2017. december 30., szombat



Havi összefoglaló – 12. fejezet: DECEMBER


(Ezt a rovatot a „havi összesítő” címke alatt lehet megtalálni.)

Láttátok? Már december vége van!
Viszlát, 2017! Jó volt Veled!
Hupsz, egy kicsit előre szaladtam úgy néz ki, hiszen ma még elmesélem, hogy mi történt velem decemberben… Holnap meg lezárjuk ezt az évet és tűkön ülve – forralt borral az egyik kezemben, retró szendviccsel a másikban, könyvvel a har… khm... majd megoldom… -, szóval, tűkön ülve várjuk 2018 első perceit.
Ma meg teával a kezemben, billentyűzettel az ölemben átfutunk ezen a kissé túl aktívra sikeredett decemberen.
 (A folytatáshoz olvass tovább! ⇩⇩⇩)
❖❖❖❖❖
Mi történt 2017 decemberében?
❖❖❖❖❖
– Személyes kitérő –
Én és a könyvek - bevallásom következik. Ebben a hónapban 12+1 példány költözött be hozzám. Kaptam 3 recenziós példányt, találtam 1 könyvet, érkezett 2 könyv a BASC dobozban, vettem 2 regényt és kaptam 4 könyvet ajándékba. (A +1 könyvet anyum kapta tőlem, de közös a magánkönyvtárunk és mindketten imádjuk Vavyan Fablét…)

Recik (3)

Kaptam az Athenaeumtól két regényt - már írtam is róluk: Beállás + Amatka -, illetve megkeresett a Napkút kiadó is, hogy nem szeretnék-e írni a Boszorkányról. Őszinte voltam és megírtam, hogy szeretnék, de zsúfolt a decemberem. Jó fejek voltak és elfogadták, ezért januárban ő lesz az egyik első recim! ;)

Találtam – Libri #azénajándékom (1)

Szóval a Libri könyvelhagyósat játszott és a könyvtáramban is hagytak néhány példányt, melyek közül az egyiket én találtam meg. (Az igazsághoz hozzátartozik, hogy találtam még egyet, de őt inkább visszatettem, mert tudom, hogy nem lett volna az én világom.) Rá viszont kíváncsi vagyok:

Book A Sloth Club dobozban volt (2)

Juj, nagyon bejött a téli doboz! *.* Mindkét könyvvel szemeztem már.

Vásároltak (2)

Nem bírtam ki, csak előrendeltem két Maximos könyvet... Ez van, bírom a kiadó regényeit.

Ajándékok (4+1)

Jeffi és Szimirza az új Cassandra Calre regénnyel leptek meg, Lorelle barátosném csak elkísért a Libribe és azt mondta, válasszak magamnak két nagyon vágyottat, @Védától pedig egy szuper csomagot kaptam a Karácsonyi Kavalkád 2017 eseményre! ^^

+1) Amit ugye anyunak vettem, de a közös magánkönyvtárba került:
Karácsonyi ajándékok innen-onnan

– Más érdekeltségek –
KÖNYVES DOLGOK:

Az instagramon @girlwithoutwingsbooks most is elindította a havi könyves kihívását: #decemberikönyveskihívás. Sokat dupláztam, de így sem sikerült mindet teljesítenem. :))

MERÍTÉS: A novemberi Forever Young Adult rovat témája: Winter is Coming! Annyi köze van a Trónok harcához, hogy megtetszett ez a szlogen… Igazából téli / karácsonyi YA-regényekről szól a rovat. ;)


SZÍNHÁZ:

A MI KIS VÁROSUNK - premier. Egy kicsit lassú, relatíve eseménytelen, ám nagyon mély mondanivalójú színdarab. A második felvonása nagyot ütött…! Hajnali 3-ig voltam ott a premierpartyn és még tartott egy ideig utána is. :D
Király Viktor és Király Linda koncert, amiről kiderült, hogy nem az én világom (bár ezt sejtettem előre), viszont elbuliztunk a kollégákkal hátul. ;)
Judit, amit Szemán Béla rendezett, Márai Sándor írt és Vándor Éva játszott el. Annyira bejött, hogy a hétfői házi főpróba után megnéztem a premiert is. Döbbenetes színdarab, ráadásul illatos/szagos is. A színésznő kávét és frankfurti levest főz „élőben”, parfümöt szór és dohányzik. A stúdióteremben minden átjön.
Terminál, amit ha játszunk, akkor ott kell ülnöm a Nagyival. Most a szabim napjára esett az előadás, de azért elmentünk rá. XD

SOROZATAIM:
Karl Urban, Emberi tényező

A Búra alatt (2013–2015) + Emberi tényező (2013–2014) // A Búra alatt sorozatot végignyomtam (ATYAÚRISTENEM, DE ROSSZ VOLT!!!), aztán belekezdtem az Emberi tényezőbe (KARL URBAN akár be is kopoghatna, simán örökbe fogadnám), de a hónap vége felé már nem volt időm sorozatozni.  Illetve…

MISS MARPLE részeket nézünk anyummal „csak úgy” random össze-vissza. Ne kérdezzétek, hogy lyukadtunk ki e mellett a sorozat mellett. Nem olvastam ezeket az AC-regényeket, így csak kapkodom a fejem, hogy ki kicsoda és micsodával mi csinált, illetve ki lehet a gyilkos. A jó hír az, hogy sok kedvenc brit színészem felbukkan kisebb-nagyobb mellékszerepekben, akikre anyum amúgy nem hajlandó ránézni. (Rupert Graves, Mark Gatiss, J. J. Feild, Benedict Cumberbatch, satöbbiek.)

RÓLAM:

A 2. Book A Sloth könyves dobozom ideért – írtam is róla. Mázlimra mindkét könyvvel szemeztem már és a dobozba csomagolt egyéb cuccok is nagyon tetszettek. Főleg a zokni! Úgy néz ki, hogy hivatalosan is zokni mániás vagyok!

Alibi + Corner + MűvészPresszó + kutyasétáltatás + Koncert + piálás Timinél + Traumatológia este 11-kor. Réta bloggertársammal (HaBár, a könyves kocsma) kétszer is taliztunk a hónapban, de piáltam és buliztam a kolléganőimmel itt-ott, Zsummal kutyát sétáltattunk és beugrottunk egy tetanuszra. (Szerencsére nem én kaptam, hanem ő, bár ő nem örült ennek. ,))

Karácsonyoztunk ünnepeltünk Szimirzával és Jeffivel a könyvtárban! Hatalmas pizza és Gazdálkodj Okosan! / Honfoglaló partit nyomtunk ajándékozás előtt és után!
Karácsonyoztunk a színházzal is! Kaptam egy kis év végi bónuszt, amit lezabálok, elutazgatok és/vagy könyveket veszek rajta. :))

Gourmand + DMC mozi + Pokemon GO! Lorelle barátnőmmel és a férjével elmentünk palacsintázni, aztán megnéztük a JUMANJI második részét 3D-ben. Előtte és utána pedig mindhárman Pokemon Go-zva keringtünk az utcán. (Lorelle karácsonyi meglepije az volt, hogy a Libriben választhattam magamnak 2 könyvet! =^.^= Mivel csak két nagyon vágyott könyvet nem sikerült beszereznem idén, ezért kb. 5 mp alatt megvoltam. <3)

Interjút készítettek velem és még néhány könyves bloggerrel, szóval olvassátok el, mit összebohóckodtunk! =^.^=

► Instagramos 2017 legjobbjai:



► Új karácsonyi Facebook bannerem:



A hónap zenéi ~


Januári terveim:
- Recenziók hamarosan:
Venko Andonovszki: Boszorkány Regény, nyers változat (Egy író jegyzetfüzete)

- Könyvtári példányok kivégzése:

- Saját példányok kivégzése:


Mini-könyvklub Vegazussal és több más bloggerrel!

Helyzetjelentés:

Ha decemberi utolsó kör, akkor szabadon választott életrajzi regényt, úti leírást vagy memoár… Én őt olvastam:
De érdemes elolvasni a többiek ajánlóját a KÖZÖS oldalon.

Mini-Könyvklub 9. forduló:

Januárban indul, ennyi a tuti, de még nem tudni, mit szavazott meg a társaság. (NAGYON KÍVÁNCSI VAGYOK MÁR!)


A kapcsolódó bejegyzéseim a mini-könyvklub címke alatt elérhetőek!
❖❖❖❖❖
Könyvek és a blog -
10 könyvről írtam a hónapban:

Egyéb bejegyzéseim:  

❖❖❖❖❖
Jó olvasást! Köszönöm a figyelmet!
A képek némelyike SAJÁT vagy saját szerkesztés! 
A többi meg a Pinterest tábláimról meg az Instámról van.
❖❖❖❖❖


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése