2018. május 6., vasárnap



START! Mini-könyvklub 10. felvonás + 3 éves a Mini-könyvklub!



A témához tartozó bejegyzések a „mini-könyvklub” címke alatt elérhetőek.

Heyho, kedves Olvasók!

Alig hiszem el, de immár három éve, hogy elindult a Vegazus által megálmodott Mini-könyvklub, aminek az első pillanatától kezdve a lelkes résztvevője vagyok. A klub nem csak egy csomó jó olvasmányhoz, de egy nagyon jó arc barátnőhöz is hozzásegített Vegazus személyében, így repes a szívem, hogy eltelt egy újabb együtt töltött év!
9 fordulónyi könyvklubot magunk mögött hagyva összesen 27 könyvet olvastunk el közösen a többiekkel - nem számolva a 9 szabadon választhatót, ami legtöbbször mindenkinél más-más könyv volt -, ami nem egy kicsi szám, lássuk be. Persze kötekedhetnénk, hogy nem mindig mindenki olvasta el a könyveket, illetve akadnak új tagok is, de a törzsközönség azért elég kitartó! A klub vezetője ezúttal egy cuki tigrises plecsnivel lepte meg a legkitartóbbakat, amit rajtam és Vegazuson kívül kitehet még a blogjára: wmagda, Vhrai, Dorka, Jeffi, Dóri és Mate is!

Amúgy május elsejével elstartolt a 10. forduló, ami egy igazi vegyes kör lesz. Lessük meg, hogy miket is fogunk olvasni a következő négy hónapban!
òòò A folytatáshoz olvass tovább! òòò
vvvvv
 
Mi az a Mini-könyvklub? - Röviden

A könyvklub 2018. május 1-től augusztus végéig tart, a klubtagok ezalatt az időszak alatt havonta elolvasnak 1-1 regényt. Az első három hónapban előre meghatározott könyveket olvasunk, amiket az olvasás végeztével alaposan kibeszélünk, kiértékelünk: mindenki ír egy-egy könyvértékelést, és kitöltünk egy kérdőívet a könyv fontos (és kevésbé fontos) kérdéseiről. Az utolsó hónapban mindenki maga választ egy olvasmányt az előre megadott könyvek közül. Részletes szabályokért és a jelentkezéshez klikkelj ide! Jelentkezni 2018. május 31-ig lehet. (Idézet Vegazus oldaláról.)

Hogy mikre szavaztam?*


Hogy mi lett a végeredmény?

Nos, igen. Az általam preferáltak közül csak a Krumplihéjpite Irodalmi Társaság került be az elolvasandók közé, ráadásul a másik két könyv részemről újraolvasás lesz (vagy legalábbis könyv átlapozgatás). Ha érdekel, akkor elmondhatom, hogy a másik két könyvet is nagyon szerettem – itt az értékelésem róluk: Apa, randizhatok egy lovaggal? / A nővérem húga -, de most nem nagyon van hangulatom az újraolvasásukhoz… (Tudom, tudom, most ez a kihívás! ;)) Mondjuk jobban belegondolva bármelyik könyvnek örültem volna, amelyiket még nem olvastam, de legalább jó élményekben lesz részük azoknak, akik velünk tartanak, és még nem olvasták a megszavazott regényeket. Anyám, most elkezdtem azon izgulni, hogy Vegazus és a többiek vajon szeretni fogják-e a kedvenceimet! *körömrágás ON*

Mi jöhet szóba nálam, mint +1 szabadon választott?

Ebben a körben a „maradék” közül lehet szabadon választani, így nálam szinte mindegyik játszik... Oké, szóval áthúztam azokat, amiket nem választhatok, mert megszavaztuk (piros) vagy olvastam már (kék), és bekereteztem zölddel, hogy mire vagyok nagyon kíváncsi. Közülük fogok majd választani.
(Esetleg ajánlanátok valamelyiket?!)

vvvvv
Köszönöm a figyelmet!
A képek Vegazus blogjáról származnak.
vvvvv
 

1 megjegyzés:

  1. Én a zölddel keretezettekből A méhek történetére és a Fahrenheitre vagyok a leginkább kíváncsi. (Plusz még arra a kettőre, amit keret nélkül hagytál.) Hát igen, nagyon nehéz lesz majd választanom... :D

    Sajnálom, hogy már kettőt is olvastál a négyből (háromból). :(

    VálaszTörlés