2018. július 19., csütörtök



Book A Sloth Club | "Mini karácsony" 9.



A témához tartozó bejegyzések a „book box” címke alatt elérhetőek.

BOOK A SLOTH CLUB

Már szombaton átvettem a dobozt, de egyszerűen nem volt időm kibontani (mondjuk, alig bírtam ki), ahogy lefotózni se. Egyik nap meló előtt ültem neki bontogatni, hogy jól induljon a napom (SIKERÜLT! :)), és másnap meló előtt fotóztam le az egyes elemeit.
Azért meg kell, hogy mondjam, nagyon vágyom egyszer Londonba, és nagyon szeretem az ott játszódó sztorikat, így sokat várok a könyvtől! ;)

A kicsomagoláshoz olvass tovább! ⇩⇩⇩
SPOILER VESZÉLY!
vvvvv
TÉMA

VÁROSNÉZÉS LONDONBAN

Eléggé hidegen hagyott a téma, mert már az augusztusi doboz lázában égek - Amúgy borzasztó, hogy mindig elcsúszok egy-egy hónapot az izgulással! :D -, ezért nem is nagyon gondolkodtam azon, hogy mi lehet a dobozban (A könyvön kívül, amit Réta (Habár, a könyves kocsma) megírt privátban, hogy szerinte ez lesz - és eltalálta!).  

AUGUSZTUSI DOBOZOK

MAGYAR TÉMA: Kémek és Gengszterek
ANGOL TÉMA: Call of the sea
FELNŐTT DOBOZ: Krimi
Vásárlási időszak: Július 7 (10h) - Július 15 (éjfél)
Kiszállítási időszak: Augusztus 14-től

II. Fandom doboz - ShadowHunters
Vásárlási időszak:  Június 16 (10:00) - Július 16 (10:00)
Kiszállítási időszak: Szeptember 10-től

Álomgyár és BASC közös Baráth Viktória doboza
"Az igazság nyomában"
Dedikált könyvek
Vásárlási időszak: Június 2 (00:00) -  Augusztus 2 (23:59)
Kiszállítás várhatóan: Október 5

Milton nyomozó esetei
- Új doboz, információk 
itt

3-6-12 hónapos csomagok folyamatosan vásárolhatók. Ajándékutalványok is!

A KÖNYV


FÜLSZÖVEG:
A tizenhét éves Sunny kapcsolata elég furcsán ér véget: kap egy képet a mobiljára, amin a barátja egy másik lánnyal csókolózik. Más ilyenkor talán összeomlana, de Sunny más megoldást választ. Ami ezután következik, az egy tizenkét órás őrült hajsza robogóval London körül, ami este 8-kor indul a Crystal Palace-nél (olyan messze a civilizációtól, hogy még a metró sem jár arra), át Camdenen, Shoreditch-en, a Sohón, Kensigtonon, Notting Hillen… és reggel 8-kor ér véget az Alexandra-palotánál.

APRÓSÁGOK / KÜLÖNLEGESSÉGEK

Buckingham-palota tea (Teaker, Earl grey) – Az earl grey teáért nem vagyok oda, mert olyan száraz íze van, szóval lehet, hogy ezt most el fogom passzolni valamelyik kedves barátnőmnek. Persze azt meg kell adnom neki, hogy totál illik a csomag koncepciójához! ;)


Abszol út fürdősó (Yamuna, gránátalmás) – Imádom, imádom, imádom! Ha London, akkor 9 és 3/4 vágány, Szent Mungó és Abszol út! Nagyon szeretem a Harry Potter tematikájú cuccokat, sírt volna a szám, ha épp a mostani témához nem találtak volna ki valami ideillő Varázsvilágosat! =^.^= (A fürdősót is imádom, nem csak a HP-témát. :P)

221b Baker Street gyertya (Earl grey illatú) – Nem gondoltam volna, hogy ennyire kellemes illatú is lehet az earl grey, aminek mint teának annyira nem vagyok a híve. (Ahogy írtam is pár bekezdéssel feljebb. :))


Twirl Bites (Cadbury) – Oké, erről elképzelésem sincs, hogy micsoda, bár a képek alapján valami finomságnak tűnik. Azt írja az egyik weboldal, hogy tejcsokoládé falatkák. Ráadásul milyen guszta falatkák!


Telefonfülke könyvtámasz – Nos, én elég régóta vágytam valami bulis könyvtámaszra, de mivel olyan könyvespolcaim vannak, amiknek nem kell a végére támasz, így sosem vettem. (Viszont már kitaláltam, hogy hol fogom használni, hiszen a könyvespolcoknak teteje is van. =))

ÖSSZESSÉGÉBEN

Valahogy olyan kevésnek tűnt ez a doboz, viszont iszonyatosan tetszett az összeképe. A lila selyempapírtól elkezdve, a csodás képeslapon át, amin a téma és a doboz tartalma szerepelt, az utolsó tárgyig minden passzolt a többihez. Az "Abszol-út" és a "fürdosó" elírása a lapocskán zavaró volt, mert általában összeszedettebb ennél a csapat, de nem volt egy rossz doboz ez sem. A könyvről még nem hallottam, bár épp most láttam, hogy Dorka (Anya olvas blog) írt róla, és kíváncsivá tett!

Várom a tizedik dobozt!

vvvvv
Köszönöm a figyelmet! Jó olvasást!
A képek sajátok.
vvvvv


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése