2018. október 6., szombat



AniTiger - Pokemon Go Book Tag


 (Még több taget a „book tag” címke alatt található.)


Heyho!
Nem titkolom túlságosan, bár nem is híresztelem, de az öcsémmel imádunk Pokemon GOzni! Konkrétan hajlamosak vagyunk éjszaka is kimászkálni, és beszélgetve csámborogni a városrészben. Igazából van némi csapat összekovácsoló jellege, mert ilyenkor tök jó hangulatban tudunk együtt létezni... Alig várom, hogy télen az érintetlen porhóban flangáljunk, mint két jól megformált hóember! :))

A taget Rétától kaptam, aki a saját blogján szintén kitöltötte ezt a taget. 
Katt a linkre, és olvasd el az ő kitöltését is! ;)
--- OLVASS TOVÁBB ---

❖❖❖❖❖ 
 1. Starters ~ A könyv, ami miatt megszeretted az olvasást
Azt hiszem, hogy az én generációmban sokan vagyunk így... Találkoztunk a Privet Drive 4-es számú házában élő magányos, árva kisfiúval, és magával ragadott a varázslatos története... 

2. Pikachu ~ Egy igazán ikonikus klasszikus, amit mindig szeretni fogsz
Ez a könyv a lehető legtávolabb áll az irodalmi ízlésemtől, ám fiatalabb korom óta nagy kedvencem. Nem csak könyvben, de filmben is sokszor láttam!

3. Zubat ~ Egy könyv, ami szó szerint mindenhol szembejön veled és pont emiatt nem is érdekel
Rengeteg könyvben és filmben említették, legutóbb éppen a minap láttam a Doktor Murphy egyik részében. Valahogy mégsem vonz...

4. Ditto ~ Egy könyv, ami emlékeztet egy másikra, de te ettől függetlenül szereted
Egymással levelező kamaszok, akik nem tudják, hogy ki a másik fél, mégis segítenek egymáson. Persze aztán mindenki rádöbben a másik kilétére, és happy end. :D

5. Snorlax ~ Egy könyv/sorozat, amit a hosszúsága miatt nem kezdtél el

...mondjuk, közrejátszik, hogy nem csak hosszú, de befejezetlen.

6. Gengar ~ Egy könyv, ami miatt sokáig fent voltál éjszaka
Legutóbb miatta voltam fent fél éjszaka, mert egyszerűen nem tudtam letenni. :D

7. Nidoking/Queen ~ Kedvenc könyves párod
Celia + Marco (Éjszakai cirkusz)

8. Rapidash ~ Egy könyv, amit nagyon gyorsan elolvastál
Pl.: Anna Banks: Nemezis (másfél nap volt)
De szerintem mindig mindent nagyon gyorsan elolvasok... Ha valamit húzok, akkor vagy nem érdekel, vagy nem akarom befejezni, mert imádom. (Ez utóbbira most éppen a legjobb példa A fényigéző. Nem akarom befejezni!)

9. Eevee ~ Egy könyvsorozat, amelynek a spin-offjait sosem fogod megunni
A Percy Jackson és az olimposziak alapsorozat világát mindenestül imádom! 

10. Magikarp ~ Egy könyv/sorozat, ami meglepően jó
Nos, a Hatalom-trilógiának alaposan sikerült meglepnie. Kellemes csalódás volt!

11. Legendary ~ Egy túlhypeolt sorozat, amit miatt még mindig izgatott vagy és alig várod, hogy olvashasd

Leiner Laura - Iskolák versenye sorozata
Már megjelent a folytatás, és szerintem abban a pillanatban nekikezdtem volna, amint letettem az elsőt, ha a kezem ügyében van. Függést okozóan szuper. És irtó módon túl van hypeolva is...

12. Mew & Mewtwo ~ Egy gyűjtői kiadás, amit nagyon szeretnél birtokolni
Jó lenne megszerezni az összes Jim Kay által illusztrált amerikai kiadású Harry Potter könyvet... Az első már megvan, már csak 6 van hátra. :’D (Mondjuk még talán csak az első hármat adták ki így illusztrálva, és ezek a vékonyabb könyvek is 7-8000 Ft-ba kerülnek. Uhh...)

13. Poke-egg ~ Egy új könyv, amit már nagyon vársz
Zachary Mason: Void Star - Nagyon, nagyon, nagyon akarom...

14. Lure module ~ Egy olyan író, akinek a könyveit gondolkodás nélkül megveszed
Egyet nem vettem meg tavalyelőtt - Válós regény -, erre anyám, aki szintén rajongó elkezdett nemrég lázadni, hogy miért nem vettem meg. :D Szóval nemrég megvettem, és most tűkön ülve várjuk a legújabb VF regényt.

15. Server's down ~ Egy könyv, aminek a megjelenését már nagyon régóta várod

Igazából egy egész sorozat utolsó néhány könyvét várom... Már két kiadó is elkaszálta, de azért még él bennem a remény:  Eredendő bűnösök sorozat.

vvvvv
Jó olvasást! Köszönöm a figyelmet!
A képek a taghez tartoznak, Rétától loptam őket, kivéve a legfelsőt. ;)
vvvvv


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése