2020. január 17., péntek



Anti-Stepbrother - Vészkijárat | Blogturné Extra (kedvcsináló idézetek)


A könyvekhez készített extra állomásaimat itt leled: BTKextra

Már itthon is megjelent Tijan legújabb regénye, amiben a romantikus kalandok mellett a gyászfeldolgozás nehézségeiről is olvashattok. A könyvről a Blogturné Klub tagjai mesélnek, egy szerencsés olvasó pedig meg is nyerheti a regényt!

Fülszöveg:

A mostohabátyám miatt iratkoztam be erre az egyetemre.
De mi van, ha beleszeretek valakibe, aki pont az ellentéte?

Igen, kicsit naiv voltam, nehezen illeszkedtem be, és túlzottan a fantáziavilágomban éltem, de Caden Banks nagyon téved, ha azt hiszi, irányíthat.

Új család, új barátok, új élet… és új kihívások.

Minden, amiről egy egyetemista élete szól: szerelem, buli, tanulás, siker, kudarc… és az élet nehéz kérdései is: veszteség, kétség, gyász.


320 oldal · puhatáblás · 
ISBN: 9789634574903 · Fordította: Rácz Kata
Eredeti mű: R. S. Grey: With This Heart
Eredeti megjelenés éve: 2014

<< ÉRTÉKELÉS hamarosan >>

--- Olvassatok tovább az extrához! ---

vvvvv
1.

 – Hé, kislány, figyelj oda!

Véletlenül belekönyököltem valakibe, és amikor megnéztem, ki az, egy nagyon izmos karra esett a pillantásom. Rengeteg tetkóval. Te jó ég, mennyi tetkó! Az egész kar tele volt.

Csak bámultam. Nem illett, de nem tehettem róla. A karizmok megfeszültek, és a kígyós tetoválás megmozdult. Így teljesen valódinak tűnt.

– Valami baj van?

Felnéztem, és a pillantásom a kígyóról egy éjsötét (és gyönyörű) szempárra vándorolt. Engem nézett, kicsit bosszúsan, kicsit zavartan. 


2.

Összevissza beszéltem. Gyorsan ráültem a kezemre. 
Cadennek rögtön feltűnt.
– Mit csinálsz?
– Ezt olyankor szoktam, ha érzem, hogy mindenfélét kimondok, amit nem kéne, meg olyankor, ha ideges vagyok. – Pislogtam. – Melletted most ideges vagyok. Ami persze még mindig jobb, mint amikor feldühítesz.
– Feldühítelek?
Bólintottam, aztán elgondolkodtam, leszegtem a fejem, és megint a vállamat vonogattam. 
– Igen, korábban mérges voltam rád, de nem tudom, miért. Csak úgy kihozod belőlem. Magamban Seggfejnek hívlak. 
– Micsoda? – Megálltunk a pirosnál, és elhűlve nézett rám. – De hát sosem bántottalak!

3.

– Caden végzős?
– Harmadéves, de mindegy. Népszerű, ha érted, mire gondolok. És aligha hiszem el, hogy téged csak úgy hazahozott. Mit csináltál? Leszoptad?
– Micsoda?! Te így szoktad elérni, hogy valaki hazahozzon? – Közelebb léptem. – Erre célozgatsz?
– Talán arra célozgatok, hogy egy olyan srác, mint Caden, legfeljebb ezért venne észre egy magadfajta lányt. 
Te jó ég! Mekkora ribanc!

4.

– Le kéne feküdnöd vele. 
– Micsoda?!
– Komolyan mondom. Nem szoktam bátorítani a szexuális szabadosságot, de Caden Banksszel igen. Ha teheted, hajrá! Később hálás leszel nekem, hogy rábeszéltelek. 
Felnevettem, de hamar rájöttem, hogy nem viccelt.
– Ugye nem csak hülyéskedsz?
– Halál komolyan mondom. Felejtsd el, hogy én vagyok a prefektus, ezt most baráti tanácsnak szánom. Ha megteheted, feküdj le Cadennel, aztán meséld el, mi volt. Én meg majd álmodozom róla.  

5.

– Oké, jövök veled. – Fogalmam sem volt, hogy mit csinálok. 
– Hogy micsoda?
– Jövök veled. – Megkopogtattam a műszerfalat, és előremutattam. – Akármit fogsz most csinálni, jövök. Úgy veszem észre, szükséged lenne egy barátra. Szerencséd van, mert nekem is. Úgyhogy jövök. 
– De én be fogok rúgni, és szexelni fogok. 
– Ó…
Felvonta a szemöldökét.
– Még mindig jönni akarsz?

6.

– Hát, nálam az van, hogy a látszat nem csal. 
– Igen, észrevettem. Kicsit furán viselkedsz társaságban néha, de nem vagy megjátszós. Őszinte vagy. És humoros. 
Komolyan?
– És ezt kedvelem benned. 
Melegség öntött el.
– Köszi, hogy megengedted, hogy veled menjek.
Már kinyitottam volna a kocsi ajtaját, amikor Caden megállított.
– Nem megengedtem, Stoltz. Jó társaság vagy. Az egészen más. 

7.

Az ajtót nyitva hagyta, és láttam, hogy készül levenni a pólóját.
A szívem majdnem kiugrott. 
Te jó ég! Még sosem öntött el így a vágy. Olyan volt, mint valami robbanás. Félre kellett volna néznem, de képtelen voltam rá. Minden porcikáját végigmértem, a hasizmait is, lejjebb is, ahogy a farmerja még lejjebb csúszott a csípőjén, amikor levette a pólót. 
Beleszédültem a sóvárgásba, és amikor Caden felpillantott, látta a szememben. Tudtam, hogy látta. Megdermedt egy pillanatra, és a szeme sötéten felcsillant. Aztán megint csak pimaszul elvigyorodott, és felém lépett. 
A torkomban dobogott a szívem. 
Meg fog érinteni… Ja, nem. Elment mellettem, a karja az enyémet súrolta, és a fülemhez hajolt, hogy megkérdezze:
– Kérsz egy sört?

8.

– Egy tízes skálán, ahol a tíz azt jelenti, hogy úgy olvasol, mint egy nyitott könyvet, hová helyeznél?
Egy pillanatig csak nézett.
– Nyolc. 
Elakadt a lélegzetem.

9.

– Most jut eszembe… milyen vagy utazás közben?
Elvigyorodtam, és bekapcsoltam a rádiót.
– Imádom a nyolcvanas évek zenéjét, bébi. Ne is mondd, hogy te nem. 
Caden felnyögött.
– Ez hosszú útnak ígérkezik. 
De mosolygott, és én is mosolyogtam. 


10.

Odaléptem hozzá.
– Szia!
És mintha a világ legtermészetesebb dolga lenne, felemelte a karját, és én hozzábújtam. A mellkasára hajtottam a fejemet, a szíve fölé, és ő magához ölelt. 
A legtermészetesebb dolog a világon. Mint a lélegzés. 
– Köszönöm – mondta. 


Nyereményjáték:

Ó, azok a rosszfiúk! Summert is lassacskán meghódítja az egyetem menő rosszfiúja, Caden, és hát, nem ő volt az egyetlen könyves hősnő, aki nem tudott ellenállni a rosszfiúk csábításának.

A mostani nyereményjátékunk során olyan könyvekből találtok idézetet, amikben egy-egy igazi rosszfiú szerepel, akiről talán kiderül, hogy nem is (olyan) rossz ;) A feladatotok, hogy a Rafflecopter doboz megfelelő sorába beleírjátok, hogy mely könyvből idéztünk.

(Figyelem! A megfejtéseket elküldés után nem áll módunkban javítani. A nyertesnek 72 órán belül válaszolnia kell a kiértesítő e-mailre, ellenkező esetben új nyertest sorsolunk. A kiadó csak magyarországi címre postáz.)


"– Csak úgy kíváncsiságból, amikor reggel felébredsz, mennyi ideig csodálod magad a tükörben? Egy vagy két órán át? – érdeklődik.
– Kettő – felelem vidáman.
– És pacsit is adsz magadnak?
– Hová gondolsz? – vigyorgok. – Csak megcsókolom mindkét bicepszemet, aztán a plafon felé fordulva megköszönöm a nagyembernek odafent, hogy ilyen tökéleteset teremtett."
a Rafflecopter giveaway


ÁLLOMÁSLISTA:

01.13. - Sorok Között
01.15. - Deszy Könyvajánlója
01.17. - Hagyjatok! Olvasok! extra állomás
01.19. - Hagyjatok! Olvasok!
01.21. - Kelly & Lupi olvas
01.23. - Insane Life

vvvvv
Remélem jól szórakoztatok, látogassatok el a többiekhez is!
Köszönöm a figyelmet!
vvvvv


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése