2016. december 23., péntek



AniTiger & a 12 napos blogger kihívás | 11. nap


(Ezt a rovatot a „kihívás 12 nap” címke alatt lehet megtalálni.)

A 11. napi feladat talán személyesebb, mint az összes eddigi…?! Nem? Pedig már a 10. napi „Miregondolok?” és a 8. napi „Bakancslistám” témájúakat is jócskán személyesnek gondoltam. A 11. nap lényegében az elmúlt 28 évemről szól, aminek megvoltak a maga hullámvölgyei és csúcspontjai. Ez is én vagyok, ezek is az én részeim voltak egykor. :]

SZTORI: 
Találtam egy 12 napos blogger kihívást BacchanteBlues blogján, aminek van egy molyos kihívás verziója is. (ITT) A 12 napos blogger kihívás lényege annyi, hogy 12 napig minden nap posztolni kell egy rövid, de annál tartalmasabb bejegyzést a blogra különféle feltételek / feladatok alapján.
❖❖❖❖❖
11. NAP | – „Valamilyen voltam, de már nem vagyok” ~ vagyis, hogyan sikerült megváltoznod, vagy ha még nem sikerült, mit teszel, hogy sikerüljön?

Dohányos.
Energiaital-függő.
Pánikbeteg.
Depressziós.
Agorafóbiás.
Boldogtalan.
Kiegyensúlyozatlan.
Karatés.
Gör- és jégkorcsolyázó.
Vers és novellaíró.
Chat.hu-s, szerepjátékos.
Thrillion Kincsei találkozókra járó.
Manga és (HP) fanfiction* fanatikus.
*(Bár ezt azért sajnálom, de olvasok helyettük, szóval…)

❖❖❖❖❖
Jó olvasást! Köszönöm a figyelmet!
❖❖❖❖❖


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése