2020. február 29., szombat



Havi összefoglaló | 2. fejezet - 2020. február


(Ezt a rovatot a „havi összesítő” címke alatt lehet megtalálni.)

Heyho mindenkinek!
Elég furcsa volt ez a február, mert hol meggyulladtam a télikabátomban, hol szétfagytam az átmenetiben. Összességében irtó laza hónap volt, de ennyi különös dolog rég történt velem. Például egy hét eltéréssel füstölve tönkrement a mikróm, majd a turmixgépem. Persze azért jó része is volt a hónapnak: elutazhattam Vegazushoz egy hétvégére, és végre láttam a Japán-kertet. Meg túlestem néhány régóta esedékes vizsgálaton is, aminek örülök. (Éppen csak olvasni alig olvastam februárban…*shame, shame, shame*)
A hónapom címszavakban: h2 laktóz kilégzési teszt, endoszkópia, duolingo, Vegazussal Budapesten, Margit-sziget túra, McDonald’s, lazanapok sokasága, sorozatozás.
(A folytatáshoz olvass tovább! ⇩⇩⇩)


❖❖❖❖❖
Mi történt februárban?
❖❖❖❖❖
– Személyes kitérő –

Én és az új polclakók: összesen új könyv került hozzám, ugyanis érkezett 2 recenziós példányom az Athenaeum kiadótól és 4 korábban már olvasott e-könyv papírpéldánya a Maxim kiadótól!


– Más érdekeltségek –

SZÍNHÁZ:

Bemutattunk egy táncjátékot, és a hónapban csak ezt néztem meg: „és ideje a táncnak” – Jelenetek az Ószövetségből. Egyben csak a premieren sikerült megnéznem, de nagyon különleges előadás lett. (Vízfalat is használnak benne pl. :D)

Havi kedvenc dalom:


SOROZATAIM / FILMEZÉSEK / MOZI:

Sorozataim: Megnéztem A varázslók 3. évadát, és bőgni tudnék, hogy sehol a folytatás... Nem kicsit vagyok függő, azt hiszem, ha erről a sorozatról van szó. :D Utána a Szexoktatás 2. évada következett, ami után viszont megnéztem mindkét évadát a Keresem… (2014–2015) című lgbt+ sorozatnak (és utána megnéztem a zárógondolatnak elkészített filmet is: Keresem… – A film (2016)). Ma pedig be fogom fejezni A Hill-ház szelleme (2018–) 1. évadát, ami nagyon bejön, bár totál be vagyok parázva tőle, mert ugye este szellemes filmeket nézni nem normális dolog…


Filmeztem: BÚÉK (2018) – nem rossz, de nem is túl jó… utána megnéztem az eredetijét is - Teljesen idegenek (2016) -, ami viszont tetszett, de a két sztori lenne együtt az igazi.  A Volt egyszer egy… Hollywood (2019) számomra csalódás volt… ahogy a Steve Jobs (2015) film is. A Túl a csillogáson (2013) inkább érdekes volt, mint jó. A bátyám árnyékában (2012) tetszett, imádom az ehhez hasonló sztorikat. De a havi kedvencem a Freak Show (2017) volt, ami egyszerűen zseniális – több film kéne önmagunk felvállalásáról! Vegazussal újranéztem a 100 dolog (2018) című kedvencem, majd a Nyílt kártyákkal című Agatha Christie: Poirot részt (10. évad 2. rész), de az ő javaslatára megnéztük a Kémek a szomszédban (2016) című vígjátékot is, ami szerintem tök poénos volt.


Anyuval: Gyilkos elmék 8. évadát néztük, de eléggé unom már, ezért elkezdtük a 2. évadát a Kettős ügynöknek, de ahhoz se volt kedvünk, azért elkezdtük A Grace klinika (2005–) című orvosos, sebészes sorozatot. Már a második évad elején vagyunk… Azt hiszem, kezdem érteni, hogy miért volt akkora rajongótábora. :') 
Mini-könyvklub Vegazussal és több más bloggerrel!

Helyzetjelentés:
Bejött a havi olvasmány, ezért megnéztem a belőle készült filmfeldolgozást is… kétszer.

A többiek értékelését ITT OLVASHATJÁTOK.

MÁRCIUSBAN: Gaura Ágnes: Átkozott balszerencse – emlékszem, hogy szerettem az első részt (értékelés itt), ezért kíváncsian várom a folytatást. Csak amiatt aggódom, hogy mennyire fogok emlékezni az előzményekre. :D
  
A kapcsolódó bejegyzéseim a mini-könyvklub címke alatt elérhetőek!
❖❖❖❖❖
– Bejegyzések a blogon –

6 könyvről írtam a hónapban:

Egyéb bejegyzéseim: 
Blogturné Klub extrák: 

vvvvv
Jó olvasást! Köszönöm a figyelmet!
A képek némelyike SAJÁT vagy saját szerkesztés! 
A többi meg a Pinterest tábláimról meg az Instámról van.
vvvvv


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése