2018. augusztus 24., péntek



TOP 5 | Népszerű nem-érdekelnek könyvek



Az egyik könyves blogos barátnőm, Dorka (Anya olvas blog) felvetette, hogy összeállíthatnám a saját TOP 5 listámat azokról a népszerű könyvekről, amiket sokan olvas(ta)tok és szerett(et)ek, de nekem mégsem fűlik hozzájuk a fogam... 

Mivel nem vagyok semmi jó elrontója, így beleástam magam a manapság népszerű könyvek különféle listáiba, és nagyon (nagyon-nagyon-nagyon-satöbbi) nehezen megszületett egy TOP5 lista nálam is. Viszont ez a „mit nem tervezek elolvasni” kicsit továbbfejlődött a fejemben, és körbenéztem különféle listákon olyan olvasnivalókat kutatva, amiket illene elolvasnom, de mégsem szeretnék, így várhatóan ez a rovat folytatódni fog.
Ne sértődjetek meg, ne vesszünk össze ezeken a toplistákon - inkább beszéljük ki a témát! Akár itt, akár e-mailben, akár Molyon – vevő vagyok a véleményetekre! ;)

--- Olvassatok tovább! ---

vvvvv
< Moly: 85% / GoodReads: 3.81 >

A Milliárdosfeleségek-sorozat első része, de igazából az írónő egyik könyvéhez sincs kedvem... Kortárs romantikus, erotikus, chick lit regény, amiben anyagi nehézségekkel küzdő nők gazdag férjet fognak maguknak, aztán örök szerelem és happy end.
Lássuk be, az ilyen típusú regények nem igazán passzolnak hozzám, pedig a figyeltjeim pozitív véleménye alapján nálam 90%-ra van feltornázva a Molyos átlaga a könyvek!

< Moly: 87% / GoodReads: 4.04 >

Idézet a fülszövegből: „Egy lányról, aki sztriptízbárból és benzinkútról kerül fényűző villába és menő gimibe jut, miközben igyekszik hű lenni önmagához. (...) Egészen addig, amíg meg nem jelenik Callum Royal, aki kihúzza Ellát a szegénységből, és elcipeli a luxuspalotájába az öt fia mellé, akik viszont utálkozva fogadják.”
Nos, a gyönyörű borító és a tetszetős cím is kevés ahhoz, hogy belevágjak A Royal család-sorozatba.
Pedig az egyik kedvenc kiadóm kiadványa...
Pedig a Molyos figyeltjeim véleménye alapján a könyv 100%-os.
Akkor sincs hozzá kedvem, ez van.

< Moly: 88% / GoodReads: 4.05 >

A felsoroltak közül ez az egyetlen, amit megalapozott okom van nem elolvasni, ugyanis láttam a regényből készült filmadaptációt, ami nem tetszett. Nem volt olyan rémes, az alapkoncepciója egészen érdekes, de én szeretem, ha kedvelem az olvasmányom főbb szereplőit, itt pedig erről szó sem volt. Egyszerűen gutaütést kaptam Nick és Amy Dunne-tól, a két főszereplőtől és a szerelmüktől... (Fun fact: Rosamund Pike-ot emiatt a film miatt utálom, ugyanis túlságosan hitelesen adja elő a bokor ábrázatú, „beteg”, önző libát. :D)
Szeretem a jó pszicho-thrillereket, például a Viharsziget (2010) című filmért odáig vagyok, és tervezem elolvasni is egyszer. Az írónő másik filmadaptációjától is eluntam az agyam - Sötét helyek (2015) -, de mégis szeretném majd nézni az Éles tárgyak (2018–) c. új sorozatát. Hátha...

< Moly: 90% / GoodReads: 4.18 >

A Várok rád című sorozatból már 4 rész is megjelent magyarul, de ezzel a könyvvel ugyanaz a helyzet, mint a legelső választottammal: az írónőjének az egyik könyve sincs tervben nálam.  (Tudom, hogy már olvastam tőle, hiszen ő írta a Luxen-sorozatot! :D)  
Igazából nincs semmi bajom a fülszövegével – a borítót rémesen átlagosnak (és ezáltal érdektelennek tartom) -, de egy totál átlagos, boldogan egymásra találó, tikokat dédelgető, nagyon szerelmes new adult sztorinak tűnik...

< Moly: 90% / GoodReads: 4.04 >

Szeretem a megrázó, felkavaró történeteket, de ettől valahogy félek. Igaz történet alapján íródott könyv, ami egy 12 négyzetcentis Szobában játszódik, ráadásul az egész gyermekszemszögből van elmesélve!
Komolyan, már akkor elszorul a torkom, ha elolvasom a fülszöveget... Arra gyanakszom, hogy valahogy többről van itt szó, mint egy otthon maradó édesanya és a szeretett kisfia történetéről. (Fun fact: pedig nagyon szeretném megnézni a filmet, mert az egyik barátnőm évente szétbőgi a fejét rajta, ugyanis az egyik legnagyobb kedvence...)

Nektek melyik népszerű könyv nincs az elolvasandó listátokon?

vvvvv
Köszönöm a figyelmet! Jó olvasást!
vvvvv


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése