2024. szeptember 17., kedd



Sarina Bowen, Lauren Blakely: The ​Best Men - A legjobb pasik | Blogturné Klub LGBT+ könyvajánló

 

18 + / LGBT+ / QUEER  regény


 

– Szóval, ha jól sejtem, megfelelek az elvárásaidnak. Készséges, nem perverz, ápolt szingli pasi, aki alkalmas a hatvankilencesre.

Nagyjából sejtem a választ, de röhejesen reménykedem egy hangos, határozott igenben. Mark lehuppan mellém, és komoly képpel válaszol.

– Beérem veled.

 




Hogy ​lehet ezt megúszni?

Mentségemre szóljon, magamra maradtam egy üveg skót whiskyvel és a húgom iránti örök védelmező ösztönömmel.

Igaz, ez arra nem mentség, hogy bárkit részeg SMS-ekkel bombázzak arról, miért fatális hiba a hirtelen kötendő házassága.

Bárcsak a húgom lett volna az egyetlen, akihez eljut a kirohanásom! De nem… Véletlenül nemcsak neki, de a vőlegénynek és az ő szuperdögös szárnysegédjének is elküldtem az üzeneteket.

Akit ráadásul konkrétan „szuperdögös szárnysegédnek” neveztem, úgyhogy legszívesebben elsüllyednék. Helyette esküvőt kell szerveznem ezzel a bizonyos szívtipróval, miközben egy pirinyó vendégházon osztozunk a fülledt Miamiban.

Három forró nap ezzel az öntelt, elbűvölő exsportolóval, aki imád cukkolni? Hát hajrá! Ezt a játékot ketten is játszhatjuk…

Mígnem Asher emeli a tétet egy elképesztően vadító javaslattal. Egy kötöttségektől mentes kaland, ami után én visszatérhetek a facér egyedülálló apukák világába, ő pedig a maga pezsgő életéhez New Yorkban.

Részemről rendben.

De minél több éjszakát töltök a tanútársammal, annál mohóbban vágyom arra, hogy nappal is az enyém legyen…

Éld át Mark és Asher szerelmének a történetét!

 

Könyv információk:

 

Eredeti mű: The Best Men

Eredeti megjelenés éve: 2022

Könyvmolyképző, 2024

352 oldal puhatáblás

ISBN: 9789633991794

Fordította: Benkő Ferenc


Műfaj/zsáner: humoros romantikus lgbt+

WEBÁRUHÁZ

BELEOLVASÓ

MOLY

GOODREADS

Sarina Bowen regényei:

Him – Ez a srác / Us – Mi / Epic – Pazar

Bittersweet – Keserédes / Steadfast – Rendíthetetlen

Good Boy – Jófiú / Stay – Marad!

The Best Men – A legjobb pasik 

Roommate – A lakótárs

(Az értékeléshez olvass tovább!       )

Miért figyeltem fel erre a könyvre?

 

Lauren Blakely írónőtől még csak két könyvet olvastam, a KŐKEMÉNY c. sorozatának két darabját, amikkel egyáltalán nem lopta magát a szívembe, de Sarina Bowen az egyik szívem csücske, ha romantikus-erotikus regényekről van szó, ezért nem szerettem volna kihagyni ezt a könyvét se! 

 

Szerintem…

 

Nagyon imádom, amikor két alapjaiban eltérő embert "kényszerítenek" össze egy közös projekt erejéig, és esetünkben éppen erről van szó! Két főszereplőnk annyira különbözik egymástól, amennyire az a realista irodalomban lehetséges. Asher St. James egy világlátott exsportoló, továbbá nyíltan meleg fotós, akit halálra bosszant legjobb barátjának a leendő sógora, ugyanis a pókerarcú Mark Banks egy kissé karót nyelt, bankárforma figura, aki szerint a dögösség ott kezdődik, ha valaki képes fejben gyökvonást végezni és odáig terjed, hogy megérti a valószínűségszámítást.  

Nos, elmondhatom, hogy rég röhögtem annyit egy regény elején, a karakterek és a helyzet felvezetésén, mint most ennél a könyvnél... Annyira nonszensznek tűnt elsőre a két főszereplő összekerülése meg az egész "menjenek ők ketten előre Miamiba felügyelni az esküvői előkészületeket" cécó! 

 


Már onnantól vicces volt minden, hogy Mark szégyenfutamra indul a menyasszony (a húga) és a vőlegény előtt, ugyanis előző este részegen szidta nekik az általa túl gyorsnak gondolt esküvőt, illetve a vőlegény legjobb barátjának, Ashernek a túl dögös kinézetét... Miután bocsánatot kér a leendő házasoktól, összefut Asherrel, aki felolvassa neki a kedvenc részeit az üzenetfolyamból, ami szerintem nettó megalázó, de a tőzsdecápás hidegvérrel megáldott Mark semlegesen, mondhatni pikírten reagál. Imádtam...  

 

 

– Mi a következő pont a táblázatodban? – kiáltok be hozzá, miközben óvatosan lehámozom magamról az új ingemet.

– Majd a holnapi repülőúton átnézzük – mormogja. – Kivéve, ha kiröhögöd a táblázatomat, mert ez esetben bekaphatod.

– Hoppá! – bukkan fel az eladó az ajtóban. – Talán rosszkor jöttem?

– Dehogy! – felelem fellengzősen. – Ne aggódjon, nekünk ez a szeretetnyelvünk.

Mark felhorkant a függöny mögött.

 

 

A történet nem válik kevésbé viccessé a cselekmény előrehaladtával sem, hiszen számtalanszor össze-összecsapnak az út során központi karaktereink. Poénná válnak Mark táblázatai, kiderül a közös lgbt-s webflix sorozat és dögös sportkocsik iránti szenvedélyük, de még a páros szuperhős neveire is fény derül. Minden apró, extra adalék hozzátett a regény humorához, ami tökéletesen ellensúlyozta az amúgy rendkívül tüzes, túlfűtött erotikus jeleneteiket. Nagyon szexisek együtt, tuti, hogy ők az idei kedvenc meleg párom!  

 


Nyilván akadnak más karakterek is a sztoriban, de még a leendő házasok is eléggé a háttérbe olvadnak, akárcsak Mark nagyon is jelenlévő kislánya. A háttérszereplőkről kiderül pár dolog, de az események középpontjában mindig Asher és Mark állnak - meg a közös mókázásuk, ahogy Mark felfedezi biszexualitásának férfiakkal való részeit. (Ami sok, sok erotikát jelent! Szinte meggyulladtak egymás közelében!)  

A regény vége szerintem elég gyors és nyálas, de szerettem, mert nagyon bírtam Asher és Mark érdekes és szerethető párosát. Megérdemlik, hogy boldogok legyenek együtt. Nyilván a vicces adok-kapokjaik miatt voltak szórakoztatóak, de tudjuk, hogy én imádom, ha egy szerelmespár nem megy át agymosottba, amint ledugják egymás torkán a nyelvüket. Az a jó, ha a párkapcsolati szakaszban is megmarad a szerető marakodás vagy a külsősök számára talán furcsa szeretetnyelv, nem?

  

Összességében

 

Jelentem, én totálisan odáig voltam Szuperdögös Szárnysegéd és Mocskos Gondolat Kapitány túlfűtött, ám szórakoztató kalandjaiért! Mivel már a legelején megfogott a történet, alig bírtam letenni, és hangosan kuncogva olvastam Mark és Asher történetét. Jó szívvel ajánlom azoknak, akik szeretik a meleg pasikról szóló vicces, dögös, romantikus és erotikus regényeket! 

 

Értékelés: 4,5


 

Kedvcsináló idézetek:

Utoljára kollégista koromban randiztam. Bár a szex rohadtul hiányzik. Vajon menne még? Kezdek ráunni az ötujjú szeretőmre. Ha a piszkos fantázia szupererő lenne, én lennék Mocskos Gondolat Kapitány. Csakhogy a nedves álmaim hosszú sorát rendezgetni nem ugyanaz, mint az életben is megszerezni, amire vágyom. Mit tenne Asher, ha megtudná, hogy a laptopom egyik zugában egy egész táblázatot rejtegetek csaknem száz különféle szexfantáziával? Nyilván szétröhögné az agyát. Örök hála a jelszóvédelemért.

Hozzá hajolok, gyengéd csókot nyomok a szájára, aztán visszavonulok. A Markkal kapcsolatos megérzéseim eddig jól bejöttek, így előállok egy kérdéssel.

– Mit akarsz csinálni velem?

Lefogadnám, hogy most nem az érintésemre vágyik. Inkább ő akar megérinteni engem.

– Van egy hosszú listám – feleli, és ez a vallomás láthatóan felszabadítja. És valahol engem is. Hiába terveztem ínycsiklandóan kéjes kínzást, ezt most végképp félreteszem. Meg akarom adni neki, amire vágyik. Magamat. Hátradőlök, és a tarkómra fonom a kezemet.

– Akkor csinálj velem, amit csak akarsz. És kezdd a lista elején!

– Viszont lenne még valami.

– Micsoda?

– Szeretném, ha ez az egész köztünk maradna.

Asher felhorkant.

– Ki akartam posztolni az Instára, de most, hogy figyelmeztettél, inkább csak a naplómba írogatok róla.

– Hé, Banks – motyogom. 

– Igen? 

– Kérdezni akartam tőled valamit. 

Megfeszül, mire megcirógatom a karját. 

– Miért van az, hogy bármely huszonhárom főből álló csoportban ötven százalék az esélye, hogy a tagok közül kettőnek ugyanakkor van a születésnapja? 

– Ezt tényleg most akarod megtudni, St. James? 

– Ühüm, igen – dörmögöm. – Azt hiszem, segítene elaludni. 

– Te szemtelen majom.

 

♡ ♡ ♡ ♡ ♡

Nem saját képek! Pinterest tábla: The Best Men - A legjobb pasik

The Best Men a GoodReadsen

♡ ♡ ♡ ♡ ♡

 

 

Mi történik, ha két egymást nehezen elviselő embert, aki titokban vágynak egymásra elküldöd Miamiba, hogy egy esküvő előkészületeit intézzék? Mark, a pókerarcú bankárforma és Asher, a laza exfocista között hamar leomlanak a falak a pirinyó vendégházban…

Tartsatok bloggereinkkel ezen a humoros és szexis blogturnén, és ne felejtsetek el játszani se! A turné végén a Könyvmolyképző Kiadónak hála egy szerencsés olvasónk megnyeri a regényt!

  

 

Nyereményjáték:

 

Főszereplőink egyike biszexuális, míg a másik homoszexuális, és mi hozzájuk hasonló felállású PÁROSOK neveit keressük! Minden állomáson találtok egy kis segítséget, hogy az adott állomáson kikre gondoltunk, a helyes megoldást (a páros két tagjának a nevét) a rafflecopter megfelelő rubrikájába várjuk!


(Figyelem! A megfejtéseket elküldés után nem áll módunkban javítani. A nyertesnek 72 órán belül válaszolnia kell a kiértesítő e-mailre, ellenkező esetben új nyertest sorsolunk. A kiadó csak magyarországi címre postáz.)

 

 


a Rafflecopter giveaway

 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése