2019. február 28., csütörtök



Havi összefoglaló | 2019 / 2. fejezet: FEBRUÁR



(Ezt a rovatot a „havi összesítő” címke alatt lehet megtalálni.)


Túl-haj-szolt-ság! …a köbön. Tegnap például haza kellett jönnöm, mert toprongyosak voltak az idegeim, és ráment a gyomromra… Néha kell a pihenés. Mindenesetre a hónap utolsó napját kimaxoltam, és újult erővel, kevesebb feladattal kezdjük a következő hónapot holnap. =^.^=  
Pozitív randomságok röviden: nem volt ez rossz hónap, mert tele volt barátnőzésekkel, nagy kajálásokkal, fincsi süteményekkel, szuper olvasmányokkal, budapesti színházzal, rövidtávú Marvel-maratonnal, társasozással, unboxinggal.
(A folytatáshoz olvass tovább! ⇩⇩⇩)


❖❖❖❖❖
Mi történt februárban?
❖❖❖❖❖
– Személyes kitérő –

Én és az új polclakók: összesen 43 új könyv került hozzám. Megérkeztek a korábban olvasott (vagy tervezett) KMK-s recijeim, és azok, amiket extrába kértem magamnak – ez összesen 23. Volt 1 cserém, érkezett 4 egyéb recim, és vettem 15 könyvet. (Mivel lusta vagyok mindent kiírni, nézzetek rá a képekre. :D)



Cseréltem (1)
Mackenzi Lee: Úriemberek kézikönyve: a bujaságtól az erényekig (Igazából nem túl elegáns módon az egyik recimre cseréltem, ami nem tetszett… ez van.)
   
Vásárolgattam (15)
◦ Megvettem a teljes Fekete Tőr Testvériség sorozatot 24ezerért. Az eddig 15 részes sorozatból megvolt pár régi, ronggyá olvasott rész, de mivel ugyanannyi volt a teljes sorozat, mint az, ha megvettem volna a hiányzó részeket… Szóval megvan az új kiadás mindből.  

Nem KMKs recenziós beszerzések (4)

A többiről a képeken pedig már írtam, csak most kaptam meg őket papírban!

– Más érdekeltségek –

#boldogság
Társasoztunk (és ittunk) Petránál
A barátnőimmel végigettük a legjobb szórakozóhelyeket a városban. Némelyiket többször is. :D
Színház Budapesten
@vilagoklangja Varázslatos első év - Harry Potter Mystery box
KMK megapack

  
 „Hobbi meló”:
MERÍTÉS: A legújabb Forever Young Adult rovatom témája a Kaland és Fantasy volt.

  
SZÍNHÁZ:
Lement a Twist Olivér premier, ami fergeteges siker volt, és én is imádom. Eldöntöttem, hogy ahányszor csak tudom, meg fogom nézni ezt a darabot! Ugyanígy voltam anno a Frida Kahloval, amit ismét megnéztem a hónapban sokadszorra…
Aztán jöttek sorban a vendégjátékok, amikre beültem, mert ráértem: megnéztük a Casablancát (Miskolci Balett), a Keszekusza varázspálcáját (Múzsák Társulat), majd a BonBon Matiné Fehérlófia előadását.
Különlegesség: WMagdával és Vegazussal megnéztük az Operett Színház előadását, a DORIAN GRAYt. Abszolút favorit! =^.^=


SOROZATAIM / FILMEZÉSEK / MOZI:
Anyummal semmi más nem lehet nézni, mint A nagy svindlit, szóval a hónapot a 3. évaddal töltöttük.
Egymagamban befejeztem több félbehagyott sorozatomat, úgymint A kúria 2. évadát, az Amerikai Horror Story 7. évadát, The Walking Dead 8. évadát, a Helix 1. évadát,
Vegazus bemutatta nekem a Galavant című fantasy kalandsorozatot, ami MUSICAL is egyben. :’D Hát haláli… Az első évad felénél vagyok.
Filmek terén továbbmentem Marvel-vonalon (Amerika Kapitány – A Tél Katonája, A galaxis őrzői vol. 2, Bosszúállók – Ultron kora), aztán mást is néztem: Cameron Post rossz nevelése.
  

– Következő havi terveim –

Macifutárkodtam is a hónapban.
- Recenziók hamarosan:

- MKK:

- Olvasnám még:


Mini-könyvklub Vegazussal és több más bloggerrel!

Helyzetjelentés:
Szóval újraolvastam az egyik meghatározó könyvélményemet, és még mindig nagyon szeretem. Döbbenet. Írtam is róla, bár szerintem az első értékelésem jobb volt!  

A többiek értékelését ITT OLVASHATJÁTOK.

MÁRCIUSBAN: Kis tüzek mindenütt – beleolvastam, de nem vagyok vele megelégedve… Untat. Majd meglátom, sikerül-e teljesítenem a hónapot.

A kapcsolódó bejegyzéseim a mini-könyvklub címke alatt elérhetőek!

❖❖❖❖❖
– Bejegyzések a blogon –
 11 könyvről írtam a hónapban:


 

Blogturné Klub extrák: 

Egyéb bejegyzéseim: 

vvvvv
Jó olvasást! Köszönöm a figyelmet!
A képek némelyike SAJÁT vagy saját szerkesztés! 
A többi meg a Pinterest tábláimról meg az Instámról van.
vvvvv
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése