) Vadászom a helyi könyvtár ingyenes beiratkozási napjára.
11)   Vadul könyves nyereményjátékozom! :)

Kérdések:

1)     Könyv vagy film? (könyvmoly-kérdés)
A könyv UTÁN általában jöhet a film is!

2)   Csoki vagy chips? (zabagép-kérdés)
CSOKOLÁDÉ~~~~főleg a Milka! …meg az ét… meg lényegében mindegy.

3)   Mi juttatott arra a döntésre, hogy blogot indíts? (bloggerina-kérdés)
Unatkoztam. Illetve kezdtem rosszul érezni magam a kilométer hosszú könyvértékeléseim miatt, amiket moly-ra írtam. Inkább megírom hosszan a blogra és egy spoilermentes , rövidített verzióval karöltve töltöm ki az értékelés rubrikát.

4)   Operációs rendszered, böngésződ? (kocka-kérdés)
Win7, GoogleChrome

5)    Egy titkod, ami kikerülhet a webre? (félelmed stb)
Pánikbeteg voltam több mint egy évig ;)

6)   Mikor hallgatsz zenét? (leckeírás, olvasás közben stb)
Takarítás, vasalás, főzőcskézés közben.

7)    Kedvenc színed?
Fekete. Meg kék, meg lila! …és a narancs is.

8)   Mobil vagy számítógép (ill. laptop)?
Számítógép!

9)   Tél vagy nyár?
TÉL! Utálom a meleget (és a bogarakat…)

10)        Stílusod?
Alter-rocker.

11)  Jegesmaci vagy pingvin? :D
Legyen a pingvin, de ne táncoljanak a talpai!

Nekik küldöm:

1)      lexa24
2)      szilvibook
3)     Erzsébet_Muzsik
4)     marta_melyi
5)     Jeffi
6)     Moncsycsy
7)     K_Kíra
8)    Emyon
9)     MataHari

Kérdéseim:
  1. Miért az a blogod domain-je és neve, ami?
  2. Ha választhatnál egy egzotikus háziállatot, mit választanál?
  3. Mi a legtöbbet olvasott műfajod?
  4. Otthon főzött kaja vagy bolti / gyors kaja?
  5. Melyik a kedvenc sorozatod?
  6. Melyik az a film, amiről nehezen vallod be, hogy imádod?
  7. Szoktál könyves nyereményjátékokon játszani?
  8. Mi a legkedvesebb dolog, amit nyertél? (pl.: tombolán, bármin és bármikor)
  9. Melyik a legelső kedvenc sorozatod, ami eszedbe jut?
  10.  Hogy állsz a mangákkal/manhwákkal/képregényekkel?
  11. A puhaborítós vagy keménytáblás könyveket részesíted előnyben?
Természetesen nem kötelező folytatni a láncot, senkit nem kötelez semmire a jelölés :) Akiknek a kérdéseimet küldöm, őket szoktam olvasgatni - hiszen ők is molybloggolnak és szerintem izgalmasakat írnak! A neveikre kattintva eljuthattok a blogjaikhoz és olvashatjátok az írásaikat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése