2021. szeptember 13., hétfő



Shey Stahl: Revel | Blogturné Klub ajánló

  

 

Azoknak van igaza, akik szerint a rocksztárok kibírhatatlanok. Nekem elhihetitek, én is az vagyok, így tudom, mennyire lehet őket elviselni, és mennyire szeszélyesek.

 




Nagyot zuhant, és ezúttal nem tudtam elkapni.

Mindenki ismeri Revel Slade nevét. Ismerik annyira, hogy féljenek tőle. Nem merészkednek közel hozzá, hiszen a srác a pokol tüzének parancsolója, aki hamuvá éget mindenkit, és még élvezi is a lángok játékát.

A gondolataimban is ott kísért. Akkor mégis miért utazom el vele?

Mert nem vagyok normális. Ez az oka.

Én, Taylan Ash, a pophercegnő, beleszerettem a rockkirályba. Magába az ördögbe. Gyerekkorodban tündérmeséken nősz fel, amik szerint vár rád valahol a Szőke Herceg; de elfelejtik megemlíteni a gonoszt – a rejtőző szörnyeteget. Nem figyelmeztetnek, hogy a csábos szem és az a dohányfüstös tüdő álcája mögött mi rejtőzik.

Elvakított a szenvedély, így nem láttam, mi történik, amíg már nem volt visszaút. Amikor kikerültem a bűvköréből, nem maradt belőlem semmi.

Ő nem fog belém szeretni. Kizárt. Esélyem sincs. Micsoda ostoba ötlet, hogy belém szerethet! De mégis megtörtént. 

 

Könyv információk:

 

Eredeti mű: Revel

Eredeti megjelenés éve: 2019

Könyvmolyképző, Szeged, 2021

424 oldal · puhatáblás ·

ISBN: 9789634573395 · Fordította: Varga Petra

WEBSHOP

BELEOLVASÓ

MOLY

GOODREADS

(Az értékeléshez olvass tovább!       )

Miről szól a regény…? (Enyhén spoileres)

 

A 21 éves pophercegnő, Taylan Ash megőrül a ránehezedő nyomás alatt és eléggé utálja már a kiskora ráaggatott cukimuki szerepkört is. Szeretne kitörni zenei producer apja árnyékából, és vagányabb, rockosabb dalokat játszani. Kapóra jön neki az Egy hullámhosszon elnevezésű világkörüli turné, amire több, eltérő sítlusú zenész és zenekar indul... Például a Revved nevű rockbanda is, aminek a vezetője a kiszámíthatatlan, mocskos szájú, piás, drogos rockkirály, Revel Slade (24), aki elég ocsmányul nyilatkozott zenésztársairól, többek között Taylanról is. Persze a turné nem lenne az igazi, ha nem mennének az exek is: Hensley Shaw, Rev exe, aki Taylan apjával ment félre, és Breckin Thomas, aki Taylan expasija, és aki szintén megcsalta kedvesét.

Mi történik, ha a veszélyes Revelnek megakad a szeme a boldogtalan pophercegnőn? Mi van, ha a lánynak éppen egy szörnyeteg segítségére van szüksége ahhoz, hogy változtatni tudjon az életét?

 


Szerintem…

 

Általában szeretem a Rubin pöttyös könyveket - ld. a Balhés Brit, Szívvel a falnak, 180 másodperc, Légy merész!, Him - Ez a srác, Túl szép vagy Slammed ajánlóimat -, ezért elég bátran vágtam bele ebbe a dögös rocksztárt és a beleszerető pophercegnőt ígérő New Adult regénybe... Aztán picit leesett az állam, ugyanis Revel nem csupán egy piáló, drogozó, színpadon tomboló rockisten, hanem egy őrölt, veszélyes, labilis szörnyeteg! (A szörnyeteg szót egyébként legalább 19 alkalommal használják Revellel kapcsolatban. Néha önmagára mondja, máskor őt jellemzik így, de mindenképpen stimmelt rá - csak egy idő után elcsépeltté vált a szóhasználat...) Szóval adott egy ön- és közveszélyes főszereplő, aki irtó szexi, de totál zakkant, és aki nem csupán elég felkavaró életmódot folytat, de a háttérsztorija is rémes... (Kábé kiesett a szemem, amikor kifejtette, hogy 11 éves kora óta iszik...) Nos, nem igen mondanám, hogy bármikor a történet folyamán szimpatikussá vált számomra a Revved banda dalszerzője és énekese, ahogy egyébként a picsogó, boldogtalan, kiskora irányított, apukája zenei csoportja által megalkotott, művileg formált imázsú popénekesnő, Taylan se...

 

Míg Revel karaktere sokrétű és zseniálisan megalkotottan borzalmas, addig Taylan nekem egy vörös, déli akcentusú Britney Spearsnek érződött, aki nem tudja, hogy hova legyen jó dolgában... Nyilván komoly gond számára, hogy nem hagyják kiteljesedni önmagaként, és az Ash Zenei Csoport egyik árucikke, akit 3 éves kora óta terelgetnek, hogy minél jobban el tudják adni, de ettől még  egy bosszantó és felelőtlen karakter volt. (Aki olykor bizony eléggé megalázta magát a szememben, például akkor, amikor SPOILER! masztizva könyörgött Revelnek, hogy dugja már meg. Komolyan csak pislogtam.)  

Ami szerintem fantasztikus volt, az a két főszereplő között működő kémia! Rég olvastam ennyire izgalmasan megírt párzás előtti, egymás körül keringésről! Taylan és Rev szinte felperzselték egymást! (Sajnos a szexjelenetek már nem sikerültek kiemelkedően jóra.) 

  

 

– Megszelídítettél, aztán visszaengedtél a vadonba. Kegyetlen dolog, amin keresztülvittél, hogy megszelídítetted a szörnyeteget. Nélküled már nem tartozom a vadonba.

 

 

A karakterek olvasó felé való kiszólásai voltak talán a legzavaróbbak a történetben, amit egyébként elég indokolatlannak éreztem, mert olyan szituációkba igyekeztek bevonni ilyenkor, amikből szívem szerint kimaradnék. Biztos lesz, akinek ez tetszik, aki szeret bevonódni a főszereplők elmélkedéseibe, de én nem csíptem ezt a stílust. Engem az író karakterfelépítése, a cselekmény szövése és az áll leesést okozó fordulatai fogtak meg. Tetszett a világkörüli turné alapötlete, ahogy a sokszínű zenei paletta turnéztatása is. Persze ehhez kellettek a zenészek közti feszültségek, ahogy a Revved zenekarán belüli összeférhetetlenség is. Sajnos Taylan és Revel gyakorta viselkedett karakteridegen módon, mégis tetszett, ahogy az első pillanattól fogva izzott körülöttük a levegő! És talán emiatt is, de eléggé drukkoltam nekik egy igazi, cukormázas happy endért, ami amúgy totál nem illett az egész regény stílusához, sötétségéhez... Egyébként ha már a történet végéről beszélünk: nekem tetszett! Álomi, de nagyon bejött.

 


Összességében

 

Nagyon ütős történet a szörnyeteg Revel "A helyedben én távol maradnék tőle" Slade-ről és az ő bájos, ám cseppet sem törékeny Taylan "Apuci Ellen Lázadó" Ashről. Néha kiborítottak, máskor képtelen voltam letenni a könyvet, és csak faltam az oldalakat. Összetett, jól felépített, de néha klisés, máskor too much sztori. Talán ha kevesebb belső monológ lett volna benne, talán ha kevesebbszer beszéltek volna kifelé az olvasóhoz, talán ha Revel kevésbé lett volna szörnyeteg, akkor nagyon tudtam volna szeretni a regényt. 

Pozitívum: A lezárásáért teljesen odáig voltam.

 

Értékelés: 3,5

 

Azoknak ajánlom, akik kedvelik a dögös rocksztáros, cuki popsztáros vagy romantikus – erotikus new adult regényeket!   

 

EXTRA: Kedvcsináló idézeteim

 

Kedvcsináló idézetek:

Nem mondom meg az embereknek, miről szólnak a dalok. Egyiknél sem. Azt akarom, hogy aki hallgatja, megtalálja a rá vonatkozó jelentést. Sose felejtsd el, milyen fegyvert jelentenek a szavak, és ha jelentést adsz nekik, az tönkreteszi magát a dalt.

– Amikor két ember igazán egymást akarja, akkor sem a távolság, sem az idő nem számít. Megtalálják a módját, hogy visszatérjenek egymáshoz.

– A legnagyobb öröm az életben megtenni azt, amire az emberek nem tartanak képesnek.

 

◈ ◈ ◈ ◈ ◈

Nem saját képek. Pinterest tábla: Revel by Shey Stahl

Revel a GoodReadsen

◈ ◈ ◈ ◈ ◈ 


Vajon egy rockisten beleszerethet a pophercegnőbe?

A Könyvmolyképző kiadónál nemrég megjelent romantikus, erotikus New Adult regényben bizony megtörténik a lehetetlen: a rock fenegyereke, Revel Slade szeme megakad a szűzies stílusú popénekesnőn, Taylan Ash-en! Tartsatok bloggereinkkel Shey Stahl új regényének blogturnéján, és ne feledjétek, hogy a turné végén egy szerencsés olvasónk meg is nyerheti a könyvet!

  


Nyereményjáték:

 

A történetben fontos szerepet játszik egy bizonyos zenei díj, így úgy döntöttünk, hogy az egyes állomásokon is olyan zenészekkel találkozhattok, akik már vittek haza Grammy-díjat! A feladatotok az, hogy kitaláljátok az egyes állomásokon szereplő zenészek és zenekarok nevét, és beírjátok a rafflecopter dobozba!

 

(Figyelem! A megfejtéseket elküldés után nem áll módunkban javítani. A nyertesnek 72 órán belül válaszolnia kell a kiértesítő e-mailre, ellenkező esetben új nyertest sorsolunk. A kiadó csak magyarországi címre postáz.)

  

a Rafflecopter giveaway

 


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése