2020. október 6., kedd



Sarina Bowen & Elle Kennedy: Us ​- Mi (Him 2.) | Blogturné Klub ajánló

 

 

Wes a matracomra könyököl, és szép arcát az enyémhez közelíti.

– Mindig tudtuk, hogy ez lesz. Talán olyan ez, mint egy szájsebészeti beavatkozás. Tudod, hogy elkerülhetetlen, tudod, hogy hamar begyógyul, de egy darabig akkor is kellemetlen.

– Jó, ez igaz.

Azt egyikünk sem mondja ki hangosan, hogy ez a kis műtét remélhetőleg nem lesz végzetes Wes karrierjére nézve. Tegnap még Ryan Wesley volt, a szupersztár újonc. Ma Ryan Wesley, az első nyíltan meleg profi hokijátékos.

 




Vigyázat! Cselekményleírást tartalmaz.

 

Vajon a kedvenc hokisaid veretlenül zárják az első közös szezonjukat?

Az NHL-ben töltött első öt hónap igazi sikersorozat Ryan Wesley-nek. Sosem volt még ilyen boldog: nappal a profik közt játszik, esténként pedig a szerelme várja otthon – Jamie Canning, a gyerekkori legjobb barát, aki ma már a párja. Csak egy dolog árnyékolja be az idillt: élete legfontosabb kapcsolatát titokban kell tartania, máskülönben a médiafelhajtás könnyen derékba törheti a sportolói karrierjét.

Jamie tiszta szívből szereti West, de gyűlöli a bujkálást. Nem ilyen életet képzelt el magának, és az állandó titkolózás kezdi megbosszulni magát. Új munkája sem éppen úgy alakul, ahogy remélte, de tudja, hogy Wesszel az oldalán képes lesz túllendülni a nehézségeken. Szerencsére ott van nekik a lakás, ahol zavartalanul együtt lehetnek.

Vagy mégsem? Amikor Wes legkotnyelesebb csapattársa beköltözik az emeletre, félő, hogy a gondosan felépített hazugságváruk bármelyik percben összeomolhat. Vajon Wes és Jamie nagypályás kapcsolati rutinja képes megbirkózni a külvilág fenyegetéseivel?

 

Figyelmeztetés: a könyvben szerepelnek szexjelenetek, egy vibráló fotel, távszex, és kiderül, hogy a hokijátékosok a zöld összes árnyalatában dögösek.


Könyv információk:

 

Eredeti mű: US

Eredeti megjelenés éve: 2016

 

Könyvmolyképző, Budapest, 2020

336 oldal · puhatáblás ·

ISBN: 9789634578321 ·

Fordította: Barthó Eszter

Duológia:

1. Him – Ez a srác

2. Us - Mi

2,5. Epic (novella)

(befejezett)

VEDD MEG!

OLVASS BELE!

MOLY / GOODREADS

(Az értékeléshez olvass tovább!       )

A történetről…

 

Az Ez a srác című new adult M/M regény főszereplőinek története folytatódik! Wesley Ryan immár a torontoi hokicsapat szupersztár kezdőjátékosa, míg Jamie Canning szintén követte az álmait, és edző lett: fiatalokat tanít hokira és fair play játékra. A fiúk immár 8 hónapja élnek együtt, ám a kapcsolatukat még titkolják, hogy nehogy idő előtt véget érjen Wes karrierje... Sajnos amikor a fiú egyik csapattársa beköltözik a házba, és elkezd a "lakótársak" nyakán lógni, ugrik Wes és Jamie biztonságos közege, ami extra feszültségeket szül a már meglévő alapproblémák mellé.

 


Szerintem…

 

Habár az első részben is akadtak komoly problémák, ott mégis a romantikus szál  dominált sok-sok humorral és erotikával fűszerezve, ám a folytatásában inkább a komolyabb témák és a feloldásuk, megoldásuk lett hangsúlyos. Jamie edzőtársa durván homofób, és irtó rossz példát állít a rájuk bízott fiataloknak, míg Wes körül a csapattársai folyton csajokról vagy a csajozásról beszélgetnek, amihez nem igazán tud hozzászólni. Habár rájuk vetül a szezonvégi coming out  árnyéka, jobban megzavarja a kapcsolatukat az, hogy Blake-nek köszönhetően már a lakásukban sem lehetnek kettesben nyugton, mert Wes csapattársa folyton rájuk tör abban a hitben, hogy ők a három amigo... Csupa nagybetűvel tenném hozzá, hogy IMÁDTAM BLAKE-ET! Iszonyatosan szórakoztató és imádnivaló figura, éppen csak nem mentem át full fangirlbe, amikor kiderült, hogy írtak neki egy saját romantikus regényt! (Ld. lejjebb.)

Szóóóval nagyon szerettem az első részt - újra is olvastam, mielőtt nekiálltam az US - MI regénynek -, és habár a második rész ott toporog a nyomában, nem ért felé hozzá. Nekem hiányzott a feszélyezettség és a fesztelenség diszharmóniája, a fiúk közötti izzás, a játék a dobozzal. Oké, ebben a részben is akad bőven vicces szituáció és beszólás, sőt még egy újabb privát játékot is kitalálnak a fiúk: vicces, beállított farokfotókat küldözgetnek egymásnak a másik 'Milyen kemény?' kérdésére, amiktől néha fogtam a fejem. Egyszerre éreztem Jamiet és West nagy gyerekeknek, és folyamatos feszültségben élő, titkolózó szerelmes párnak, alig vártam, hogy végre lebukjanak! Sosem drukkoltam még ennyire coming outért...

  

 

Amikor összejöttünk, Wes egyik legnagyobb félelme az volt, hogy a nők iránti vonzalmam közénk áll majd. Többször is biztosítottam, hogy egyedül őt akarom, de néha nem vagyok biztos benne, hogy valaha is elhiszi. Wes hozzászokott a csalódásokhoz. Szerintem már nem is fél tőlük, hanem egyenesen számít rájuk – mintha állandó készenlétben élne. A szüleim egy nap hivatalosan is kitagadnak, a világ megtudja, hogy meleg vagyok, kidobnak a csapatból, Jamie egyszer úgyis elhagy…

 

 

A történetre egyébként nincs panaszom a kevesebb romantikán és a komolyabb hangvételen túl, ami talán annak köszönhető, hogy a srácok már 8 hónapja élik a dolgozó, párjukkal együtt élő felnőttek életét. Előbukkannak a párkapcsolati nehézségek, felmerül a bérfeszültség, a távol élő család hiánya, Jamie biszexualitása, a barátok hiánya, amit ugye súlyosbít a már említett 'jóbarát', aki nem veszi észre, hogy nem mindig igénylik a társaságát. Picit fájt a szívem Jamie miatt, akit különösen megviseltek a dolgok, de romantikus regény révén borítékoltam magamnak, hogy irtó aranyos happy endje lesz a könyvnek. Egyébként imádtam a történet végét - főleg Wes interjúját, és rá adott Jamie reakcióját -, és még az sem zavart, ami egy átlagos romantikus történet esetén irritált volna: a totális, szinte hihetetlen számba menő elfogadás mindenki részéről. Annyira szerethető, szórakoztató és egymáshoz illő párosról van szó*, hogy a Danton-féléket péklapáttal csapkodtam volna agyon! *[És pont emiatt nagyon hiányzott egy durván habos-édes-porcukros epilógus, pedig kifejezetten értékeltem, hogy amúgy nem csöpög a regény a túlzásba vitt romantikától!]

  


Összességében

 

Jamie és Wes két cukorfalat, alig vártam, hogy elolvashassam, hogyan teljesítenek a dolgozó felnőttek világában egy a családjuktól távoli, hideg nagyvárosban! Nem csalódtam a történetben, és bár az első részt nem tudta felülmúlni, még így is újraolvasóssá vált számomra. Szerettem a szerelmesek bolond üzengetését, a folyton nyakukra járó Blake Rileyt, de csíptem Wes új csapatát is. (Sajnos Jamie családjából nagyon keveset kaptunk, pedig értük odáig voltam az első részben!)

Úgy olvasnék még Wesmie történeteket!

 

Értékelés: 5

 

Side story: WAGs Series -  

Habár a fiúk története lezárult (oké, tartozik még hozzá egy 78 oldalas novellácska, aminek Epic a címe), de a regényből megismert szereplőké folytatódik. Az írópáros  Good Boy címmel megjelent regényének főszereplői: Jess Canning és Blake Riley. Jess Jamie húga, Blake pedig Wes 25 éves csapattársa, és mivel mindkettejüket nagyon csíptem a sztoriban, alig várom, hogy olvashassam a történetüket. A WAGsnek van egy második része is, aminek a címe: Stay, és Hailey Taylor Emery + Matt Eriksson történetét meséli el. Eriksson Wes csapattársa, a nőről pedig egyelőre semmit nem tudok, de mivel ebben várható, hogy felbukkannak a drágáim, erre is abszolút vevő vagyok. 

 


Külföldi US - MI borítók

 






 

Kedvcsináló idézetek:

Nekem már van egy pótcsaládom: Canningsék. De ezt nem mondhatom ki hangosan, és ez rohadtul zavar. A francba is, miért kell állandóan titkolóznom? Alig várom a napot, amikor végre a páromként mutathatom be Jamie Canninget. Amikor végre beszélhetek a csapattársaimnak a magánéletemről és Jamie fantasztikus családjáról, vagy felhívhatom őket magunkhoz egy italra anélkül, hogy Jamie-nek a vendégszobában kéne lefeküdnie. Mert ő nem vendég a lakásunkban, hanem ez az ő otthona is. Nekem pedig ő maga az otthon.

Keserű íz szökik a számba, amikor eszembe jut, hogy a világ szemében Ryan Wesley is heteró. A pasim rendszeres szereplője „A hokivilág legkapósabb agglegényei” listáknak. Minden meccsén legalább öt nő tart fel egyértelmű üzenetekkel telefirkált transzparenseket a lelátón, amik egyenesen neki szólnak. Vannak köztük egész ötletesek, mint: Ryan háreme vagy Wesley a zseni, de vannak egészen lebutítottak is: GYEREKET AKAROK TŐLED, #57!!

Wesszel általában csak röhögünk a rajongócsajokon, és bár tudom, hogy a sziklaszilárdan meleg barátom garantáltan nem esik kísértésbe a muffoktól, mégis zavarnak az éhes tekintetek.

– Szedd össze magad, macikám! – bokszol vállon Blake, majd a hüvelykujjával és a mutatóujjával felhúzza a lefelé görbülő számat.

– Sajnálom – mormogom.

– Nagyon helyes. Totál lehangolsz, és tudod, hogy csak akkor vagyok vidám, ha vidám vagyok.

– Ennél nagyobb hülyeséget még sosem mondtál – meredek rá.

– Á, tuti, hogy mondtam – legyint.

 

☆☆☆


A képek a Pinterest táblámról származnak: HIM by Sarina Bowen & Elle Kennedy

HIM #2 borítók a GoodReadsen.

☆☆☆

 


Itthon is a végéhez ért Jamie Canning és Ryan Wesley lehengerlő története. A könyvről a Blogturné Klub négy bloggere mesél, egy szerencsés pedig meg is nyerheti a könyv egy példányát.

 

 

Nyereményjáték:

 

A történet egy pontján Wesley azért nem akarja még felvállalni a nyilvánosság előtt Jamie-t, mert tart tőle, hogy rásütik "a meleg sportoló" címkét ahelyett, hogy a teljesítményével foglalkoznának.

A mostani játékunk során olyan LMBT sportolókról találsz képet, akiknek szintén nem volt egyszerű a coming out. A feladatod, hogy beírd a rafflecopter doboz megfelelő sorába, hogy melyik sportoló van a képen.

 

(Figyelem! A megfejtéseket elküldés után nem áll módunkban javítani. A nyertesnek 72 órán belül válaszolnia kell a kiértesítő emailre, ellenkező esetben új nyertest sorsolunk. A kiadó csak magyarországi címre postáz.)

 


a Rafflecopter giveaway

ÁLLOMÁSLISTA:

 

[Blogturné Klub]

10.05. - Sorok Között

10.06. - Hagyjatok! Olvasok!

10.08. - Csak olvass!

10.10. - Angelika olvas

 


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése