2018. május 31., csütörtök



Havi összefoglaló | 2018 / 5. fejezet



(Ezt a rovatot a „havi összesítő” címke alatt lehet megtalálni.)

Még mindig idegenből blogolok, mert semmi infó a gépemről. Mindegy, annyira szuperkirály volt ez a hónap - pár eseményt leszámítva -, hogy ihajj. Nem számítva egy-két pénzügyi krachot és betegséget, amivel nem számoltunk. :D Összességében moziztam, nyaraltam, kirándultam, túráztam, szabiztam, megnéztem magamnak a Balatont, elkaptam a Pokemon GO-val MEWt // :D :D :D //, rengeteg színházi előadást néztem meg, barátnőztem, családoztam, pókereztem és rengeteg szuper könyvet olvastam - úgy a magyar könyvek ifjúsági zsűrijének, mint a magam örömére.
Szép kis hónap volt, ha csillagoznom kéne, akkor 5*-ot adnék rá!

(A folytatáshoz olvass tovább! ⇩⇩⇩)

❖❖❖❖❖

Mi történt májusban?
❖❖❖❖❖

– Személyes kitérő –

Én és az új polclakók: ebben a hónapban Molyos eseményre kaptam 2 könyvet, érkezett vettem magamnak 9 könyvet és megérkezett a havi BASC dobozom 2 könyvvel. Összesen 13 új polclakóm lett.

Ajándékba kaptam (2)
@Gyöngyömtől kaptam az Antikvár ajándékozásra!

Vásárolgattam (9)

Book A Sloth Club dobozban volt (2)

– Más érdekeltségek –

KÖNYVES DOLGOK:
Az instagramon @girlwithoutwingsbooks most is elindította a havi könyves kihívását: #májusikönyveskihívás. Össze-vissza több képet is készítettem, de alig akadt időm erre sajnos.... Viszont a havi BASC fotó challenge-t sikeresen végigvittem. :))

MERÍTÉS: Az áprilisi Forever Young Adult rovat témája: Könyvfesztiváli körtúra volt. Imádtam csinálni, ezért majd érkezik egy Könyvheti változata majd július elején... sajnos a júniusi számba (ami ugye a májusi cuccokat meríti) nem készül FYA rovat, mert nincs szabad kapacitásom most. Meg gépem se...

AMI A SZÍVEMET MELENGETI a hónapban:

Kaptam jutalmat a tavalyi jó munkámért.
Eper- és padlizsánsszezon van nálunk, ezért hétvégén eperturmixot és -sorbet és/vagy fokhagymás padlizsánkrémet eszünk pirítóssal. 

 Böszörményi Gyula dedikálta nekem a kedvenc könyvem tőle, amikor találkoztunk az új BGy darabunk premierjén!

Elmentünk a munkatársakkal közösen ebédelni ebédszünetben, ami után a főnökünk meghívott minket fagyira.

Megnéztük a Budaörsi Passiót Tiszteletjeggyel, mert mindkét igazgatónk főbb szerepet (Annás, Péter apostol) játszik benne! Ráadásul a színházas mikrobusszal mentünk. ^.^

Elmentünk a családdal Gyenesdiásra pár napra, és az öcsémmel este leszöktünk a partra majomkodni. ;) Sosem növünk fel...

► A május 25-i ünnep (Állat- és Növényszeretet Napja Magyarországon) miatt a színházunk adományt gyűjtött a NOÉ Állatotthonnak, egyébként ugyanezen ünnepen felbuzdulva volt nálam is egy nyereményjáték a Macskapásztor című könyvért.

SZÍNHÁZ:

Két premierünk volt: a színháztermi LÚZER RÁDIÓ, BUDAPEST! és  a stúdiótermi FRIDA KAHLO (AJÁNLOM!)

OFF: Az elsőnek a premierjén találkoztam Böszörményi Gyulával, az íróval, aki dedikálta nekem az általam olvasott első könyvét - erről egy picivel feljebb már írtam, és ott látható kép is! Nem tudok mit kezdeni a gyermekkori hőseimmel, tuti azt hiszi, hogy kretén vagyok. :D Hiába ő a kedvenc íróm, a Frida Kahlo életéről készült darab borzalmasan megérintett, nagyon szeretem.

► Isteni vendégelőadás volt a gyerekeknek szóló NYOLCKOR A BÁRKÁN (AJÁNLOM!), amire beültünk a Nagyimmal, és iszonyatos nagy csalódás volt a tizenévesek napjait feldolgozó KAMASZOK című táncjáték... (Mi nem szerettük, mások imádták. A gyerekdarabot mindenki imádta.)


► Ugye megnéztük a BUDAÖRSI PASSIÓt, ami fenomenális volt! (AJÁNLOM!) 
► Újranéztük a VALAHOL EURÓPÁBANt, ha már épp ráértünk és befértünk. 
 Kihasználtuk az alkalmat, hogy a VIRSKY 80 egyik állomása vagyunk, és végignéztük a Nagyimmal ezt a lehengerlő előadást! Mákunkra tök jó helyen ültünk. (AJÁNLOM!)


SOROZATAIM / FILMEZÉSEK:

► Moziban megnéztük Kleoékkal a DEADPOOL 2-t. Nekem tetszett! ^.^

► Filmeztem egyedül: FRIDA (2002). IMÁDTAM!

► Sorozatoztam öcsémmel: Amerikai Horror Story  7. évad (SZEKTA). Nyaralás alatt kábé a feléig eljutottunk, csak még lusta voltam Snitten jelölni. :') Nem egy nagy eresztés. 

► Anyummal végignéztük a Pokol konyhájának valamelyik régi évadát és a magyar Ide süss! új évadát, aztán áttértünk a Sütimesterre.

SZÁMÍTÓGÉPES JÁTÉKOK:

Elkezdtem az első részét a múltkor befejezett játéknak: The Longest Journey (1999), ami iszonyat lassú, és hiába jó a sztori, ha megőrülök az időtől, amit igénybe vesz, így skippeltem. Átmentem egy MMORPG-re az AION-ra.

RÓLAM:
A 7. Book A Sloth könyves dobozom is ideért. Tetszett, de nem lett kedvenc. ^.^

Randomságok röviden: Sétáltam Zsummal és a kutyusaival, ALIBIZTEM Szimirzával és Jeffivel, Pokemon GOztam öcsémmel, nyaraltam a családdal, adományoztam kaját állatmenhelynek, és rengeteget jöttem-mentem egész hónapban. :)) Ha a gépem nem romlik el kétszer is, akkor ez lett volna eddig a legfantasztikusabb hónapon 2018-ban. 

Szívmelengető heti szerencsesüti (@Jeffi karácsonyi ajándéka 52 hétre)

  Rossz dolgok dióhéjban: tönkrement szgép, GDPR = extra munka a melóhelyen, elromlott a mélyhűtő és tönkrementek a cuccaink, apumnak műteni kell a lábát egy vérrög miatt. És bár nem ilyen szintű tragédia, de kihagytam életemben először a soron következő MKK könyvet... :(

– Következő havi terveim –

- Recenziók hamarosan:
- Kölcsön példányok kivégzése:
- Saját példányok kivégzése:

Mini-könyvklub Vegazussal és több más bloggerrel!

Helyzetjelentés:

Új forduló új közös könyv! Viszont a felhozatal nagyon vegyes - például az első történet egy romantikus, urban fantasy YA-regény.  
On Sai: Apa, randizhatok egy lovaggal?
A többiek választottjairól ITT olvashatsz.
(Most nem sikerült írnom a könyvről, de a korábbi értékelésem ITT ELÉRHETŐ!)

JÚNIUS:
A következő közösen olvasott regény egy komoly témájú, felnőtt regény lesz, JODI PICOULT írónőtől fogjuk A NŐVÉREM HÚGÁT olvasni. 


A kapcsolódó bejegyzéseim a mini-könyvklub címke alatt elérhetőek!

❖❖❖❖❖
– Bejegyzések a blogon –

7 könyvről írtam a hónapban:

Egyéb bejegyzéseim: 
vvvvv
Jó olvasást! Köszönöm a figyelmet!
A képek némelyike SAJÁT vagy saját szerkesztés! 
A többi meg a Pinterest tábláimról meg az Instámról van.
vvvvv


2 megjegyzés:

  1. Szia! Izgalmas hónapot zártál! Apudnak és a gépnek jobbulást!
    Kíváncsi vagyok Jo N. Macbeth-ről szóló véleményedre, én most fejeztem be az olvasást, úgy érzem egy megosztó regény lesz, de várom a Te értékelésed! Szép júniust!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm, én is remélem, hogy minden(ki) meggyógyul körülöttem. A Machbet-től tartok is, várom is, de A fényigéző elsőbbséget élvez, mint újdonat és várva várt trilógia zárás. :)
      Szép júniust kívánok Neked is!
      A.

      Törlés