2018. július 2., hétfő



...és felsírt a pénztárcám! | Líra Hőség akció 2018




Be kell vallanom, hogy mániákus akcióvadász vagyok… Ha még nem sejtetettétek volna, de persze előfordulhat, hogy sejtettétek, mert akadtak erre utaló megnyilvánulásaim. (Khm... szinte mindegyik havi zárásban a beszerzés résznél. :’D)
Mindenesetre idén eldöntöttem, hogy erős leszek, és csak megírom, hogy mikre figyeltem fel a LÍRA nyári hőségakciójánál! Mert jó fej vagyok... Hátha nem láttátok. Ja... Persze pihen pár dolog a virtuális kosaramban hajnal óta, DE még nem rendeltem semmit. Hogy mit rendelnék, ha rendelnék? Alább nem csupán azokat a könyveket gyűjtöttem össze, amiket érdekesnek tartok, hanem gondosan odaírtam a kihagyhatatlannak tűnő ajánlatokat, illetve hogy miket akarok megkaparintani, és azt is, hogy melyikről írtam már a blogon. 
(Míg a posztot írtam, töröltek pár könyvet, amik valószínűleg kifogytak, szóval fenn áll a veszély, hogy mire rányomtok a linkekre (a könyvek címére), addigra már elkapkodták őket.)
--- Olvassatok tovább! ---

vvvvv
HUMOROS KORTÁRS

900 Ft – Virág Emília: Sárkánycsalogató - KI NE HAGYD!


~ …vele nagyon szemezek… ~










STRESSZOLDÓ SZÍNEZŐK





~ …vele nagyon szemezek… ~






GYERMEK





1200 Ft – David Solomons: Földönkívüli a tesitanárom! 


500 Ft – Máté Angi: Kapitány és Narancshal - KI NE HAGYD!


~ …vele nagyon szemezek… ~


~ …vele nagyon szemezek… ~


IFJÚSÁGI







1200 Ft – JossStirling: Misty




LMBTQ szál van benne

~ …vele nagyon szemezek… ~


1200 Ft – David Vann: Akvárium 
~ …vele nagyon szemezek… ~


ROMANTIKUS / Chick Lit

1520 Ft – Tiffany Reisz: Fény az éjszakában - KI NE HAGYD!










WHAT THE F*CK – bizarr / weird cucc.



MANGA

~ …vele nagyon szemezek… ~


EROTIKUS















KRIMI





KRIMI (Sci-fi és/vagy Fantasy beütéssel)





~ …vele nagyon szemezek… ~


KORTÁRS (Szépirodalom)



~ …vele nagyon szemezek… ~




Ti már vásároltatok valamit?

vvvvv
Köszönöm a figyelmet!
Jó olvasást!
vvvvv



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése