2019. október 9., szerda



Szeptemberi megjelenések, amiket jó lenne kézbe venni, megszeretgetni, elolvasgatni…


Kiadó szerint:
(magyar) Alexandra, Corvina, Európa, Fumax, HVG Könyvek, Kolibri, Libri, Menő Könyvek, Móra, Pagony

+ angol havi megjelenések a bejegyzés végén

Úgy alakult, hogy nem sikerült szeptember végén posztolnom a hónapban megjelent könyvekről, ezért úgy döntöttem, hogy amint tudom, összeszedem az engem érdeklő szeptemberi könyveket. Szép hosszú lista lett - és lehet, hogy az októberi még hosszabb lesz -, mert végre elkezdtek aktívkodni a kiadók. Elég sokféle lett ez az e havi gyűjtés, nézzétek el nekem, hogy a YA regények háttérbe szorultak ezúttal.

FIGYELEM!

A poszt nem az összes havi megjelenést tartalmazza, hanem ezek azok a könyvek, amik megtetszettek a friss megjelenések közül. Illetve annyi változás történt, hogy nem másolgattam be a fülszövegeket (A könyv címére kattintva a Molyon elolvashatjátok!), de visszahoztam a privát véleményes részt, amiben lepötyögöm, hogy miért érdekel az adott megjelenés!
vvvvv

Magyar megjelenések
Alexandra

(Címkéi: chick lit könyvesbolt női sors)
Miért érdekel?
 ~ Tetszett a nemrég olvasott könyvesboltos könyv (Az elmúlt napok könyvesboltja), ezért kíváncsi lettem erre is.

Corvina

(Címkéi: életrajz fenntartható fejlődés klímaváltozás környezetvédelem riport természetvédelem)
Miért érdekel?
 ~ Nemrég olvastam erről a lánykáról, és mivel elég élesen támadják, naná, hogy érdekel! (Igazából tőlem lehet egy marketingkampány is a jelenléte, de amíg felkelti az emberek figyelmét a problémára – akár így, akár úgy -, addig én vele vagyok.)

Európa

(Címkéi: horror YA-ifjúsági thriller)
Miért érdekel?
 ~ Érdekel, mert Stephen King, illetve mert tök jónak tűnik a fülszövege alapján.

Fumax

(Címkéi: képregény női sors sci-fi űropera)
Miért érdekel?
 ~ Imádom Alan Moore-t meg az agyrémeit! Khm.. izé… képregényeit. :’) Szerintem még nem is olvastam tőle olyasmit, aminek női főszereplője lett volna.

(Címkéi: képregény szuperhős)
Miért érdekel?
 ~ A múltkor olvasott Deadpool képregényt is tetszett (meg amúgy is a Dp filmek rajongója vagyok, ezért jöhet bármilyen mennyiségben ez a lökött zsoldos).

HVG Könyvek

> Susie Orbach: Terápiában ~ A kliens, aki beleszeretett a terapeutába és még kilenc történet
(Címkéi: esettanulmány terápia)
Miért érdekel?
 ~ Valami perverz kíváncsiságot érzek ez iránt a könyv iránt, mert voltam már terápián, és eléggé érdekel, hogy vajon ez milyen a másik fotelból? Mondjuk, abban nem vagyok egészen biztos, hogy akarom-e tudni… :’)

(Címkéi: fejtörő játék kreativitás rejtvény)
Miért érdekel?
 ~ Kíváncsi vagyok erre a könyvre is, mert bár még nem voltam szabadulószobában, nagyon vonz az élmény! (Hogy miért nem voltam? Mert félek, hogy nem sikerült kijutni… Ti voltatok már? Milyen volt?)

Kolibri

(Címkéi: illusztrált ismeretterjesztő kézikönyv)
Miért érdekel?
 ~ Még mindig odáig vagyok bármivel, ami a MARVEL univerzummal kapcsolatos (éppen a napokban szeretném megnézni a legújabb Pókember filmet, amit sajnos kihagytam a moziban). Egyébként már olvasom ezt a kötetet, és az eddigi gyűjtemények közül ez a kedvencem. Elképesztően tartalmas és korrekt.

Libri

(Címkéi: mágikus realizmus misztikus női sors)
Miért érdekel?
 ~ A Csokoládét már többször olvastam, de a folytatások nem igen érdekeltek… EDDIG! Ezt akkor is szeretném elolvasni, ha át is ugrom a második meg a harmadik részt, mert bejön a fülszövege.

Menő Könyvek

(Címkéi: barátság család gyász YA-ifjúsági könyvesbolt romantikus)
Miért érdekel?
 ~ Könyvesboltos is, romantikus is… Nos, alig várom! (Ma megcirógattam a könyvesboltban, és alig bírtam otthagyni…)

Móra

(Címkéi: énregény YA-ifjúsági romantikus)
Miért érdekel?
 ~ Még mindig LOL-könyv függőnek tartom magam. Oké, picit azért is érdekel, mert éttermet nyitnak benne, de jobbára azért mert YA romantikus. :)

Pagony

(Címkéi: gyermek- és ifjúsági irodalom gyermek főszereplő kaland nyár sziget szünidő tenger)
Miért érdekel?
 ~ Lehet, hogy beleszerettem a borítójába.

Külföldi megjelenések


fantasy LMBT+ YA

YA

LMBT+ YA

YA

YA urban fantasy

horror fantasy YA

filmkönyv

LMBT+ YA

fantasy ifjúsági

romantikus sci-fi

filmkönyv ismeretterjesztő

horror paranormális YA

romantikus YA

fantasy YA

fantasy retelling YA

fantasy LMBT+ YA

fantasy LMBT+ YA

YA disztópia

sci-fi disztópia

mágikus realizmus YA

fantasy LMBT+ YA

romantikus LMBT+ YA

fantasy YA

felnőtté válás

fantasy YA

sci-fi YA

fantasy YA

fantasy ifjúsági

vvvvv
Köszönöm a figyelmet! Jó olvasást!
A borítók a könyvek borítói. Az Érdekel és Megjelenik táblán gyűjtöm őket.
vvvvv

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése