2021. szeptember 3., péntek



My ​Skylar - Drága Skylar | Blogturné Extra (kedvcsináló idézetek)

  

A könyvekhez készített extra állomásaimat itt leled: BTKextra

  

 

A Könyvmolyképző Kiadó jelentette meg a nálunk is nagyon népszerű szerző Penelope Ward: My Skylar - Drága Skylar című regényét, mely egy gyerekkori barátságból kialakuló gyönyörű, de viszontagságokkal teli szerelem történetét meséli el.  Kövesd az állomásokat és a játék megfejtéséért cserébe esélyed lesz megnyerni a könyvet a kiadó felajánlásában!




Ő volt a legjobb barátom, de titokban epekedtem érte.


Egyik dolog jött a másik után, ami elválasztott bennünket, így félelemben töltöttem az elmúlt évtizedet, hogy örökre elveszítem Skylart. Először jött a rák, amit túlélt ugyan, ám azután elmondhatatlan dolgokon ment keresztül miattam. Ezért elhagyta a várost. Éveken át azt hittem, hogy nem láthatom soha többé.


De most visszatért… és egy másik pasassal él.


Nem érdemlem meg mindazok után, amit átélt miattam, de nem tudok nélküle élni. Ez az utolsó esélyem, mert élete legnagyobb hibáját készül elkövetni. Látom a tekintetén, hogy nem szereti. Még mindig engem szeret… éppen ezért kell megállítanom, mielőtt túl késő lenne.

 

Kiadó: Könyvmolyképző (Rubin pöttyös könyvek)

Terjedelem: 416 oldal

ISBN: 9789635617166 · Fordította: Sándor Alexandra Valéria Stílus/műfaj: Erotikus, Romantikus

Eredeti mű: My Skylar / Eredeti megjelenés éve: 2014

 

WEBSHOP / BELEOLVASÓ / MOLY / GOODREADS

 

--- Tovább az idézetekhez! ---

vvvvv

1.

– Miért váltak el?

– Hát… – kuncogtam. – Meghallottam, amikor anya azt mesélte Diane nénikémnek, hogy apa nem tudta féken tartani a szerszámát. De még mindig nem jöttem rá, hogy mi az a „szerszám”. Te tudod, Mitch?

– Most csak viccelsz, ugye? – vörösödött el az arca.

– Igen – böktem meg.

Mindkettőnkből kitört a nevetés.

 

2.

– Nem vehet el tőlem, mert a történetünknek még nincs vége – fogtam meg az arcát.

– Folytatása következik – érintette a homlokát az enyémhez.

– Folytatása következik – mormoltam az ajkára.

 

3.

Még szorosabban magamhoz húztam, és éreztem, hogy könnyek szöknek a szemembe. Jaj, ne! Nincs hová menekülnöm, ha kiborulok.

Ekkor hallottam meg a hangját, de olyan halkan, hogy alig lehetett hallani.

– Semmi baj a sírással.

Behunyt szemmel próbáltam visszatartani a könnyeket. De ő tudta. Érezte.

– Nem sírok – feleltem, amikor kicsordult az első könnycsepp.

– Ja, és merevedésed sincs – fordult meg.

Mindketten elnevettük magunkat, miközben folytak a könnyeink.

 


4.

– Mitch! Mi a fenét műveltél?

– Ne akadj ki! – szólaltam meg álmosan.

– Ne akadjak ki? Mielőtt elaludtam, olyan hajad volt, mint David Beckhamnak. És mire felkelek, úgy nézel ki, mint Mr. Clean!

Kibukott belőlem a nevetés a reakciója miatt.

– Mi az, nem tetszik?

– Nem! Nem tetszik. Nem illik hozzád. Őszintén szólva… igazából senki sem néz ki jobban kopaszon.

– Hát akkor szokj hozzá! Amíg neked nincs hajad, addig nekem se lesz.

 

5.

– Nagyon akar téged. Ezt biztos tudod.

– Persze, hogy tudom. Az érzés kölcsönös, de nem fog pont azelőtt megtörténni, hogy neki el kell mennie.

Zena úgy megállt, mint akinek földbe gyökerezett a lába.

– Értelek én, de tényleg azt akarod, hogy beindulva és kielégületlenül szabaduljon rá egy csomó szexéhes keselyű csajra a jövő héten? Olyat kell adnod neki, hogy emlékezzen rá, mi várja itthon.

Erre így még nem is gondoltam.

 

6.

Sklylar: Legyen úgy, ahogy szerinted a legjobb.

Mitch: Nagyon rossz dolgokat akarok veled csinálni.

Skylar: Oké, akkor tartsd távol magad.

Mitch: Ezt akarod?

Skylar: Nem.

Mitch: Bakker, nincs akaraterőm.

Skylar: A 16 éves Mitchnek volt egy csomó akaratereje.

Mitch: A 19 éves Mitch meg egy kanos tapló, aki már szarik az egészre. Egyszerűen akar téged. Ez részedről oké?

 

7.

Végül semmi más nem marad, mint megbízni a másikban.

 


8.

Lassan elindult felém, és jobbról balra végighúzta az ujjbegyeit a SKYLAR feliraton. Rátette a kezét a szívemre, ami összevissza vert. Ott tartotta a tenyerét, amíg szemügyre vette a hasamra varrt szavakat.

Folytatása következik… mert az igaz szerelem sohasem ér véget.

Aztán az alkarom belső oldalára tette a kezét, ahol az állt:

Az idő nem gyógyítja be azokat a sebeket, amik a szíveden keletkeztek.

– Gyönyörűek – nézett fel rám.

– Te is az vagy.

 

9.

– Nem, nem az épületet szúrtam el. Hanem… Skylarral.

– Skylarral? Kapcsolatba léptél vele?

– Nem mondott neked semmit?

– Nem. Nem is találkoztunk, amióta visszajött. Hogy a francba történt?

– Hát elég hosszú történet. Nem meséltem neked, de néhány hónapja elkezdtem kukkolni.

– Mi a fasz, Mitch?

– Nem olyan durva, mint amilyennek hangzik. Röviden szólva… egyik este rajtakapott. Ahelyett, hogy rendőrt hívott vagy kiakadt volna, behívott, és kétszer együtt lógtunk. Találkozott Henryvel.

– A tűzzel játszol. Tudod, ugye?

 


10.

Nina kihangosított mosogatás közben. Visszhangzott a hangja, miközben folyt a csap.

– Szerinted van valami hátsó szándéka ezzel a munkaajánlattal?

– Szerintem a munka az valós – dőltem hátra az ágyon.

Hallottam, hogy már nem folyik a csap, Jake pedig köhintett egyet a háttérben, ami úgy hangzott, hogy „francokat”.

– Bocsi, végig hallgatózott – kacagott Nina.

– Akarod tudni, hogy mire fogadnék? – szólt bele Jake. – Nina, mi a kedvenc italod?

– Sex on the beach – felelte.

– Pontosan – élcelődött Jake.

 

Nyereményjáték:

 

A regény egyik nagy poénja a Bőgős Orgazmus nevű koktél, természetesen nem fedjük fel honnan ered a név, a könyvben megtaláljátok. Viszont a játékot a koktélokhoz kötjük! Minden állomáson kiemelt betűkből kell összeállítani egy-egy izgalmas koktélnevet, ezt írjátok be a rafflecopter doboz megfelelő sorába.

 

Figyelem! A kiadó csak magyarországi címre postáz! A nyerteseknek 72 óra áll rendelkezésére, hogy a megkapott értesítő levélre válaszoljanak, ellenkező esetben új nyertest sorsolunk.

 

a Rafflecopter giveaway

BLOGTURNÉ ÁLLOMÁSOK:

 

[BLOGTURNÉ KLUB]

08.25 Kelly és Lupi olvas
08.28 Szaffi polca
08.31 Sorok között extra
09.03 Hagyjatok! Olvasok! extra
09.06 Sorok között
09.09 Hagyjatok! Olvasok!

 


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése