2017. április 16., vasárnap



AniTiger - Húsvéti Book Tag


Elég rémes hetek állnak mögöttem, ezért nem nagyon van ünnepi hangulatom, de ha jön a nyúl, hát jön a nyúl… Meg a sok tojásdísz, a sok Kellemes Húsvétot!-felkiáltás és a többi. Én pár napja rácuppantam a Ki vagy, doki? (Doctor Who)-ra, már a második évadnál tartok és végre kicsomagoltam plusz beüzemelten a Karácsonyra kapott Clatronic kontakt grillt és új szintre emeltem a főtt sonkás szendvicset! (A családi túrákat és elcsapott gyomrokat hagyjuk… habár azt muszáj hozzátennem, hogy nem a szendvicsemtől vagyunk betegek! :D)
Ennyi. Remélem, hogy jól telik mindenkinek a hosszú hétvégéje, a húsvétja! Ránk fért ez az extra péntek, ugye?! Amúgy egy book taget is hoztam, ha már Nyuszikat ünneplünk!

A taget Dorkától kaptam: Anya olvas blog!
❖❖❖❖❖

Nyuszik
 ~ Egy könyv, amiből lehetne több is, azaz örülnél, ha lenne folytatása



Egy könyv?! Azonnal fel tudok sorolni 10 sorozatot, amit örülnék, ha folytatnának! (Sorozatot mondok, mert az önálló regényekkel, amiket eleve egy részesnek terveztek, általában meg vagyok elégedve!) A fenti 10 könyv között vannak kiadó által félbehagyott művek, de olyanok is, amelyeknek a folytatása még az írójuk gépén léteznek csak, kiadásra várva.

Tojás
~ Egy könyv, ami meglepett


Meglepett, hogy mennyire szörnyű volt ahhoz képest, hogy bestseller! Abszolút nem az én világom ez a könyv, pedig nem egy barátnőm odáig van érte…

Vadászat
~ Egy könyv, amit nehéz volt megkaparintanod

Arthur Conan Doyle: 
Sir Arthur Conan Doyle összes Sherlock Holmes története I. és II.



Már biztos, hogy írtam, de ez a kétrészes Sherlock összes sehol nem volt fellelhető. Sehol. Totál véletlenül találtam rá és a kettőt együtt sikerült 7000 Ft-ért beszerezni. (Aztán elolvastam és kiolvastam: Sherlock Holmes címke.)

Bárányok
~ Egy gyerekkönyv, amit mai napig élvezel

C. S. Lewis: Narnia Krónikái sorozat

A Harry Potter könyveket is mondhatnám, de Böszörményi Gyula Gergő-sorozatát is, ugyanis őket is nagyon szeretem gyermekkorom óta, de hosszabbak… A Narnia krónikák egy lélegzetvételű, illusztrált, egymástól már-már független történetek, ezért most őket mondanám.


Tavasz
~ Egy könyvborító, ami a tavaszra emlékeztet


Imádom ezt a borítót, nagyon hangulatos! Persze a könyvet is imádtam, bá nem éppen tavaszi sztori és nem éppen egy nyálas szerelmes regény… :’)

Feltámadó a halálból
~ Egy könyv, egy elhunyt írótól


Totál random könyv, amiből háromféle kiadásom is van, mert imádom. Nem mindegyik kötelező rossz, bár ennek is meg kell adni az esélyt… :’)

Kosarak
~ Egy könyv, ami jelenleg a kívánságlistádon szerepel


Már a fülszöveg első mondatában felbukkan két olyan hívó szó, ami miatt ott a helye a kívánságlistámon… Sajnos full beszerezhetetlen, máskor meg jó drágán adják. Szomorú szitu.

Fülszöveg:
A könyv főhőse, Daniel valóságos megszállottja a Hyperversum nevű számítógépes szerepjátéknak. A játék során kitanulja egy középkori tolvaj életének minden fortélyát, és virtuális valóságban is tökéletes középkori emberré válik. Egyik este, amikor barátaival és testvérével épp a Hyperversummal játszanak, hatalmas vihar tör ki a virtuális térben, amely magával ragadja és visszarepíti őket a valóságos középkorba, a háborútól sújtott Flandria partjaira. Ezzel új élet kezdődik számukra, új kalandokkal, sok-sok veszéllyel és új szerelemmel…

Cukorka
~ Egy könyv, ami édes


Nekem (eddig) ez a leg-leg-legkedvencebbik Holly Webb történetem. Cica, kutya, boldog család, havas táj, Karácsony és egy bazi nagy, porcukros happy end. Mert megérdemlem. =^.^=

Csipogás
~ Jelölj meg másokat, hogy ők is kitölthessék ezt a Book Tag-et

Nem tudom követni, hogy ki kapta már meg a taget és ki nem, szóval azt mondom, hogy vigye mindenki, aki szeretné! =^.^= Azaz…:

A tag szabadon vihető, mint általában!
❖❖❖❖❖
Jó olvasást! Köszönöm a figyelmet!
Kellemes húsvéti ünnepeket mindenkinek!
❖❖❖❖❖


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése