2019. július 7., vasárnap



Kedvenc idézeteim | Blogturné Extra (A randiguru szárnysegéde)

A könyvekhez készített extra állomásaimat itt leled: BTKextra


Máris megérkezett A csábítás szabályai folytatása, amiben az ott megismert Lex és Gaby romantikus kalandjait követhetjük nyomon. A könyvről két értékelést, és két extra állomást találtok a Blogturnén, és egy példányt nyerhettek is a kötetből!

Fülszöveg:
A Szárnysegéd Bt. kettes számú szabálya: Soha ne mutasd ki, mennyire akarod a másikat!
Lex utálja Gabyt. Gaby utálja Lexet. Legalább kölcsönös az érzés, nem? Lex nem tehet mást, igyekszik túlélni azokat a heteket, amikor kiképezi Gabyt a Szárnysegéd Bt. munkatársává, és kész. Igen ám, de miután elkezdenek együtt dolgozni, majd’ szétveti őket a szexuális feszültség. Lex nem tudja eldönteni, hogy megfojtsa a lányt, vagy inkább felrakja a legközelebbi strapabíró asztalra.
Gabynak van egy titka. Egy olyan dolog, amit nemcsak a legjobb barátja, de az ellensége elől is titkol. A határok lassan elmosódnak. Lex egyre kevésbé az a gazfickó, akinek Gaby tartotta, és… kezd valami egészen mássá alakulni az, ami köztük van. Gaby mindig is utálta, hogy kicsit vonzódik Lexhez – egyetlen informatikus hallgatónak sem szabadna ilyen jó testének lennie, és ilyen jól kinéznie szemüvegben –, főleg mert „Lex Luthor” egy gonosz nőfaló. Veszélyes. Gabynak távol kellene tartania magát tőle. Nagyon-nagyon távol… De hát mindig is vonzotta a veszély. Mi van, ha kezdesz beleesni az ellenségedbe?

Könyv információk:

Eredeti mű: The Matchmaker's Replacement
Eredeti megjelenés éve: 2016
Könyvmolyképző, Szeged, 2019
352 oldal · puhatáblás ·
ISBN: 9789634575696 ·
Fordította: Sándor Alexandra Valéria


--- Olvassatok tovább az extrához! ---

vvvvv
1.
Nem azért hívnak a Smallville főgonosza után Lex Luthornak, mert öltönyös úriember vagyok, akinek szerepel a szótárában a „kérem” és a „köszönöm”, amikor ágyban van. 
Én a gazfickó vagyok. 
A sötét oldal. 
A piszkos fajta. 
A rosszfiú, akit azért visznek haza a lányok, hogy felhúzzák az apjuk agyát, bár ez általában a visszájára sült el, mivel Mensa-tag vagyok… csak éppen nem úgy nézek ki. A legtöbb csaj sötét, búskomor, motoros lúzernek gondolt, aki hamar lemorzsolódik az egyetemről. Vajmi keveset tudtak, mert több agysejt lakik a kisujjamban és több pénz csücsül a bankszámlámon, mint valaha is gondolnák, vagy a két kezükön megszámolhatnák.

2.
Majdnem visszamentem a földszintre, hogy megkérdezzem, melyik Lex szobája, de aztán eszembe jutott, hogy Iannak van egy címkézőgépe, amivel egy részeg estén mindent felcímkézett… beleértve az ajtajukat is.
Valóban, a lépcsőn felérve seperc alatt felismertem Lex szobáját. Egy hatalmas „L” betű díszelgett az ajtón, Iannél pedig a Superman jel. Ez is bizonyítja, hogy a fiúk igazából sohasem nőnek ki a pókemberes ágyneműből.

3.
A kezemmel felfelé haladva megsimogattam Lex lábát. Ledermedt, mire még feljebb haladtam, lépegetve az ujjaimmal. Van egy olyan mondás, hogy a kíváncsiság lett a macska veszte… Pff! Rossz jel. Lecicázott, én meg itt éppen… kalandozom.
Megcirógattam az ujjaimmal.
Elernyedt az egész teste.
– Öcsém, te most kaptál agyvérzést? – érdeklődött aggódva Ian. – Még sohasem láttam, hogy egy ember arca ilyet csinált volna.

4.
– Előbb verném be a pofádat, mint hogy megcsókoljalak – sziszegte.
– Mindkettőt megengedem, ha nem fog vér folyni.
– Te beteg vagy – hajolt hátra megfeszült állkapoccsal.

5.
Ám Gaby nem passzolt egyik skatulyába sem.
Rá nem illik címke.
Ha időnként megpróbáltam besuvasztani valahová, ahová aktuálisan jónak gondoltam, fellázadt és nekem jött.
Mostanra már rájöttem.
A szexben is pont ugyanilyen.
Nem lehettem az a Lex, aki mindig is voltam az ágyban, mert ő más, ezért más volt a helyzet. Amit máshogy kellett felcímkéznem. Tudom, antiromantikusan hangzik, de nekem ez maga volt a romantika. Hiszen olyan srác vagyok, aki kódokban gondolkodik, aki mindent felcímkéz, és úgy helyez el az életben.
Ő… ebbe… nem passzolt bele.

6.
– Jó – bólintott Ian. – Akkor jó. De soha többet. – Fel-alá járkált előttünk. – Nem teheted. Mármint azt, hogy fűvel-fával lefekszel, amikor nekem dolgozol.
Elkerekedett szemekkel felnevettem.
– Ezt most komolyan mondod? Lex mindennap csinálja fűvel-fával!
– Lex az Lex! Őt olyan lenne letiltani, mint megzabolázni egy bagzó kandúrt, aki a végén úgyis kitörne az alomból, hogy jusson neki a jóból.
– Ez volt a legrosszabb példa, amit életemben hallottam – rázta a fejét Lex.

7.
– Hé, ne legyél már ennyire elszontyolodva – emeltem fel az állát. – Inkább harcolok, mint hogy szétunjam az agyamat, mert ugyanabba az étterembe járunk vacsizni, és mindennap tudom, hogy mire számíthatok. Bakker, lehet, hogy holnap úgy kelsz fel, hogy el akarsz ütni a kocsiddal, vagy felgyújtani az aranyhalamat. A világ tele van lehetőségekkel.
– Nincs is aranyhalad – morogta Gaby.

8.
– Na – jött vissza Gaby a szobámba, és letette a telefonját az éjjeliszekrényre.
Furcsa, hogy folyton itt van a szentélyemben. De hogy mi még furcsább? Ha bejelenti, hogy telerakja szivecskékkel, virágokkal és Ryan Goslingos unikornis fejekkel, tutira hagynám.
Mi a franc ez?

9.
– Iant lefoglalja, hogy gyereket csináljon Blake-kel – jelentettem ki, mire elfintorodott. – És ha nem vetted volna észre, nem feltétlenül lelkesedem már én sem, hogy más lányokkal csókolózzak.
– Nem? – Halovány mosolyra húzódott a szája. – Miért nem?
– Meleg vagyok – vontam vállat.
– Lex!
Kuncogva még szorosabban magamhoz húztam.
– Van egy nagyon bomba csaj, aki egyszer szexi koboldnak öltözött… lényegében már a sziánál megfogott.

10.
– És szerinted én érek annyit, hogy elveszítsd az egyik családtagodat? – vágott vissza Lex. – Ian forrófejű. Tudod, milyen. Várjuk ki a végét!
– Szerintem segítene, ha tudná…
– Mit?
– Hogy szeretlek – vontam vállat.
Lexnek ellágyult az arca. Magához húzott. Gyengéden szájon csókolt.
– A királykisasszony beleszeretett a gazfickóba. Ebből csinálj mesét, Disney!


Nyereményjáték:

A kötet főhőse, Lex elég gyakran hasonlítja magát Superman fő ellenségéhez, Lex Luthorhoz. Így a mostani játékunk is a leghíresebb Luthorra vonatkozik. Minden állomáson találtok egy Mr. Luthort, a feladatotok, hogy eldöntsétek, melyik filmből/sorozatból származik a karakter. A helyes megfejtők között egy Randiguru szárnysegéde példányt sorsolunk!

(Figyelem! A megfejtéseket elküldés után nem áll módunkban javítani. A nyertesnek 72 órán belül válaszolnia kell a kiértesítő e-mailre, ellenkező esetben új nyertest sorsolunk. A kiadó csak magyarországi címre postáz.)



ÁLLOMÁSOK:

07.02. - Sorok Között extra állomás
07.04. - Angelika blogja
07.07. - Hagyjatok! Olvasok! extra állomás
07.10. - Hagyjatok! Olvasok!

vvvvv
Remélem jól szórakoztatok, látogassatok el a többiekhez is!
Köszönöm a figyelmet!
vvvvv
 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése