2018. március 31., szombat



Havi összefoglaló | 2018 / 3. fejezet



Érdekes hónap volt…
A hónap első felében nagyon pörögtem, szinte alig volt időm megállni, aztán 17-én ugye beütött a krach, és elzavart pihenni a szervezetem. Van ez így… A rossz hír, hogy kihagytam a legújabb darabunk, a Toldi musical premierjét, és ki tudja, mikor tudom majd megnézni. A jó hír, hogy bepótoltam az elmúlt 5 év filmezését egészen rövid idő alatt… OMG.
Amúgy tegnapra már egész jól voltam, viszont elő jött a porallergiám, és kicsit bekattantam emiatt. Tulajdonképpen a március utolsó két napját azzal töltöttem, hogy kidobtam minden felesleges holmit a szobámból! Nem viccelek! Érettségi tételsort is találtam eldugva! Ment minden a levesbe… Most kisimultan várom az áprilist (annál is inkább, mert április 2-án elmegyünk megnézni a Ready Player One-t a barátnőmmel).
De előbb zárjuk le a márciust!
(A folytatáshoz olvass tovább! ⇩⇩⇩)

❖❖❖❖❖
Mi történt márciusban?
❖❖❖❖❖
– Személyes kitérő –
Én és a könyvek - bevallásom következik. Ebben a hónapban 2 példány költözött be hozzám. Kaptam 1 könyvet ajándékba és 1 volt a havi BASC csomagban.

Ajándékba kaptam (1)
@Nikolett_93 Molytól kaptam az egyik Molyos eseményre - Hajrá magyarok! 2. kör - egy nagyon, nagyon vágyott könyvet egy fantasztikus csomagban!

Book A Sloth Club dobozban volt (1)
A havi Book A Sloth Club dobozzal érkező könyv ismételten olyan volt, amit lazán megvettem volna magamnak, ha belefutok valamilyen akció keretein belül. A teljes bejegyzést a csomag bontásáról à lásd itt.

– Más érdekeltségek –
KÖNYVES DOLGOK:

Az instagramon @girlwithoutwingsbooks most is elindította a havi könyves kihívását: #márciusikönyveskihívás. Viszont csak néhány képig jutottam el, szerintem ez volt a legtragikusabb hónapom, mióta csinálom... :))

MERÍTÉS: A februári Forever Young Adult rovat témája: Romantika minden mennyiségben! Nagyon jó kis válogatás lett szerintem, ugyanis pár könyvet nem olvastam a beválogatottakból, és totál kedvet kaptam rájuk! :D


@K_A_Hikari, az Írásaim Tárháza bloggerinája nagyon drága volt, ugyanis a kölcsönvett könyveim visszaküldésekor elküldte a megjelentetett versesköteteit DEDIKÁLVA! Imádom a csajt!


KÜLÖNLEGESSÉGEK a hónapban:

Hagytam el könyvet! (Veszíts el egy könyvet!)
Megünnepeltem, hogy Büszke Mardekáros vagyok! (Slytherin Pride Day 2018)
Megünnepeltük, hogy milyen szuper magyar szerzőink vannak! (Ünnepi poszt | Olvassunk magyar szerzőktől!)
4 éves lett a blog és nyereményjátékokat hirdettem! (KATT IDE)

SZÍNHÁZ:

KUTYAHARAPÁS ~Ez valami brutál király előadás volt, megnéztem egymás után kétszer is, mert nem tudtam betelni vele. Azt hiszem, érdemes odafigyelnem erre a társaságra. Stílusosan szólva: k***** jó volt! (Enyhén káromkodós előadás.) XD
KÁRMEN ~ Sokadszor (és várhatóan utoljára) megnéztük. Persze ha lesz még a jövőben, akkor megyünk a Nagyimmal, mert imádjuk a Bartók Táncszínházat / a Varidance-t.
LÉLEKHARANG ~ Érdekes, ám történelmi előadás, vagyis nem éppen a zsánerem, viszont iszonyat izgalmas volt nézni a főnökeimet játék közben! A vendégszínészektől és a kis tanoncoktól is el vagyok ájulva persze, mert nem semmit játszanak, no. :’)

SOROZATAIM / FILMEZÉSEK:

Sorozat: Öcsémmel megnéztük az utolsó (3.) évadát is a Rick és Morty (2013–) animációs sorozatnak, és most sír a szája, hogy nincs tovább. (Az enyém is sír, de csak magamban morgok. :P)

Végre megnéztem néhány régóta tervezett filmet, mivel ráértem és mert nagyon se olvasni, se gépezni nem tudtam a szemem miatt. Kincsem (2017) – egyszer-kétszer megnézhető / nem rossz, Pi élete (2012) - bejött, Suicide Squad – Öngyilkos osztag (2016) – szódával elment, Doctor Strange (2016) - imádtam, Boldog halálnapot! (2017) – nem volt rossz, A setét torony (2017) - tetszett.


Megnéztem pár régi filmet: Gonosz Halott (2013) – undi / nem jött be, Kutyaszorítóban (1992) – jó volt, de a belőle készült színdarab (Kutyaharapás) jobb volt.

És nagyon sokat újranéztem: Tűzgyűrű (2013) – kedvenc, Jumanji: Vár a dzsungel (2017) – újranézősen bejövős, Szólít a szörny (2016) – elfelejtettem, hogy láttam, de tetszett, Éjszaka a múzeumban (2006) – szeretem, Tudom, mit tettél tavaly nyáron (1997) – szódával elmegy.

Sőt… Rájöttem, hogy el vagyok maradva a Marvel filmek terén és a Végtelen háború előtt meg kéne nézni a kimaradtakat, meg újra kéne nézni a régi filmeket… Szóval elkezdtem felveszegetni őket Media Boxon. Most úgyis a Vasember, a Bosszúállók és társaik folynak a Sony mozi csatornán. (Nem, nem tudom, mikor lesz időm megvalósítani a tervet.)

RÓLAM:

A 5. Book A Sloth könyves dobozom ideért – írtam is róla. Benne van a TOP3-ban nálam. ^.^

Harmadik hónapja vezetem a költségeimet és a Bullet Journalomat, de akit érdekel, hogy mit haladtam, nézzem vissza április elsején a blogra! *evil face*

MOZI: TOMB RADIDER 3D-t néztünk 15-én Lorelle barátnőmmel és a férjével. Nem ájultam el a filmtől, de egész jó lett. Előtte délután meg vendégeskedtünk Marianna barátnőmnél, aki most elég rossz passzban van. Mentünk feldobni.

  Két hétig táppénzen voltam (vagyok) egy szembetegség miatt, ugyanis 16-án premiereztünk, hajnalig buliztunk, és bár már fájdogált a szemem előző délután is, nem törődtem vele. Na, 17-én már sírtam a fájdalomtól, be volt gyulladva és nem láttam jobb szemmel. Mentünk az ügyeletre (ahova előző d.u. öcsémet vittem, mert neki az arcürege gyulladt be valami brutál módon), ahol adtak szemcseppet és közölték, hogy menjek házidokihoz hétfőn. Aki elzavart keddre szemészetre. Aki másnap közölte, hogy van ugyan egy kisebb kötőhártya-gyulladásom, de azért fáj ennyire, mert a szaruhártyám elszakadt, rosszul nőtt vissza, és ez valami nagyon durván sz*r, mert lehet, hogy életem végéig így marad. (Szóval múlt hét kedden kisebb depresszióba estem. No comment.) Kaptam két másik, erősebb szemcseppet, amik szombatra rendbe rakták annyira a szemem, hogy láttam végre, nem fájt folyamatosan, és úgy általában nem rettegtem a megvakulástól… Kedden mentem vissza a szemészetre, ahol még egy hét pihit és további sűrű csepegtetést mondtak. Dolgozni majd április 2-án mehetek. Őszintén? Alig várom, pedig rommá tévéztem és olvastam magam! 

Apum lecserélte az Alhambrát egy Passat 7-re (vagy mi). Örülök, de kicsit meg kell húzni a nadrágszíjat… Ennek örömére rászabadultam az AliExpressre, a BetterWorldBooksra és a Fumax webshopjára… A Fumaxnál pl. előrendeltem két régóta vágyott könyvet, és amiket majd átveszek a Könyvfesztiválon (V. E. Schwab: Viszály, Neal Stephenson, Nicole Galland: A D.O.D.O. felemelkedése és bukása előrendelés), de a másik két helyen se nagyon óvatoskodtam. Szóval nem tudom, mi lesz a Könyvfeszttel. X)

POKEMON GO - öcsémmel rákaptunk, ugyanis mióta új telója van, ő is tud játszani (és ketten már könnyebb gymet ütni, raidet nyerni), plusz most jött valami újítás mindenféle feladatokkal. Szóval, amikor épp nem vagyunk betegek (mint most), akkor sétálunk. Mondjuk nyáron jobb lesz, amikor nagyobb sétákra is indulhatunk arcüreggyulladás és nátha elkapás nélkül. :P

Március 10-én új kalandjáték indult a Molyon is: HARRYX címmel. Molyos kihívás: Juss fel a Harryx fedélzetére, és éld túl a Föld pusztulását! Egyedül vágtam neki, mert nincs kedvem közösködni (Ilyen a kedvem… Morc.), de azért a közös olvasásokban és egyéb bolondságokban benne vagyok. Egyelőre tetszik, élvezem. :D

A hónap zenéje ~

/szeretem a humoros történetű klipeket :D/

– Következő havi terveim –
- Recenziók hamarosan:

- Könyvtári példányok kivégzése:

- Saját példányok kivégzése:


Mini-könyvklub Vegazussal és több más bloggerrel!

Helyzetjelentés:

A harmadik könyv igazából tetszett. Nem vagyok az ilyen történetek híve meg elég tucatsztorinak is tűnt, de összességében örülök, hogy beválogatta a csapat. Élvezetes olvasmány volt:


ÁPRILIS:
Szabadon választott hónap (vagyis hamarosan következik az új kör Mini-Könyvklub), ahol magamnak választhattam könyvet. Egyrészes, nem rövid, krimi vagy thriller… Igazából az a két könyv, amire gondoltam, nem volt megfelelő, így random egy harmadiknál döntöttem (Vegazus segítségével persze). Nálam ő jön:

A kapcsolódó bejegyzéseim a mini-könyvklub címke alatt elérhetőek!
❖❖❖❖❖
– Bejegyzések a blogon –
6 könyvről írtam a hónapban:

Egyéb bejegyzéseim:  

❖❖❖❖❖
Jó olvasást! Köszönöm a figyelmet!
A képek némelyike SAJÁT vagy saját szerkesztés! 
A többi meg a Pinterest tábláimról meg az Instámról van.
❖❖❖❖❖


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése