2021. március 12., péntek



Finding You - Ott rám találsz | Blogturné Extra (kedvcsináló idézetek)

 A könyvekhez készített extra állomásaimat itt leled: BTKextra

  

 

Finley Sinclair elhunyt bátyja útinaplóját követve, cserediákként érkezik Írországba, hogy mindent megnézzem, amiről a testvére írt. Már a repülőn összeakad a felkapott vámpírfilmek színészével, Beckett Rushsal, akit eléggé megdöbbent, hogy a lány még egy autogramot se kér tőle! Vajon mi sül ki kettejük találkozásából? Tartsatok bloggereinkkel, és ne feledjétek, hogy a blogturné végén egy szerencsés olvasónk a Könyvmolyképző kiadó jóvoltából megnyerheti az Ott rám találsz című romantikus regényt!




Vigyázat! Cselekményleírást tartalmaz.

 

Finley-t a gyász űzi Írországba. De a szeretet vezeti haza.

Finley Sinclair nem egy tipikus tizennyolc éves. A jó humorú, kitartó és törekvő lány a New York-i Konzervatóriumba készül felvételizni. A meghallgatásra saját szerzeménnyel készül. Még be kell fejeznie a dalt, ám kreativitása a semmibe vész, amikor a bátyja, Will életét veszti. Finley úgy dönt, Írországba megy tanulni. Végig akarja járni az utat, amiről Will az útinaplójában mesél. A testvére ezen a helyen érezte magát legközelebb Istenhez, és Finley bízik abban, hogy útjának bejárása neki is segíteni fog , hogy rátaláljon a lelki békéjére. Így hát jelentkezik egy cserediákprogramba, és felszáll az Írországba tartó gépre.

Beckett Rush, a szívtipró hollywoodi sármőr, a tinilányok bálványa szintén Írországba megy, egy vámpíros film forgatására. A repülőúton összeismerkedik Finley-vel, és hamar kiderül, hogy ő az egyetlen lány, aki nem ájul el a fiú vonzerejétől. Írországban újra találkoznak, és Beckett ráveszi a lányt, hogy legyen az asszisztense, cserébe pedig ő végigkíséri az országon.

Írországban Finley lassan ismét az összeomlás szélére kerül. Fivére elvesztése, az iskolai nyomás, a kötelező projektmunka, a közelgő meghallgatás, és a közte és Beckett közt bontakozó kapcsolat miatt –nevezzük bárminek is – számára eddig ismeretlen, aggasztó bűntudat gyötri. Mikor szól végre hozzá Isten ebben a smaragdzöld színű mennyben? Aztán valami olyasmit tapasztal meg, ami gyökeresen megváltoztatja az életszemléletét. Vajon rájön, hogy minden, amit eddig keresett, végig ott volt vele? Felemelő történet az igazság kereséséről és a reményről, mély sebekből gyógyuló fiatalok számára. Igazi élményáradat.

Ideális, szeretetteljes ajándék ballagásra, karácsonyra, születésnapra, fontos mérföldkövek ünneplésére.

Kövesd csodás, megkapó fordulatait!

 

Kiadó: Könyvmolyképző

Kiadói sorozat: Vörös pöttyös könyvek

Oldalszám: 344 oldal · puhatáblás · 

ISBN: 9789634577911 · Fordította: Tóth Katalin

Eredeti mű: There You'll Find Me · Eredeti megjelenés éve: 2011

 

WEBSHOP / BELEOLVASÓ / MOLY / GOODREADS

 

--- Tovább az idézetekhez! ---

vvvvv

1.

Beckett halvány mosolyra húzta a száját.

– Csak egy jótanács: vedd elő a barátságos énedet, ha jól akarod érezni magad Abbeyglenben! Az írek a földkerekség egyik legkedvesebb népe, csak hogy tudd! Ez a morcos hozzáállás és tekintet nem lesz túl szimpatikus nekik! – Beckett lassan végigmérte az arcomat. – Pedig egészen csinos lenne a pofid!

Mit képzel ez a fiú?!

 


2.

– Ő pedig Liam – folytatta Erin kevésbé lelkesen.

– Tizenkét éves vagyok! – Mogyoróbarna haját az édesapjától örökölte, egy árnyalattal volt sötétebb az én göndör fürtjeimnél. – De a koromhoz képest sokkal érettebb! Ha netán kedved lenne egy fiatalabb fiúval randizni!

– Érett? – horkant fel Erin. – Hiszen még legózol!

 

3.

Az arcán a gödröcske elmélyült. – És ami azokat a lányokat illeti, akik igyekeznek távol tartani magukat tőlem: a sármom mindig leveszi őket a lábukról!

– Kaptam emlékeztető oltásokat, szóval eléggé immunis vagyok mindenre!

 

4.

– Nem volt más választásom! – Mr. Rush a fiát méregette, mintha mérlegelné a veszteséget és a nyereséget. – Amikor a fiam már olyan fiatalon a fejébe vette, hogy színész lesz, nem volt mit tennem, Los Angelesbe kellett költöztetnem! Azóta is támogatom az álmát!

Beckett álla megfeszült.

– Nem emlékszem, hogy én valaha is azt mondtam volna neked, hogy színész akarok lenni!

– Pedig így volt! „Apa, filmekben akarok szerepelni!” Pontosan így fejezted ki magad!

– Lehettem talán hatéves. Űrhajós is akartam lenni, meg shetlandi póni!

 

5.

– Hé, nem baj, ha néha kiakad az ember! – Beckett átölelt, és magához húzott. – De a hitedet nem adhatod fel!

– Mi tudsz te erről? – kérdeztem a dzsekijének beszélve.

– Sokat nézek tévét!

Átölelt, a hátamat simogatta, én meg hagytam. Kipislogtam az utolsó könnyeket is a szememből.

– Egy vámpírnak öntöttem ki a lelkem!

– Ez az egyik trükkünk! – Hátralépett, a szél közénk férkőzött. – Mielőtt végzek veled, nullás vércsoportért fogsz könyörögni, és denevérekkel fogsz bandázni!

 

6.

A szája lélegzetnyire volt csupán az enyémtől.

– Nem tudok rájönni, miért, de szeretek veled lenni. Ez van.

– Titeket, színészeket nem is azért fizetnek, hogy folyton gondolkodjatok! – vágtam oda, holott én magam sem tudtam gondolkodni.

Főleg akkor, amikor ilyen közel volt hozzám.

– Te – emelte a száját a fülemhez. – Te voltál a legjobb dolog a hétvégémben!

 


7.

– Jó napot kívánok, Maria nővér!

Leült a mellettem lévő számítógép elé, és bejelentkezett.

– Házi feladat?

– Olyasmi. – Az ő gépére pillantottam, és ismerős képernyőt láttam rajta. – És ön?

Felhúzta az orrát.

– Megváltoztatom az állapotomat a Facebookon.

Hunyorítva fókuszáltam.

– Házasról bonyolult kapcsolatban lévőre?

– Kíváncsi vagyok, mennyi idő múlva fogja Tom atya észrevenni!

– De hisz maga Istennel házasodott össze!

– És az nem elég bonyolult? – Elnevette magát, (…).

 

8.

– Lehet, hogy pont azzal kellene felhagynod, ahogyan most érzel. – Kinyitotta a kezemet, és beletette a virágot. – És végre meg kellene indulnod azon az úton, amiről te magad is tudod, hogy az a valóság.

 

9.

– Itt a táncpartnered, Finley! – Sean végigmérte az újonnan érkezőt. – Fiúk, ugye, tisztában vagytok vele, micsoda fegyverarzenállal rendelkezem?

Nora tért vissza a fényképezőgépével.

– Sean, te csak menj, sütögesd a süteményeidet, és igazítsd meg a párnákat! Hagyd békén a srácokat!

 

10.

– Pedig nem vagyok az igazi barátnőd. Csak egy lány vagyok, akivel titokban találkozgatsz. Akit az apád ki akar írni a szövegkönyvedből. Állandóan.

 

Nyereményjáték:

 

Mivel történetünk Írországban játszódik, döntöttünk, hogy ideje megismerkednünk egy picit az országgal! Minden állomáson találtok egy állítást, amiről el kell döntenetek, hogy IGAZ vagy HAMIS, a helyes választ pedig írjátok be a megfelelő rubrikába.

 

(Figyelem! A megfejtéseket elküldés után nem áll módunkban javítani. A nyertesnek 72 órán belül válaszolnia kell a kiértesítő e-mailre, ellenkező esetben új nyertest sorsolunk. A kiadó csak magyarországi címre postáz.)

 

Az íreknél baloldali közlekedés van.

a Rafflecopter giveaway

BLOGTURNÉ ÁLLOMÁSOK:

 

[BLOGTURNÉ KLUB]

12 - Hagyjatok! Olvasok! extra

14 - Sorok között

16 - Kelly és Lupi olvas

18 - Readinspo

20 - Hagyjatok! Olvasok!

  

vvvvv

Remélem, jól szórakoztatok! Köszönöm a figyelmet!

vvvvv

 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése