2024. március 7., csütörtök



A Shadow in the Ember - Árnyék a parázsban | Kedvcsináló idézetek (Blogturné Klub Extra)

 

A könyvekhez készített extra állomásaimat itt leled: BTKextra

 


A Könyvmolyképző Kiadó jelentette meg Jennifer L. Armentrout Hús és tűz sorozatának első részét A Shadow in the Ember - Árnyék a parázsban címmel. A Vér és hamu sorozat világában játszódik ez az előzmény történet, melyben a kiválasztott Sera hercegnőnek hazája megmentése érdekében el kell csábítania és meg kell ölnie a Halál Ősi Lényét. Kövesd az állomásokat, és a játék megfejtéséért cserébe esélyed lesz megnyerni a könyvet a kiadó felajánlásában.




Ejtsd ​szerelembe, válj a gyenge pontjává, végezz vele…

Seraphena Mierel az ősi lények fátylába burkolva született, a Sors ígérte Szűzként, ezért a jövője sosem volt az övé: születése előtt kiválasztották, hogy alanya legyen egy kétségbeesett alkunak, amelyet őse kötött a népe megmentése érdekében. Serának hátra kell hagynia az életét, és a Halál Ősi Lényének kell felajánlkoznia hitvesül.

Ám Sera valódi sorsa egész Lazania legjobban őrzött titka: ő nem a jól védett Szűz, hanem egy bérgyilkos, akinek egyetlen küldetése van – és egyetlen célpontja: a Halál Ősi Lénye. Ha kudarcot vall, a királyságát lassú pusztulásra ítéli a Rothadás keze által.

Sera mindig is tudta, hogy ki ő. Kiválasztott. Hitves. Orgyilkos. Fegyver. Egy kísértet, aki sosem ölthetett saját formát, mégis vérben ázik. Egy szörnyeteg. Egészen addig, amíg ő el nem jön érte… Amíg a Halál Ősi Lényének sorsa össze nem fonódik az övével. És a férfi csábító érintése olyan szenvedélyt lobbant fel benne, amilyet soha nem élt még át, és amit nem is érezhetne iránta. De Serának sosem volt választása.

 

Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó / Zafír pöttyös könyvek

Terjedelem: 656 oldal / ISBN: 9789635975396

Fordította: Eszes Rita

Műfaj/téma/zsáner: erotikus, high fantasy, new adult, romantikus

 

WEBSHOP / BELEOLVASÓ / MOLY / GOODREADS

 

--- Olvassatok tovább az extrához! ---

vvvvv

1.

 

– Már megint úgy léptél be egy házba, hogy egy percet sem szántál rá, hogy megnézd, valóban egyedül vagy-e – korholt az isten, és a tekintetem az övére rebbent. A szemében most még vadabbul kavargott az éter. – Ez hihetetlenül felelőtlen dolog volt. Soha többé ne csinálj ilyet!

Az ajkaim szétnyíltak, ahogy kiszakadt belőlem egy sóhaj.

– Én… épp most szúrtalak mellbe, és csak ez a problémád?

 

2.

 

– Ismered a tetoválásokat?

– Láttam már néhány matrózon. Leginkább a hátukon és a karjukon.

– Sok tengerész csupasz hátát láttad már?

 

3.

 

– Mire készülsz? – kérdezte Ash, elmélyült, árnyékokkal teli hangon.

– Semmire. – Csókok sorát hintettem rá, megtaláltam a csípője fölött csordogáló tintát.

Ujjai végigsimítottak a hajamon, és a kósza szálakat kiigazította az arcomból.

– Ez nem tűnik semmiségnek, liessa.

– Épp… felfedezek – mondtam neki.

– És pontosan mit is?

– Téged – suttogtam.

 

4.

 

– Ne mosolyogj rám – motyogta, és a szemében felkavarodott az ezüst.

– Miért ne?

– Mert amikor ezt teszed, akkor nincs olyan dolog, amit ne engednék meg neked. Azt csinálsz velem, amit akarsz.

 


5.

 

Felnéztem, és elakadt a lélegzetem. A kupola alakú mennyezet üvegből volt, és a csillagok fentről megvilágították az asztalt! Az ajkaim elnyíltak ámulatomban.

– Gyönyörű! – hallottam magam mögül.

Levegő után kaptam, és megpördültem. Ash alig néhány méterre állt tőlem. Teljesen feketében volt, a tunikája nélkülözött minden díszítést. A haját kiengedte, ami lágyított az arccsontja szögletességén és az állkapcsa keménységén.

Hirtelen megjelenésétől megijedve nekimentem az egyik szárnyas támlájú széknek.

– Az – suttogtam. Képtelen voltam letagadni ennek a barlangszerű teremnek a hátborzongató szépségét. – Ez a szoba tényleg nagyon szép!

Egy visszafogott mosoly jelent meg Ash arcán, ahogy a tekintete, amely annyira hasonlított a csillagfényhez, végigsuhant rajtam.

– Észre sem vettem a szobát.

 

6.

 

– A fájdalomnak szaga van?

– Mindennek van illata – válaszolta Nektas, miközben ferde szemmel néztem rá. – Minden embernek is egyedi illata van.

– Milyen szagom van? – kérdeztem.

– Olyan szagod van, mint… – Mélyen beszívta a levegőt, miközben az ajkam lebiggyedt. – Halálszagod van.

Tátott szájjal bámultam rá a párnák közül.

– Ez elég udvariatlan volt!

 

7.

 

– Nem foglak bántani – mondta. – Soha!

Nyeltem egyet.

– Tudom! – És tényleg tudtam. Mindig is tudtam, de a szavak… csak úgy ömlöttek belőlem, ahogy összenéztem vele. Mintha Saion nem is állt volna mögöttem, még mindig a karomat fogva. – De annyira féltem! Én… én rettegtem. Az az isten… Taric… csinált valamit. Bejutott a fejembe és látott engem! Mindent látott, és ez… – Beszívtam a levegőt, éreztem, hogy nyomás telepszik a mellkasomra.

– Tudom. Átnézte az emlékeidet. Nem minden isten képes rá – mondta. – Ez egy brutális módja annak, hogy megtudd, amit akarsz. Nem kell megharapnia ahhoz, hogy megtegye, de ettől függetlenül mindig fájdalmas. – A szája körüli vonalak megfeszültek, ahogy a tekintete az enyémet kutatta. Ezúttal a másik kezét emelte fel, és megsimogatta az arcom. A bőre még mindig meleg volt. – Ne felejtsd el, Sera: te nem félsz! Lehet, hogy rettegést érzel, de soha nem félsz!

 

8.

 

– Te – mondta, miközben hüvelykujja lassan végigsimított a nyakamon. Volt valami abban, ahogy ezt mondta. – Te bajkeverő!

Beleharaptam a szám belsejébe, miközben a remegés újabb hullámai törtek fel belőlem, és nagyon illetlen helyeken telepedtek meg. Mostanra már felmerült bennem a kérdés, hogy mennyire vagyok épelméjű.

Úgy sejtettem, semennyire.

 


9.

 

– Ki… ki vagy te? – reszketett Tavius.

Ash lassan arra fordította a fejét, ahol a mostohatestvérem állt.

– Úgy ismernek, mint Asher – mondta, és ettől összerezzentem.

Ez a rövidítése valaminek? – kérdeztem, amikor elárulta a nevét. Sok mindennek a rövidítése, felelte ő.

– Az, aki Áldott. A Lelkek Őrzője, a Halandók és a Vég Ősi Istene. – Hangja bejárta a Nagytermet, és csak az abszolút csend válaszolt rá. Alig tudtam levegőt préselni a tüdőmbe. – Én vagyok Nyktos, az Árnyékföldek ura, a Halál Ősi Lénye.

 

10.

 

A szerelem gyönyörű fegyver, amelyet gyakran használnak eszközként valaki más irányítására. Nem szabadna gyengeségnek lennie, mégis azzá válik. És mindig a legártatlanabbak fizetnek meg érte. Soha nem láttam olyat, hogy a szerelemből bármi jó származna.

  

 

Nyereményjáték:

 

A regény beleolvasóját érdemes elolvasnotok, így könnyen megválaszolhatjátok minden állomáson a kérdéseinket. A feladat a szokásos, a megoldást írjátok be a rafflecopter doboz megfelelő sorába.

 

Figyelem! A kiadó csak magyarországi címre postáz! A nyerteseknek 72 óra áll rendelkezésére, hogy a megkapott értesítő levélre válaszoljanak, ellenkező esetben új nyertest sorsolunk.

 

 

Milyen alakú anyajegye van Seraphenának?

a Rafflecopter giveaway

 

 

vvvvv

Remélem jól szórakoztatok, látogassatok el a többiekhez is!

Köszönöm a figyelmet!

vvvvv

 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése