2019. szeptember 1., vasárnap



Augusztusi megjelenések, amik kíváncsivá tettek



Kiadó szerint:
(magyar) Athenaeum, Cser, General Press, Kolibri, Pagony

+ angol havi megjelenések a bejegyzés végén

Elég kevés magyar megjelentést találtam, ami felkeltette az érdeklődésemet, de annál több külföldi regényre figyeltem fel. Nagyon várom a hamarosan berobbanó őszi megjelenések híreit, remélem, hogy hamarosan bővebb magyar megjelenéses bejegyzést tudok nektek prezentálni. ;)

FIGYELEM! 
A poszt nem az összes havi megjelenést tartalmazza, hanem ezek azok a könyvek, amik megtetszettek a friss megjelenések közül. Illetve annyi változás történt, hogy nem másolgattam be a fülszövegeket (A könyv címére kattintva a Molyon elolvashatjátok!), de visszahoztam a privát véleményes részt, amiben lepötyögöm, hogy miért érdekel az adott megjelenés!
vvvvv

Magyar megjelenések
Athenaeum

> Adam Kay: Ez fájni fog - Egy fiatal orvos naplója
(Címkéi: naplóregény orvos író)
Miért érdekel?
 ~ Nem igazán vagyok oda az orvosi krimikért, történetekért, mert egy igazi nyúl vagyok... Nekem kész kínszenvedés a kórház vagy a háziorvosom közelébe menni, pedig eddig még mindig nagyon jó és szimpatikus orvosok keze közé kerültem, de olyan zsigeri rettegés fog el tőlük, hogy ihaj... Ez a sztori azért érdekel, mert szeretem a morbid humort és azt, amikor a valóságot szarkasztikusan, cinikusan meséli el valaki.

Cser

(Címkéi: disztópia társadalomrajz thriller)

Miért érdekel?
 ~ A politikai fikció ijesztően hangzik, de olvastam már olyan Izlandon játszódó disztópiát, ami irtóra bejött. 
(Egyébként róla van szó: LoveStar, és ajánlom azoknak, akik valami egészen egyedire vágynak.)


General Press

(Címkéi: könyvesbolt nyomozás női szépirodalom)

Miért érdekel?
 ~ Könyvesboltos. Ezért. ;)




Kolibri

(Címkéi: boszorkány gyermek- és ifjúsági irodalom humoros illusztrált kaland meseregény varázslat)

Miért érdekel?
 ~ Régóta tervezek az írótól olvasni, mert a barátnőm picinyei rajonganak a Zabaszauruszokért! Azt hiszem, ezt a boszis-sárkányos-kalandos mesét tuti lekapom a könyvtárban a polcról.

Pagony

(Címkéi: gyermek- és ifjúsági irodalom illusztrált)

Miért érdekel?
 ~ Szeretem azokat a történeteket, amikben gyerekek izgalmas, új országba mennek át! Illetve már korábban olvastam Wéber Anikótól két könyvet (El ​fogsz tűnni, Az ​osztály vesztese), amik tetszettek, ezért figyelem az új megjelenéseit. 

Külföldi megjelenések

YA Realista Romantikus

Young Adult

Fantasy Retelling Tündérmese YA

YA Realista

YA LMBT+ versek


Misztikus Thriller LMBT+ YA


Urban Fantasy Mitológia Paranormális Mágia


YA Sport

Fantasy Retelling YA


gyermek- és ifjúsági irodalom illusztrált meseregény

Történelmi LMBT+ YA


Fantasy YA

gyermek- és ifjúsági irodalom illusztrált meseregény fantasy

Kortárs YA Mentális betegség


YA Romantikus

Humor Fantasy Disztópia


YA Misztikus Mágikus realizmus Thriller LMBT+


YA

Fantasy Képregény/Graphic novel Retelling Horror Fantasy

Fantasy Képregény/Graphic novel YA

Sci-fi Thriller

Történelmi Misztikus

Romantikus YA


Romantikus YA

Fantasy YA

YA


Fantasy Thriller

YA Mentális betegség


vvvvv
Köszönöm a figyelmet! Jó olvasást!
A borítók a könyvek borítói. Az Érdekel és Megjelenik táblán gyűjtöm őket.
vvvvv


1 megjegyzés:

  1. sok szép borító van itt, de ez a Sanctuary ez valami egészen különleges! :) Nagyon tetszik!!!

    VálaszTörlés