2019. április 28., vasárnap



Áprilisi megjelenések, amik kíváncsivá tettek és nem a Könyvfesztiválra jelentek meg!



Kiadó szerint:

Alexandra, Animus, Európa, Kolibri, Manó Könyvek, Pagony, TARAMIX Kiadó, Tilos az Á Könyvek, Twister Media, XXI. Század

+ angol havi megjelenések a bejegyzés végén

FIGYELEM!

A poszt nem az összes havi megjelenést tartalmazza, hanem ezek azok a könyvek, amik megtetszettek a friss megjelenések közül. Illetve annyi változás történt, hogy nem másolgattam be a fülszövegeket (A könyv címére kattintva a Molyon elolvashatjátok!), de visszahoztam a privát véleményes részt, amiben lepötyögöm, hogy miért érdekel az adott megjelenés!
vvvvv

Magyar megjelenések
Alexandra

(Címkéi: Anglia barátság London női főszereplő)
Miért érdekel?
 ~  Főleg azért érdekel, mert az egyik főbb karakter (Kate, az újságíró) depressziós és pánikrohamokkal küzd. „Szeretem” az ilyen karaktervonású történeteket, mert érzek egy kis sorsközösséget az ilyen lelkületű karakterekkel. :’)

Animus

(Címkéi: humoros apaság gyereknevelés)
Miért érdekel?
 ~  A múltkor annyira fájt az író egyik regénye - Életed üzlete -, hogy azóta se bírtam írni róla… Szeretem az író stílusát, bár mindig sikerült megríkatnia. Talán ezt a humoros gyermeknevelési könyvet el tudom olvasni sírás nélkül. :D

Európa

(Címkéi: 1980-as évek 1990-es évek 20. század 2000-es évek 2010-es évek 21. század fantasy filozofikus regény mágikus realizmus World Fantasy Díj)
Miért érdekel?
 ~  Érdemes tudni rólam, hogy a FELHŐATLASZ az egyik kedvenc filmem, amit bármikor képes vagyok újranézni, és egyszer régen olvastam a KÖNYVET is. Sajnos mivel a FELHŐATLASZ c. regény beszerezhetetlen, próbálom levadászi az író többi könyvét, hátha elérik nálam ugyanazt a katarzist.

Kolibri

(Címkéi: fantasy gyermek- és ifjúsági irodalom)
Miért érdekel?
 ~  IMÁDTAM AZ ELSŐ RÉSZT, és tűkön ülve vártam a folytatást!

(Címkéi: film illusztrált ismeretterjesztő szuperhős)
Miért érdekel?
 ~  Egy kicsit meg vagyok zakkanva a MARVEL univerzumért. Például az idei fogadalmaim közt szerepelt megnézni az összes eddig megjelent MARVEL filmet az univerzum idősíkjainak rendes sorrendjében, amit meg is tettem. (Épp a Marvel kapitányt meg az Endgame-et várom... :D) Szóval alap, hogy érdekel egy ilyen könyv!

(Címkéi: Balaton ifjúsági kaland nyár nyomozás)
Miért érdekel?
 ~  Egyszer meg fogok barátkozni az írónő stílusával… Amúgy azért érdekel ez a mese, mert tuti, hogy zsűrizzük a Merítés-díjhoz…

Manó Könyvek

(Címkéi: 1001 könyv listán szerepel 19. század családregény filmadaptáció klasszikus Massachusetts női sors szülői szerep versbetét)
Miért érdekel?
 ~  Sosem érdekelt különösebben ez a klasszikus (pedig ez Rachel kedvenc könyve a Jóbarátokban, amit imádok, és még Joey is elolvasta…), de aztán megláttam ezt a borítót, ami az egyik legcsodásabb, amit eddig láttam… Naná, hogy felfigyeltem a Kisasszonyokra! (Tudom, rossz vagyok…)

(Címkéi: gyermek- és ifjúsági irodalom illusztrált)
Miért érdekel?
 ~  Szeretem az írónő stílusát, és ezt is tuti, hogy zsűriznem kell majd. Amúgy nagyon vicces a fülszövege is!

(Címkéi: gyermekkönyv illusztrált mese unikornis)
Miért érdekel?
 ~  Egyszerű, mint 1x1! Szeretem Bosnyák Vikit és odáig vagyok az unikornisokért is, ezt a mesét ki nem hagynám! :D

Pagony

(Címkéi: fantasy gyermek- és ifjúsági irodalom illusztrált kaland történelem)
Miért érdekel?
 ~  Elsősorban az írónő miatt figyeltem fel a történetre, de izgalmasnak tűnik mind a sárkányos, mind a több idősíkos téma!

(Címkéi: gyermek- és ifjúsági irodalom kaland)
Miért érdekel?
 ~  Megláttam a borítót, aztán a címet, végül elolvastam a fülszöveget, és máris beleszerettem a mesébe. Igyekszem mielőbb elolvasni is!

TARAMIX Kiadó

(Címkéi: egészség életmód filozófia humoros önsegítő)
Miért érdekel?
 ~  LAJHÁROK! HYGGE! Hát ez a kombó is borzalmasan jól hangzik! :D

Tilos az Á Könyvek

(Címkéi: gyermek- és ifjúsági irodalom ifjúság)
Miért érdekel?
 ~  Eléggé brutálisnak tűnik a témáját tekintve, bár az összes eddig olvasott VÉSZKIJÁRAT kiadói sorozatba tartozó könyvet szerettem a „nehézségük” ellenére. (De ez a borító... színeiben jó, de amúgy... hümm...)

Twister Media

(Címkéi: gyermek- és ifjúsági irodalom szuperhős)
Miért érdekel?
 ~  Szuperhősök! Gyermekkönyv! És Bozai Ágota fordította?! Ez is nagyon jó kombónak tűnik! Amúgy láttam kint a Könyvfeszten a plakátját, szóval rá kellett döbbennem, hogy az előző posztomba kellett volna betennem. :S

XXI. Század

(Címkéi: buddhizmus egészség életmód meditáció önfejlesztés zen)
Miért érdekel?
 ~  Szeretem az ilyen témájú könyveket.

Külföldi megjelenések

humoros illusztrált gyermekkönyv

LGBT+ ufo földönkívüliek ifjúsági/YA

sci-fi YA

gyermek- és ifjúsági irodalom

LGBT+ fantasy időutazás képregény/graphic novel

LGBT+ romantikus YA

család gyász YA

romantikus

barátság halál LMBTQ művészet YA

LMBTQ romantikus YA

LMBTQ YA

gyermek- és ifjúsági irodalom

fantasy YA

betegség romantikus YA

vvvvv
Köszönöm a figyelmet! Jó olvasást!
A borítók a könyvek borítói. Az Érdekel és Megjelenik táblán gyűjtöm őket.
vvvvv


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése