2019. október 25., péntek



The ​Wall of Winnipeg and Me - Szívvel a falnak | Blogturné Extra (kedvenc idézeteim)


A könyvekhez készített extra állomásaimat itt leled: BTKextra


A Könyvmolyképző Kiadó gondozásában hamarosan érkezik Mariana Zapata: The Wall of Winnipeg and Me - Szívvel a falnak című könyve. Az írónő a lassan épülő románcok nagy szakértője, és első magyarul is érkező regényében nemcsak, hogy bepillantást nyerhetünk egy profi sportoló életébe, de tanúi lehetünk annak is, ahogy lassanként egy mogorva, rideg férfi szíve is képes meglágyulni, ha megfelelő társára akad. Tartsatok velünk a Blogturnén, és nyerjétek meg a kiadó által felajánlott három példány egyikét!

Fülszöveg:
Ha Mr. Darcy amerikai focizna…Vanessa Mazur pontosan tudja, hogy helyesen cselekszik. Nem is érzi rosszul magát azért, mert felmondott.
Asszisztensi/házvezetőnői/tündérkeresztmamai állását a szövetség legjobb védőjátékosa mellett mindig is átmenetinek szánta. Nagy tervei vannak, melyek között nem szerepelt az extra méretű alsógatyák mosása, legalábbis nem élete végéig. Így amikor Aiden Graves bekopog az ajtaján, és azt kéri tőle, hogy jöjjön vissza hozzá, teljesen ledöbben.
A „winnipegi nagy fal”-ként ismert pasas két évig a köszönését sem fogadta, a születésnapjáról is megfeledkezett. Most pedig? Valami egészen elképesztő dologra akarja rávenni. Mit válaszolhat az ember lánya annak a férfinak, aki megszokta, hogy mindig megszerzi, amit akar? Hol a határ az ellenszenv és a szerelem között? Tantrikusan izgalmas, hosszan bontakozó románc.
Éld át a tüzét!

Könyvmolyképző, Szeged, 2019
Szeged, 2019
608 oldal · puhatáblás
ISBN: 9789634575580
Fordította: Neset Adrienn
Megjelenés időpontja: 2019. november 5.

<< ÉRTÉKELÉS hamarosan >>

--- Olvassatok tovább az extrához! ---

vvvvv
1.
Amennyit fizet és amennyivel időről-időre Zac is beszáll néhány dollárral, a legjobb, ha széles – ámbár erőltetett – mosollyal teszem, amit kér tőlem. Néha még egy pukedlit is kivágok hozzá, de Aiden úgy csinál, mintha nem látná. 
Szerintem egyáltalán nem értékeli, mekkora türelemmel voltam a viselt dolgai iránt az elmúlt két évben. Más már régen leszúrta volna álmában. Amikor én tervezgetem, hogyan csinálnám, általában a fájdalommentes verziót választom. 
Általában.

2.
Azt viszont senki sem meséli el neked, hogy a céljaid felé vezető út nem egyenes, inkább egy labirintusra hasonlít. Megállsz, elindulsz, meghátrálsz, befordulsz néhány rossz sarkon, de ami a lényeg: soha nem szabad elfelejteni, hogy van kijárat. Valahol legalábbis van.
Akkor sem szabad feladni, hogy megkeresd, amikor a legszívesebben ezt tennéd.
Akkor meg főleg nem, amikor könnyebb és kevésbé ijesztő haladni az árral, mint a saját lábadon állva törni az utat.

3.
Az égvilágon semmi sem készíthetett volna fel arra, amit mondott.
– Legyél a feleségem!
Mi van? – a kérdés olyan meglepetten és olyan nyersen bukott ki belőlem, ahogyan csak egy ilyen helyzetben kibukhat.
Drogozik. Ez, bazdmeg, tényleg drogozik. 
– Legyél a feleségem! – ismételte meg, mintha először rosszul hallottam volna.


4.
Aiden füle skarlátvörös lett, miközben a magánszámomat figyelte, mert pontosan tudta, mitől estem szét. 
– Egy szót se! – morogta.
– Legalább megmarkolta? – fulladoztam.
„Hülye vagy!” és „Baszódj meg!”, mondta a pillantása, amitől nekem még jobban röhögnöm kellett. 
Molesztálták. Egy rajongó. A szemem előtt.
Az a nanomásodpernyi meglepetés a tekintetében, amikor a nő keze a fenekére simult, szerintem életem végéig elkísér.
– Kussoljál már, Vanessa!
Meghalok. Aiden általában a létezésemről sem hajlandó tudomást venni, de ez így sokkal jobb. 
– Egy szót sem szóltam! – ziháltam a kukoricás zacskó mögé bújva. 

5.
A pasi, akit eddig talán kétszer láttam mosolyogni, most egy vigyorfélével próbálkozott. Teljesen váratlanul ért. Mert Aiden, aki még akkor sem mutatott semmiféle érzelmet, amikor megnyert egy meccset, úgy mosolygott...
Istenem, most segíts!
A mosolya gyönyörű volt. Nincs más szó rá. Gyönyörű, mint egy kettős szivárvány. Szebb, mint két szivárvány.
Teljesen lebénított. Földbe gyökerezett tőle a lábam.
A vonásai nem lágyultak el, de mintha az egész arca felfénylett volna...
Meg kellett érintenem a számat ahhoz, hogy megbizonyosodjak róla, csukva van.
Képtelen lettem volna felelni bármit is. Bólogattam, és közben úgy vigyoroghattam, mint egy elmeháborodott.

6.
– (...) Tavaly Gokunak öltöztem. – Diana és én az egyik barátja Halloween partijára mentünk. Rávettem, hogy öltözzön be Trunksnak. 
Aiden erre rám pillantott. 
– Mi az a goku?
Erre már bele kellett kapaszkodnom a vászonszék két oldalába a fenekem alatt, csak aztán meredtem szakállas arcára. 
– Goku a második legnagyobb harcos az anime történetében. A „Dragonball” egyik szereplője volt. – Észrevettem, hogy suttogva próbálok lelkesedni, és köhintettem egyet. – Egy japán rajzfilm, amit imádtam. Soha nem hallottál róla?


7.
Le sem hajtottam a fejem, amikor bevallottam neki az igazságot:
– Nem tehetek róla. Akkor sem szerettem, ha az emberek rosszat mondtak rólad, amikor neked dolgoztam, most meg még kevésbé szeretem. 
A sötétbarna szempár rám szegeződött.
– Akkor sem, amikor éppen bemutattál nekem?
– Néha feldühítesz, de attól még nem törődöm veled kevésbé, butus – suttogtam a homlokomat ráncolva, mert tisztában voltam vele, hogy a mögöttünk ülő srácok figyelnek. – Már akkor is mindent megtettem volna érted, amikor az idegeimen táncoltál. Lehet, hogy az utolsó pillanatig vártam volna, hogy elrántsalak egy száguldó autó elől, de elrántottalak volna.

8.
– Rettenetes, hogy mennyit tudsz a bűncselekményekről, Van. – A szája megrándult a fejében szivárványszínűen kavargó gondolatok egyike miatt. – Komolyan megijesztesz, pedig nem vagyok egy ijedős fajta. 
Gúnyosan horkantottam, és nagyon elégedett voltam magammal. 
– Nyugi már! Volt egy időszak az életemben, amikor rengeteg krimit néztem a tévében. De még egy tollat sem loptam el soha.
Aiden azonban továbbra is gyanakvóan méregetett.
– Nem fogok megölni senkit... Csak ha muszáj – dobtam be a gyenge viccet.

9.
Felemeltem a kezem és integettem neki.
Meg sem lepett, hogy nem intett vissza. Egy megtört férfiúi szív nehezen gyógyul.
Így aztán azt tettem, amiből sejtésem szerint érthetett: leengedtem a kezem, és a mellkasom előtt felmutattam neki a középső ujjamat, pont úgy, mint korábban kismilliószor, amikor azt gondoltam, hogy nem figyel. 
A „winnipegi nagy fal” sisakos feje megrándult, tudtam, hogy röhög. 
– Hé, te! Mit mutogatsz be Aiden Gravesnek? – ordította egy dühös férfihang a sorban, ahol ültünk. 
A becsületem védelmére készülő Zac árnyékából kibújva nyugodt mosollyal fordultam az Aident védő férfi felé:
– Ő a férjem.


Nyereményjáték:

A könyvben központi elem az amerikai futball, hiszen a főszereplő, Aiden az NFL egyik legjobb védőjátékosa. A turné állomásain olyan könyvek fülszövegeiből találtok részleteket, amelyekben szintén szerepet kap ez a sportág. A rafflecopter dobozba kérjük, írjátok be az adott blogon található könyv címét. A játék végén a Könyvmolyképző Kiadó felajánlásának köszönhetően három példányt sorsolunk ki a könyvből.

(Figyelem! A megfejtéseket elküldés után nem áll módunkban javítani. A nyertesnek 72 órán belül válaszolnia kell a kiértesítő e-mailre, ellenkező esetben új nyertest sorsolunk. A kiadó csak magyarországi címre postáz.)


„Kiersten elsőéves az egyetemen. Még sosem találkozott senkivel, aki a rémálmait elűzte volna, de olyannal sem, akit ha meglát, a szíve hevesebben kalapál. A beiratkozáskor azonban összefut egy fiúval – szó szerint –, akitől nemcsak kalapál a szíve, hanem egyenesen kiugrik a helyéről.”
ÁLLOMÁSLISTA:

10/25 Hagyjatok olvasok! (Extra)
10/27 Veronika’s Reader Feeder
10/29 Fanni's Library
10/31 Angelika blogja
11/02 Kelly és Lupi olvas
11/04 Hagyjatok olvasok!
11/06 Kristina blogja

vvvvv
Remélem jól szórakoztatok, látogassatok el a többiekhez is!
Köszönöm a figyelmet!
vvvvv


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése