2015. szeptember 15., kedd



Jennifer L. Armentrout: Origin (Luxen 4.)



– Megígérem, hogy nem ez lesz a jövőnk, cica. Biztosítani fogom számodra a jövőt. Egy normális életet.
– Nem akarok normális életet – válaszolta gyanúsan csillogó szemmel. – Csak egy életet, veled.

Fülszöveg:
Vigyázat! Cselekményleírást tartalmaz.

Daemon bármit megtenne, hogy visszakapja Katyt.
Sikeresen behatoltak a Mount Weatherbe, ám az akciónak katasztrofális vége lett. Katy elszakadt tőlük. Elvették. Daemon számára most minden arról szól, hogyan lehetne megtalálni. Söpörje el, aki az útjába áll? Kérdés nélkül. Perzselje fel az egész világot, hogy megmentse Katyt? Boldogan.
Tárja fel az emberiség előtt, hogy idegenek élnek közöttük? Örömmel. Katy számára csak a túlélés marad.

Ellenségektől körülvéve az egyetlen, amit tehet, ha igazodik a helyzetéhez. Még a Daedalusban sem mindenki őrült… de a csoport céljai rémítőek, és amit elárulnak, felzaklató. Kik az igazi rosszak? A Daedalus? Az emberiség? Vagy a luxenek? Ők ketten együtt bármivel szembenéznek.

A legveszedelmesebb ellenség azonban mindig is jelen volt. Amikor kiderül az igazság, és a hazugságok fala összeomlik, melyik oldalra kerül majd Daemon és Katy?
Együtt maradnak egyáltalán?

Könyv információk:

Eredeti mű: Jennifer L. Armentrout: Origin
Eredeti megjelenés éve: 2013

Könyvmolyképző, Szeged, 2014
428 oldal · puhatáblás ·
ISBN: 9789633992128 ·
Fordította: Miks-Rédai Viktória
A sorozat részei:

0,5. Shadows
1,5. Oblivion (2015. dec.)

(befejezett sorozat)
(Az értékeléshez olvass tovább!     )



Szerintem:
Archer (random cuki dög a netről)
Érdekes módon végre egy nyelvet beszélünk ezzel a sorozattal. Bejött egy érdekes helyzet, amit sikerült még izgalmasabbá tenni és jól megkavarni. Élveztem a történet alakulását, tetszettek a feltáruló titkok és végre… végre megjelent egy olyan pasi, aki Hűűűűű!

Archer egyszerűen jót tett a sorozatnak, kicsit merev, de tetszik a száraz humora! (Nem, nincs bajom Daemonnel, de tőlem aztán Katy-é maradhat. Annyira az övé már, hogy ha nem vele van, akkor csak egy családszerető s.ggfej.) Archer az első pillanattól érdekelt, mert a helyzethez képest kifejezetten emberséges volt. (Utólag belegondolva: HAHAHA, oh the irony.)

A regény kalandos volt, nem csak ültünk a poros kisvárosban, ahol néha bevillogták Blackék a környéket. Végre történt valami mozgalmas a történetben és nem csak nyomozgatni utaztak ide-oda. Lendületes rész volt, bár a vége nem jön be.

Oh, apropó… Ez az egész origin dolog iszonyat eredeti gondolat, bár így már eléggé parás a szituáció. Ezen a Földön nem nagyon akarnék élni…

Off

Az Ómen-szökevény, ibolyaszemű Micah-nál fellázadt bennem az Anita Blake rajongó, aki kikéri magának, hogy a kedvenc vámpírvadászának két kedvenc házi állatkáját egybegyúrják egy gyerektestbe. NEM, nem.

Értékelés: 4

Borító

Annyira nem vagyok oda a pucér- vagy félmeztelen pasis borítókért, így ez sem jön be. :/ Mondjuk a kiadott borítók közül még ez a legjobb, mert se a félarcú csajost (x), se a tuskó pasisat (x) nem olvastam volna el. (NAGYON ijesztőek! O.O”) Akkor már ez jön be: (x), de úgyis letagadom majd.

***SPOILER***

Idegroham:

Komolyan meghaltak? És engemet egy szemernyit se érdekelt? Biztosan fantasztikus karakterek… jah, nem! Tulajdonképpen a tanár bácsi és Luc társának meglepett, Blake-nek kifejezetten ÖRÜLTEM, hogy megmurdelt, de a maradék testvérpár halála cseppet se bolygatott meg.
Bezzeg, ha Archerrel történt volna valami! Pedig őt csupán ebben a részben ismertem meg – döbbenet!

Tudtam-pillanat:

Biztos voltam abban, hogy Daemon Katy után megy és - vagy elkapatja magát vagy beszökik. Illetve ANNYIRA biztos voltam abban, hogy Beth miért van rosszul…! Amint bedobták a fáradt, sokat alszik, maradjon ki ebből-abból és kiderült ez origin-szál, onnantól már vártam is, mikor derül ki... Sokkoló, de kiszámítható volt.  

Meglepetés!

A kis originek megleptek – egyszerűen zseniális húzás ez a genetikai mutáció és továbbfejlődés. Jaj, a gondolatolvasás meg duuuuuurva! (Mondjuk a belőle fakadó hallgatózó-poénok bejöttek.)

***SPOILER VÉGE***

Idézetek:
Kat fejcsóválva elkapta a kapaszkodót, és felhúzódzkodott. Mindenesetre, mivel segítőkész vagyok, megtámogattam egy gondosan elhelyezett kézzel.
Vörös arccal fordult hátra.
– Akkora troll vagy néha!
Nevetve huppantam mellé.
– Etess és szeress! csak erre vágyom. Nem emlékszel? Már beszéltünk róla.

– Hű. Egy éve, Katy… - Én is elmosolyodtam.
– Egy éve inkább szemen böktem volna magam egy utazóvillával, csak hogy ne kelljen Daemonnel közös házban aludnom.
– Utazóvillával? – nevetett Dee a gardróbhoz lépve. – Az komoly.
– Az az. – Lehuppantam az ágyra: örömmel tapasztaltam, hogy a matrac kemény. – Utazóvillát csak a legkeservesebb körülmények között használ az ember.

– (…) Láttad a Jurassic Parkot?
– Izé, igen. – Micsoda kérdés…?
Archer arcán kesernyés mosoly jelent meg.
– Emlékszel a raptorokra? Az origineket kiereszteni éppen olyan lenne, mint kinyitni a raptorketrecek ajtaját. Érted, amit mondok? Ezek az originek, a legújabbak, nem hasonlítanak ahhoz, amit a Daedalus korábban produkált. Fejlődnek, és olyan adaptációs módokat találnak, amiket senki nem képes az ellenőrzése alatt tartani. Olyasmikre képesek, amiket én kigondolni se tudnék. A Daedalus már most sem képes kontrollálni őket.
♦ ♦ ♦ ♦ ♦
Képgyűjtemény a Pinteresten: Luxen.
Különböző Lux series #4 kiadások borítói a GoodReads-en!
♦ ♦ ♦ ♦ ♦

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése