2015. december 20., vasárnap



Jessica Park: Flat-Out Love - Szeretni bolondulásig (Szeretni bolondulásig 1.)



– Az meg mi? – kérdezte Julie.
– A poszter? Az elektomágneses sugárzás kölcsönhatásait mutatja be Maxwell-egyenleteken keresztül.
– Roppant dekoratív. Melegséggel tölti be a szobát.


Fülszöveg:
A srác magas volt, legalább száznyolcvan centi, szőkésbarna haja a szemébe lógott. Pólóján az a felirat állt: Nietzsche a haverom.

Íme, Matt. Julie Seagle kedveli őt. Nagyon is. De ott van még Finn. Akibe Julie teljesen belezúgott.
Bonyolult? Kínos? De még mennyire.

Julie nemrég költözött Bostonba, hogy megkezdje egyetemi tanulmányait: mégis honnan tudhatta volna, hogy édesanyja régi jó barátnőjének családjánál fog kikötni? Csak ideiglenesen akart megszállni náluk. Arról szó sem volt, hogy fontossá válik a Watkins család számára, vagy hogy beleszeret az egyik fivérbe. Pláne nem abba, amelyikkel még egyszer sem találkozott személyesen. De hát számít ez? Finn megérti őt, jobban, mint valaha bárki. Ők ketten egy hullámhosszon vannak.
De a szerelem – és annak mindenféle csavaros, bonyolult változata – mindig tartogat meglepetéseket. És soha senki nem ússza meg sértetlenül.

Könyv információk:

Eredeti cím: Flat-Out Love
Eredeti megjelenés éve: 2011

Könyvmolyképző, Szeged, 2013 
382 oldal · puhatáblás ·
ISBN: 9789633735411 ·
Fordította: Komáromy Zsófia

A sorozat részei



2. Flat-Out Celeste – Celeste bolondulásig
2. Olvasd el egy barátod vagy családtagod kedvenc könyvét! 
(Az értékeléshez olvass tovább!     )

Hogyan találtunk egymásra?

Szimirza ajánlotta, szóval beválogattam a Könyvmoly Párbajosaim közé! :) Magamtól lehet, hogy nem vettem volna kézbe.
 
Szerintem:
Még barátkozom a Rubin Pöttyös könyvekkel, de alakul a barátságunk. Jópofa, szerelmes, helykeresős, problémamegoldós és átverős kis történetet mesél el a könyv, bár a fő csavart Fotó Finn felbukkanásától számított pillanatban tudtam és a hogyan derül ki / miként jön rá annyira nem foglalt le.

A legjobb az egészben Matt volt, akit imádtam, mert egy nagyon erős karakter, hogy ennyi mindent vállal, kézben tart, mindent megold és igyekszik mindenkinek a hasznára lenni. Mondjuk marha nehéz lehet mindezt összeomlás nélkül véghezvinni… Zabáltam ezt a cukorfalat kis okostónit.

Julie Seagle (Barbara Palvin)
Julie nem idegesített halálra, és habár alapvetően okos csaj, mégsem volt képes meglátni a teljes igazságot. Ez zavart, de megértem, hogy nehéz belülről objektíven szemlélni valamit, ami a szemünkben nagyon jónak tűnik. Szerettem a Watkins családot, az otthoniak – Julie anyját leszámítva – rémesen irritáló népségnek tűntek; örülök, hogy nem kaptak nagyobb szerepet.

Celeste kifejezetten szimpatikus volt, a vége felé már az egyik kedvenc karakterem volt Julie és Matt mellett. Kár lett volna teljesen a kortársai közé illővé változtatni, nagyon egyedi jelenség – tök jó, hogy saját történetet kapott! (Flat-Out Celeste – Celeste bolondulásig) A szüleivel már gondban vagyok, mert értem és megértem őket, mégsem bírok nem haragudni rájuk, amiért elhanyagolták a fiatalokat. 
Fotó Finn és Finn mindketten érdekesek voltak a maguk módján! Szerettem a 2D-s Finn komor profánságát és a mailes Finn humorát! 
Feldobták a sztorit.

Kedvenc szereplők: Matt, Julie, Celeste

Kedvenc részek: Celeste meg a reggeli, Facebook státusz üzenetek, Julie és Matt vitái a pólókon – főleg ez:
  

                                      Ui. Nincs is rajtam „hülye, gyík póló”.

                                      Julie odamasírozott Matthez. Megállt előtte, és karba tette a kezét.
                                      – Húzd fel a pulcsidat!
                                      Matt grimaszolt.
                                      – Öcsém, te aztán tudod, hogy indíts be egy srácot!


Matt Watkins (Hunter Parrish)
Összegzés

Érdekes, de nem érdekfeszítő történet. Olyan történet, amikor tudtam, hogy ki fog borulni a bili, csak azt nem hogy mikor és hogyan fog megtörténni! Szerencsére a szereplők nagyon szerethetőek, bár a klasszikus szerepeket hozzák, úgymint: az okostojás, a problémamegoldó, a gazdag, ám figyelembe nem vett gyerekek, figyelmetlen szülők, sérült gyermek és a többiek…
 
Celeste Watkins (AnnaSophia Robb)
Ha szereti valaki az okos, (kicsit) geek srácokat, a problémás családokat és a jócskán levelezős sztorikat, akkor imádni fogja. Humoros, érdekes, bár kicsit rétestészta jellege van, mert néhol elnyújtottnak éreztem. Persze megbocsátható volt, mert elég sok elvarrandó szála volt a sztorinak. Mindazonáltal alig várom, hogy folytassam a Flat-Out Matt című rövid semmiséget, ami Matt szemszögéből meséli el az egészet.

Értékelés: 4

Ajánlás:
  • Romantikára vágyóknak.
  • Bárkinek, aki elmosolyodik ezen a pólófeliraton: „ÉN: mint te, csak jobb kiadásban.”

OFF: Egyébként íme a bizonyíték arra, hogy a pasiikon a geek pólók dögösek: < KATT >

Kedvcsináló idézetek:
– Hirtelenjében sokkal… idősebbnek tűnik. Neked nem tűnik öregebbnek, Matthew?
Matt öntött magának egy pohár limonádét.
– De. Már csupa ránc a képe. És marokszám szedi a Cavintont. Ideje lenne bedugnunk az idősek otthonába.
Finn, az Isten (Alex Pettyfer)

Finn, az Isten Ennyit a Föld napjáról. Jól elszúrtam: már megint rossz bolygót álltam neki ünnepelni. Most szedegethetem össze ezeket a kutyafigurákat, amiket a Plútó tiszteletére raktam szanaszét az udvaron. Ez még a tavalyi tévedésemnél is rosszabb, akkor legalább egy csomó csokit ettem a Mars tiszteletére.

– Kétszakos vagy? Fizikás és matekos is? Jesszusom…
– Tudom. Kockafej. – Matt vállat vont.
– Nem, ez igazán lenyűgöző. Csak meglep, hogy elfér az agyad a koponyádban.
– Különleges tömörítő programmal láttak el, amely lehetővé teszi, hogy a rengeteg tárolt információ csak akkor kerüljön elő, ha épp szükségem van rá. Egyelőre csupán a bétaverziót futtatom, úgyhogy elnézésedet kérem bármilyen felmerülő problémáért. Igazán nem állhatok jót magamért.

♡♡♡♡♡
A képek a következő Pinterest táblámról származnak: Flat-Out Love series
A könyv a GoodReadsen: Flat-Out Love        
♡♡♡♡♡ 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése