2019. április 24., szerda



Könyvfesztiválos megjelenések, amikre fáj a fogam…



Csütörtökön kezdődik a 26. Budapesti Nemzetközi Könyvfesztivál, ami a jobbnál jobb programok mellett azt is jelenti, hogy egy rakat új könyvet jelentetnek meg a magyar kiadók az esemény tiszteletére. Elhihetitek, hogy ahány kiadó, annyi új megjelenés van a láthatáron, de én most az engemet foglalkoztatókat szedtem össze ebben a posztba. A fesztivál április 25.–április 28. között lesz a Millenárison Budapesten, én a második és a harmadik napot néztem be magamnak. Persze ember tervez, Isten végez alapon - ki tudja? :)

FIGYELEM!
A poszt nem az összes Könyvfesztiválos megjelenést tartalmazza, 
hanem ezek illenek a blog profiljába és/vagy ezek érdekelnek engem!
vvvvv
Agave Könyvek
Delta Vison
Édesvíz
Főnix Nova / Főnix Astra
Fumax
GABO / GABO SFF
Harmat
Jelenkor

Margaret Atwood: VadÁdám-trilógia




3.  MaddAddam


Könyvmolyképző
Maxim
Twister Media
vvvvv
Köszönöm a figyelmet! Jó olvasást!
A borítók a könyvek borítói. Az Érdekel és Megjelenik táblán gyűjtöm őket.
vvvvv

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése