2017. április 7., péntek



Kylie Scott: Lead - Szóló (Stage Dive 3.)



– Kérlek, ne akard, hogy ilyen korán reggel kinyírjalak, Jimmy!
Kultúrember reggeli előtt nem öl.


Fülszöveg:
Megszelídítheti a szerelem a rock n’ roll leghírhedtebb fenegyerekét?
A Stage Dive énekese, Jimmy Ferris megszokta, hogy azonnal megkap mindent, amit csak akar – egész eddigi élete a vad bulizásról és könnyű csajokról szólt. Végül azonban túltolja a rock n’ rollt, és az elvonón találja magát, utána pedig megkapja személyi asszisztensnek Lenát, akinek egyik legfontosabb feladata megakadályozni, hogy visszaessen.
Lena nem hajlandó elviselni szexis főnöke allűrjeit, és annak ellenére, hogy az első pillanattól kezdve szinte izzik körülöttük a levegő, elhatározza, hogy a kapcsolatukat szigorúan szakmai alapon tartja. Jimmy azonban túlságosan messze megy, és a fenegyerek hirtelen rádöbben, hogy nagyon könnyen elveszítheti a legjobb dolgot, ami az életében valaha történt. Vajon meg tudja győzni makacs asszisztensét, hogy vállalják a kockázatot, és hagyja, hogy a szíve vezesse?

Könyv információk:

Eredeti mű: Lead
Eredeti megjelenés éve: 2014

Könyvmolyképző, Szeged, 2016
440 oldal ·
ISBN: 9789633996874 ·
Fordította: Császár László
Stage Dive sorozat:

4. Deep

(befejezett)
(Az értékeléshez olvass tovább!     )

Miért olvastam el?

Október - a magyar megjelenés - óta várom, hogy végre nekieshessek a következő Stage Dive-könyvnek, bár Jimmy Ferris az első másodperctől unszimpatikus... Ő az a bandatag, akinek a piálásairól, drogozásairól az újságcikkek bulvár rovata többet ír, mint a koncertekről. Ő legpocsékabb zenésztárs, akinek a hangulatingadozásai attól függnek, hogy éppen mennyit ivott... Utáltam Jimmyt, de imádom a zenekart, ezért elolvastam a történetét. (Azt is mondhatnám, hogy jobban szeretem annál Kylie Scott regényeit, mintsem, hogy a Jimmy iránti utálatom miatt ne olvassam el a következő részt. :D) Amint beérkezett a könyvtárunkba, azonnal rárepültem! Tulajdonképpen a könyvtárosom – Jeffi – ki is tette a nevemre, amint megjött a könyv, mert ismer! )

Szerintem
...nincs olyan Stage Dive-os fiú, akitől jobban féltem volna, mint Jimmy és mégis tetszett a könyve! Persze azért tetszett, mert Lena Morrissey (25) haláli és nem átall visszapofázni Mr. Férfi Szépségnek, ha olyanja van. Hiába viszolyogtam Jimmytől, a főnök-beosztott pároskért odáig voltam, Lena csodás társa ennek a tökfilkónak. Komolyan, a csajszi és az énekes sztorija azt meséli el, hogyan szelídítettek meg a vadaspark legádázabb oroszlánját... aztán hogyan tanítják meg késsel-villával enni és még az alapvető emberi érzelmeket is beleverik!
 Bírom az ilyen hím-nevelős témákat.

A végét már vödör felett kellett volna olvasni, annyira csöpögős lett. Nem volt rossz, de én például sokkal jobban kedveltem azokat a részeket, ahol Jimmy és Lena osztják-nevelik egymást. Cukik, de a vége SOK. Picit az is zavart, hogy a Stage Dive zenekar tagjainak és a hozzátartozóinak alig jutott szerep, nem sok vizet zavartak ebben a történetben. 

Idegesítő részek:
Igazából csak Jimmy néhány tulajdonsága tudott felmérgesíteni, irritálni olvasás közben, de egyáltalán nem azok, amik miatt aggódtam! Meglepő módon a legzavaróbb az volt, hogy Jimmy folyton edzett, futott, tornázott. Tuti, hogy megőrülnék, ha egy pasi azzal indítaná a reggelt, hogy elmegy egy órát futni, aztán még vagy másfél órácskát izmozik, amíg én békésen iddogálnám a kávémat. Nincs az a szerelem, nincs az a látvány, ami miatt ne zavarna…


„Ez a pasi annyira páva volt, hogy az nem igaz, de sajnos hormonális szinten nem voltam képes elszakadni tőle.”


Ez meg a másik. Ennyire „rendben” levő, nett pasit! Ha nem áll jól a sérója, nem néz ki úgy a keze, mintha most jött volna a kozmetikustól vagy - mittomén – el van csúszva a nyakkendője, akkor átmegy h*lyébe. Nem szeretem a pávákat – és elméletileg a főszereplő hölgyemény sem, Jimmy mégis lenyűgözte. (Ahogy elviselte neki a sportosságát is, vagyis megdőlni látszik a teóriám, hogy nincs akkora szerelem, amibe ez belefér. Lehet, hogy mégis…?)

Összességében
A többi részhez hasonlóan egy szórakoztató, erotikus, humoros történet, ami képes tökéletes kikapcsolni az ember lányát. Nem kell tőle sokat várni, de élvezetes olvasmány. Sajnos Jimmy nagyon nem az én zsánerem… de nem a múltja zavar, hanem az idegesítő sportolási/edzési kényszere. Ha így folytatják, akkor pár éven belül mindketten indulhatnak egy ilyen „kigyúrtsági”-versenyen (nem tudom, hogy hívják a hasonlókat...).

Szokás szerint az tetszett, ahogy egymást osztják és a végén kellett volna az a vödör, amit a romantikus filmeknél a tévé alá szoktunk tenni. Meg az a szerencse, hogy megkedveltem ezt a két bolondot a végére – illetve Lenát körülbelül az első pillanattól kedveltem és drukkoltam neki!

Kedvenc rész: amikor Lena bemutatja Tomot a csapatnak. 

Értékelés: 4,5


Zene a könyvben: Maroon 5 - She Will Be Loved

Ajánlom…
Romantikus-erotikus, new adult könyvek rajongóinak, akiket nem zavar a káromkodás. Bónusz pont: ha izgatnak a rock sztárok és/vagy a jólelkű, ám dögös kinézetű rosszfiúk, akkor neked való!

ÉRDEKESSÉG!
A fentiek után idézném, hogy mit írtam a sorozat énekeséről az első blogbejegyzésben. Azért haladás, hogy már nem utálom ennyire, ahogy az is, hogy elolvastam a regényt:

Jimmy Ferris – Stage Dive, énekes

Rövid, fekete hajú, megnyerő mosolyú és szép arcú emberke. Ő David testvére, akivel nem ápolnak túl jó viszonyt, ez már a történet legelején kiderül. UTÁLOM JIMMY-t! Sajnálom, de már a sztori elején sikerült elérnie, hogy egy szánalmas semminek lássam. Alkoholista, erkölcsi nulla, drogos roncs. Ha a második részben nem sikerül megkedvelnem, akkor engemet a harmadik rész már nem is érdekel…
Övé a sorozat harmadik része, a LEAD.

Hogyan képzelem el Jimmy Ferrist?!

Igazából nem nagyon tudok választani 2 tökéletes hímpéldány között, mert mind a ketten tökéletesek lennének Jimmy szerepére… talán picit Gaspardhoz húz a szívem, mert ő tényleg eléggé „össze van rakva” mindig, hiszen modell (is).

Gaspard Ulliel vs. Adam Levine

Kedvcsináló idézetek:
Megszólalt egy újabb dal, és a gitár húrjai ismerős dallamot pengettek. A Maroon5 She Will Be Loved című számát. Szerencsére, ha már popzenét kellett hallgatni, ez legalább nem volt annyira gáz. Lehet mondani, hogy egészen kicsit a kedvencemnek is tekintettem.
Aztán az újonnan érkezett pasi énekelni kezdett.
– Beauty queen of only…
A térdem remegni kezdett, és már nem maradt bennem semmi kétség.
Mi a szent szart keres ez itt?
– Ha még valamit hozzám merészelsz vágni, Jimmy, a hétcentis tűsarkamat műtéti úton kell majd eltávolítani a seggedből!
– Egyébként a kávéfőzőhöz éppen csak hozzáértem! Úgyhogy csakis az univerzum rejtélyes összeesküvésének köszönhető, hogy elromlott.
– Mondod te.
– Nézd csak, pont mint annak az ingnek a mintája, amit Mr. Ericsontól kértél kölcsön! Boldogan tapsoltam, és csak egy egészen enyhe káröröm csendült a hangomból. – Kefélő lovak. Gyönyörű.
– Bejön, mi?
Aztán megint megnyomta a gombot, és a képernyőt meztelen és hullámzó emberi bőr egész tengere töltötte be. Minden hullámzott, kivéve a két pasi közé, szendvicsbe szorult csaj cickóját. Mert a két kis aranyos valami ijesztő módon hazudtolta meg a gravitációt, és az enyémmel szemben egy kicsit sem meredt sehova.
– Jaj, de aranyos! – sóhajtottam fel. – Semmi nem fejezi ki szebben a tiszta szerelmet, mint egy dupla behatolás!

☆☆☆☆☆
Képgyűjtemény a Pinteresten: Stage Dive.
Különböző LEAD (Stage Dive #3) kiadások borítói a GoodReads-en!
☆☆☆☆☆


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése