2018. október 20., szombat



AniTiger - Kellemes őszi idő book tag


(Még több taget a „book tag” címke alatt található.)

Heyho!
Mostanában kicsit rágyógyultam a BTK-s bejegyzésekre, és elég régóta nem volt nálam book tag se, ezért úgy döntöttem, hogy keresek egy őszi témájút, amit kitölthetek. Aztán mások blogjait bogarászva, olvasgatva a szemembe ötlött Indie és Perpetua blogján* ez a tag. Annyira megtetszett, hogy azonnal kitöltöttem!
Jó olvasást hozzá, és ha megtetszett, vigyétek bátran!

*A taget a Könyvjelző blogon találtam. Katt a linkre, és olvasd el az ő kitöltésüket is! ;)
--- OLVASS TOVÁBB ---

❖❖❖❖❖
Ropogó levelek – A világ tele van színekkel. Válassz egy könyvet, amin vörös, narancs vagy sárga színek vannak.


Nem csak a borítójuk tetszik, hanem a tartalmuk is!

Kényelmes pulóver – Végre elég hideg van a meleg ruhák viseléséhez. Melyik könyv képes felmelegíteni? 


A Nap is csillag ...mert Daniel egyszerűen ölelgetni való!

Őszi viharok – A szél süvít, és az eső esik. Mi a kedvenc könyved vagy műfajod az esős napokra?


Thriller / Pszicho-thriller (Pl. Összeomlás)
Tudom, hogy fura, de szeretek ijesztő vagy parás hangulatú sztorikat olvasni, amikor a szél nekicsapkodja a bokrot az ablaknak. Azt persze nem állítom, hogy jól alszom vagy alszom ezeken az éjszakákon...

Hűvös levegő – Ki a legmenőbb szereplő, akivel helyet cserélnél?


Nevermoorba akarok menni és én akarok lenni Morrigan Crow! :((
Morrigan Crow négy próbája értékelés hamarosan a blogon... Még csak tegnap fejeztem be, és nem igazán tértem magamhoz, hogy ez a könyv mennyire állat! Simán túltesz a Percy Jackson és a Magisztérium sorozatokon: ott lohol a Harry Potter széria nyomában.

Forró almabor – Melyik alulértékelt könyvből szeretnéd, hogy a következő szenzáció legyen?


Szerintem hatalmas ez a sztori, erre meglestem, hogy hány pontos GoodReads-en, és csak 3.96, ami lényegében azt jelenti, hogy alulról veri a 80%-ot. WHAT?! IMÁDJÁTOK A SCROOGE MŰVEKET!!! :D

Kabát, sál és kesztyű – Az idő hidegre fordul és ideje felöltözni. Melyik a legzavaróbb borító, amit inkább elrejtenél a nyilvánosság elől?


Igen, ezt nehéz volt nyilvánosan olvasni...* Egy idő után fel is adtam a takargatását, és inkább kölcsönadtam a kíváncsibb kolléganőimnek is. :D *(Full gáz, amikor megkérdezik, hogy mit röhögcsélsz / mit olvasol? ...és kénytelen vagy felmutatni ezt a borítót...)

Sütőtök  -  Melyik a kedvenc őszi ételed vagy italod?


...és a kinyomokodott almalé behűtve. NYAMI!

Barátok  -  Szeretném, ha Jeffi, Réta és Dorka kitöltené, ha van kedvük! 
vvvvv
Jó olvasást! Köszönöm a figyelmet!
A képek a Pinterest tábláimról vannak. ;)
vvvvv


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése