2020. július 22., szerda



P. Dangelico: Wrecking Ball - A romboló (Szeretni nehéz 1.) | Blogturné Klub ajánló




– Lassan kezdek aggódni. Így nézne ki a kezdődő demencia, vagy csak a szó hagyományos értelmében vagy hülye? Eszméletlenül jó pasi vagy, és mellé még profi sportoló is. Kilépsz az ajtón, és az első arra járó csaj – vagy pasi, a franc se tudja, mire buksz – kérdés nélkül megteszi neked, amit tőlem kérsz. De én nem fogom.
       – Szóval szerinted eszméletlenül jó pasi vagyok?


Fülszöveg:
Hogyan állj ki magadért?
Camilla DeSantis élete romokban hever. Hogy is lehetne másként nevezni azt az állapotot, amikor egyszerre veszted el a férjed, az állásod és minden vagyonodat? Nehéz időkben nagy a döntéskényszer, így mikor a megváltás egy kiállhatatlan alak képében jön – aki nem mellesleg az egekig magasztalt New York Titans kezdő hátvédje –, nincs választása. Elfogadja az ajánlatot, hogy bentlakásos nevelőnőként és tanárként egyengesse Calvin 8 éves unokaöccsének útját. Már csak annyit kell kitalálnia, hogyan fogja vissza magát minden egyes alkalommal, mikor lilára akarná pofozni a férfit, ami gyakran megesik.
Calvin Shaw-t egy fikarcnyit sem érdeklik a nők. Pillanat, pillanat, hadd fogalmazzam meg másképp: imádja a nőket, viszont jelenleg minden vágya az, hogy hagyják békén. Főleg, miután kiderült, hogy a felesége – mára már exfelesége – attól a pasastól terhes, akivel anno megcsalta. A probléma már csak annyi, hogy épp most fogadott a házába egy nőt. És fogalma sincs, melyik a nagyobb probléma: hogy megígérte, viselkedni fog, vagy az, hogy vonzódik hozzá.

Könyv információk:

Eredeti mű: Wrecking Ball
Eredeti megjelenés éve: 2017

Könyvmolyképző, Szeged, 2020
376 oldal · puhatáblás ·
ISBN: 9789634576808 ·
Fordította: Radosits Magdolna
Szeretni nehéz sorozat:

2. Sledgehammer
3. Bulldozer
(különálló részek)
(Az értékeléshez olvass tovább!       )
Miért figyeltem fel a könyvre?

Tudom, hogy a romantikus-erotikus, sportoló főszereplős regények nem igazán a zsánereim, de nincs más mentségem, mint hogy nagyon szerettem ezt a regényt: The Wall of Winnipeg and Me – Szívvel a falnak. Plusz csípem, ha a főszereplők a könyvek elején ki nem állhatják egymást!

A történetről…

Ashley Graham, mint Cam
Főszereplőnk Camilla DeSantis, aki egy piramisjátékot játszó férfi özvegye, és aki egy életre elég sajtónyilvánosságot kapott, míg azt tárgyalták, hogy vajon volt-e köze a férje sumákolásához. Miután elszegényedett és visszaköltözött a szüleihez, próbál munkát találni tanítóként, ám nem egyszerű. Amikor egy 8 éves fiúhoz tanárt és nevelőnőt keresnek, Camet közvetítik ki, de közlik vele, hogy nagyon hamar leléptek az elődei erről a helyről. A nő elsőre megtalálja a hangot a félénk Sammel, de miután meghallja, hogy a titokzatos munkaadó, aki a Titánok egyik sztárjátékosa, Calvin Shaw letehenezi a menedzserének őt, már fogja is a kabátját, és lelép. Természetesen Cal addig jár a nő nyakára, míg végül megegyeznek, és a nő beköltözik, hogy Sammel foglalkozzon. Cal és Cam viszonya sokáig ellenséges, ám lassacskán elkezdenek megbarátkozni egymással, majd a nő bele is szeret a sportolóba...


– Mit kérdezett az a riporter?
     Hosszú-hosszú szünet után, ami alatt konstatáltam, hogy túl összetört vagyok ahhoz, hogy verbális kardcsörtébe bocsátkozzam most vele, inkább úgy döntök, hogy az egyenesen megmondom az igazat.
       – Megkérdezte, hogy impotens vagy-e.
      Orrán-száján fröcsköl kifelé a kávé, és az egész a mellem között köt ki. Krákogva, köhögve rúgja ki maga alól a széket, és feláll, vele én is, hogy hátba ütögessem. Próbálja felitatni a kávét a fehér blúzomról, én viszont odébb hessegetem a kezét a melleimtől, amire is konkrétan csúnyán néz rám.
       – Hogy mit kérdezett?! – zihálja.
       – Megmondtam neki, hogy nem vagy az.
       Erre megint elkapja a köhögő roham.


Szerintem…

Ez egy humorral átitatott, romantikus történet, ami néhol cuki. Igen, CUKI! A regény Cam (E/1) szemszögéből olvasható, és általa kerülünk mi is lassacskán közel az amúgy megközelíthetetlennek tűnő férfihoz, akinek nagyon sok kimondottan gyengéd pillanata van. Kifejezetten csípem azokat a történeteket, amelyekben a végül egymásba szerelmesedők az elején egy légtérben is nehezen tudnak meglenni, és ha rákényszerülnek, akkor alig bírják fékezni a nyelvüket. Szerencsére nem kell se Camet, se a legjobb barátnőjét, Ambert félteni, haláli, ahogy ki-kiosztják Calvint (meg a történet többi férfiszereplőjét). Izgalmasan indul a történet ezzel a furcsa párossal, de azt is szerettem, ahogy fokozatosan felengednek egymás iránt, és összebarátkoznak. (Ami persze külön jót tett Samnek, aki Cal unokaöccse, és a regény elején tart a hatalmas darab, morcos férfitól!) Ugyanakkor a könyv vége felé mind nyálasabbá váló "így szerelmes vagyok bele, úgy milyen szépséges" részek eléggé irritáltak. Kicsit cseppfolyóssá váltak...

Közhelyesnek tűnhet a történet, de eléggé meg van spékelve drámai fordulatokkal ahhoz, hogy azok számára is érdekes legyen, akik szeretik az ilyen regényeket. (Akárhány olyan könyvet el tudnék olvasni, amiben az egymást nem csípő főszereplők nagy gyötrelmesen szokják csak meg egymást!) Félreértés ne essen, imádtam Cal és Cam intim pillanatait is, amikor előkerült a közös sorozatozás, a kajálás, a hajsimogatás vagy jobban elmélyült a beszélgetésük a múltról vagy a jövőről.


PRO? Mindkét főszereplőnek voltak olyan pillanatai, amikor nem kedveltem őket túlzottan, de mégsem ők voltak a kedvenceim a regényben, hanem Amber és Ethan! Ethan, akit Cam Mr. Tökélynek becéz és Josh Duhamelhez hasonlítgat, tulajdonképpen Calvin menedzsere és ügyvéde. Roppant összetett, jóindulatúnak tűnő, de furfangos figura. Néha kicsit karót nyeltnek gondoltam, de aztán tett vagy beszólt valamit, amitől még jobban megkedveltem. Amberért, Cam legjobb barátnőjéért viszont az első perctől odáig vagyok, mert zseniális, hogy milyen a szövege! Annyira obszcén és annyira hihetetlen, hogy valaki képes valakit random megfenyegetni, mert ferdén nézett a barátjára! Egy ponton közli Callel, hogy: "(...) reméli, hogy egy sötét sikátorban halálra erőszakol egy csapat homoszexuális öszvér." Ezt Cal maga meséli el Camillanak.

KONTRA? Van. Nyilván nem tökéletes a regény, hiszen ahányan vagyunk annyiféle dologra bukunk, de azoktól mások idegbajt kaphatnak. Engem a guta ütögetett attól, hogy mennyiszer merül fel Camben Cal szépsége, Cal kedvenc (rongyos) alsónaciját szimplán undorítónak tartom, és nem vagyok elragadtatva attól se, ha egy férfit a tenyészbika szóval jellemeznek. (Már amikor nem a Disney hősökéhez hasonlító mesei szépségét elemezgetik.)

Összességében

Hogy milyen a könyv? Gondoltam beleolvasok, mielőtt nekiállok a blogos ajánlónak, erre majd a 3/4-ét újraolvastam. Irtó szórakoztató ez a furcsa páros, haláliak a mellékszereplők - főleg Ethan és Amber -, de a sztori se kutya, hiába olvastam már hasonlót. Néha mellbevágó volt Cal félmondatait olvasni a gyerekkoráról, de máskor meg Cam becézései (Mr. Tökély, Bajnok, cukimaci, Babaarc, Divat Páva, etc.) simán megnevettetek. Összességében szerettem olvasni, és biztos, hogy újra elő fogom még venni.
Annyira olvasmányos, pörgős, hogy egyetlen nap alatt elolvastam! 
Igazi könnyed, nyári, napozós regény.


Értékelés: 4,5


Azoknak ajánlom, akik szeretik azokat a romantikus/erotikus regényeket, amelyekben a férfi főszereplő zárkózott/morcos/kiállhatatlan/szuper testű/tragikus sorsú sportoló.

Folytatások? Nos, igazából a sorozat részei önálló szerelmes történetek más-más főszereplőkkel. A Sledgehammer című második részben például Ethan és Amber sztoriját beszéli el az író - amit akár most azonnal olvasnék angolul is, ha nem lenne ezer más turnés könyvem talonban -, míg a Bulldozer Sam anyukájának, Amandának a története, ami engem kevésbé érdekel, mert nem szeretem az alkoholistákat (a gyógyultakat se) a könyvekben.

Kedvcsináló idézetek:
v
Már csak pár lépés, és biztonságban vagyok. Az ajtó azonban hirtelen becsukódik, és látom, ahogy ott áll, a kezében a vacsorára készített pasta primavera maradékával.
Álljunk csak meg egy percre!
Belapátol egy villányi hideg tésztát a szájába, az én tésztámból, és lehunyja a szemét. Az arckifejezése felér egy orgazmussal. Nem tudom, mi a szórakoztatóbb ebben: hogy a férfi, akit úgy ismertem meg, hogy egyetlen érzelemre, a dühre képes, vagy semmi másra, most éppen úgy néz ki, hogy rögtön elmegy egy tál hideg tésztától vagy, hogy épp most kaptam rajta, hogy csal a „gyulladásmegelőző” diétáján, mikor eddig mindig olyan látványosan fintorgott a főztömre, mintha épp valami olyan látott volna meg, amit elfelejtettek lehúzni a WC-n.
Aztán eszembe jutott a rengeteg kaja, aminek nyoma veszett, amire azt hittem, ő dobta ki, mert zavarta a szag.
v
A hang mély és bársonyos. Kétségkívül a legszexibb férfihang, amit valaha hallottam, pedig nem könnyen dobálózok ilyen kijelentésekkel. Telefonszexért kiáltó hang. Ez a pasi simán ki tudna elégíteni bármilyen nőt szimplán azzal, hogy felmondja az ábécét.
v
Kicsit sem hoznak lázba a hírességek. Az ok alfája és ómegája az az egyszerű tény, hogy az elmúlt időben túlzottan is kijutott a hírnévből. És innen ez már csak egyszerű túlélési ösztön. Muszáj munkát szereznem. Ha az említett celeb maga Jézus lenne, akkor mosnám a rongyait és fényesíteném a szandálját, akárhány Facebook vagy Twitter követője is van az embernek. Sokkal nagyobb szükségem van erre a pénzre, mint hogy azon aggódjak, ki adja a fizetésemet. Ha az illető nem a fehérek felsőbbrendűségét hirdető pedofil, aki kiskutyák rugdosásában leli a legnagyobb örömét és jó kapcsolatokat ápol az ISIS-szal, már írom is alá a papírokat. Nem mellesleg, elkötelezett híve vagyok a másik New York-i foci csapatnak.

v v v v v
Szeretni nehéz Pinterest tábla
Hard to Love #1 a GoodReads-en.
v v v v v

Új szerző mutatkozik be a Könyvmolyképző Kiadónál. Az olasz származású, de az Egyesült Államokban élő P. Dangelico romantikus története kitűnő alkalom volt, hogy elmerüljünk a sztársportolók életvitelébe és drukkoljunk a történet hőseinek, hogy megtalálják a közös jövőhöz vezető utat.
Kövesd a Blogturné Klub bloggereit turnéjukon, s ha helyesen válaszolsz játékunk kérdéseire tiéd lehet a kiadó által felajánlott nyereménykönyv.



Nyereményjáték:

A történet férfi főszereplője sztársportoló, ezért játékunk egyszerre kapcsolódik sporthoz és könyvekhez: sportoló főhősök keresik szerzőjüket. A turné minden állomásán egy-egy regény főhősének nevét találjátok, a ti feladatotok pedig az, hogy a rafflecopter megfelelő dobozába beírjátok a regény címét és szerzőjének nevét

Figyelem! A beírt válaszokon már nem tudunk módosítani. A kiadó csak magyarországi címre postáz. A nyertesnek 72 óra áll rendelkezésére, hogy a megkapott értesítő levélre válaszoljon, ellenkező esetben új nyertest sorsolunk.

Arrow Woodison

ÁLLOMÁSLISTA:

07.18 - Könyvvilág
07.20 - Angelika blogja
07.23 - Hagyjatok! Olvasok! - extra
07.24 - Veronika’s Reader Feeder 
07.25 - Sorok között
07.26 - Dreamworld - extra
07.27 - Fanny’s Library
07.28 - Deszy könyvajánlója 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése