2020. január 15., szerda



With This Heart - Ezzel a szívvel | Blogturné Extra (kedvcsináló idézetek)


A könyvekhez készített extra állomásaimat itt leled: BTKextra



A Könyvmolyképző Kiadó gondozásában jelent meg R. S. Grey Ezzel a szívvel romantikus könyve. A történetben Abby Mae egy új lehetőséget kapott arra, hogy elkezdjen igazán élni, ezt pedig egy utazással szeretné elkezdeni. Az útra Beck is vele tart, aki néhány nap alatt fenekestül felforgatja a lány életét, és megmutatja neki, milyen is az, amikor kihasználsz minden pillanatot. Ha kíváncsiak vagytok Abby és Beck közös utazására, tartsatok a turné három bloggerével, és játsszatok a könyvért!

Fülszöveg:
Két hónappal a találkozásunk előtt még a halál kopogtatott az ajtómon.
Ha egy évvel ezelőtt valaki azt mondja nekem, hogy szerelmes leszek, nekivágok egy őrületes utazásnak, felülök egy Triceratopsra, egy bár pultján fogok énekelni, és hogy elveszítem a szüzességem, azt gondoltam volna az illetőről, hogy be van drogozva.
Aztán találkoztam Beckkel.
A vadító, okos és tagadhatatlanul elbűvölő Beck úgy száguldott be az életembe, mintha az lett volna a küldetése, hogy megértsem, az életet ne vegyem magától értetődőnek. Megmutatta nekem, hogy nincsenek határok, a szabályok a gyengéknek valók, és hogy egy csók pont akkor fog elcsattanni, amikor a legkevésbé számítok rá.
Fenekestül forgatta fel az életemet. Szinte már az utolsó reménysugarat is elveszítettem, amikor hirtelen kaptam egy új esélyt az élettől. Ezúttal viszont nem hagytam, hogy kicsússzon a kezeim közül.
Úgy indultunk útnak, hogy sem vesztenivalónk nem volt, sem garanciánk a másnapra.
Utunk a fiatal, gondtalan szerelemről szólt.
Az elevenen izzó szerelemről.
Egy olyan szerelemről, amihez nincsen térkép.

320 oldal · puhatáblás · 
ISBN: 9789634574903 · Fordította: Rácz Kata
Eredeti mű: R. S. Grey: With This Heart
Eredeti megjelenés éve: 2014

<< ÉRTÉKELÉS hamarosan >>

--- Olvassatok tovább az extrához! ---

vvvvv
1.

– Hol fogod tartani a hamvait?

Hazudhattam volna, de valami megállított; azon kaptam magam, hogy elárulom egy idegennek, milyen titkos kalandot tervezgettem az elmúlt egy hónap során. 

– Egy road tripen fogom szétszórni a hamvait – feleltem halkan, vállvonogatva. 

Azon nyomban mosoly terült szét az arcán. Nem tudtam levenni róla a tekintetemet. 

– Megspórolom neked a kérdést. Hát persze, hogy veled megyek!

Teljesen összezavarodva meredtem rá. Ez a srác az agyam összes beidegződését összekuszálta, és én némán bámultam rá. Ő volt a legarrogánsabb ember, akivel valaha találkoztam, de a poénjaiban mégis volt valami rejtett jelentés. Szerintem tényleg el akart jönni velem arra a road tripre, még akkor is, ha egyáltalán nem ismert. 


2.

Abby: Hány százalék az esélye, hogy megerőszakolsz és megölsz az autópálya szélén?

Meg kellett kérdeznem. Talán nem ártott volna kissé finomabbnak lennem, de semmi értelme nem lett volna. Amúgy sem fog eljönni velem az útra. 

Beck: Megőrültél? Az autópálya széle a legrosszabb hely egy gyilkossághoz. Ott hajtanak el mellettünk a szemtanúk. Nem tudom, mennyi idő alatt találnék egy helyet, ahol megszabadulhatnék tőled. És egész biztos, hogy te sem lennél együttműködő. Plusz akkor sosem jutnék túl a függővégen, aminek kitettél engem.

Abby: A szarkazmus nehezen jön át üzeneten keresztül, úgyhogy feltételezem, hogy komolyan gondolod, és nem írok neked többet. 

3.

Időnként annyira elborított a cinizmus, hogy egészen megfeledkeztem arról, hogy bizonyos dolgokat tekintve mennyire hihetetlenül szerencsés vagyok.

4.


– Mit csinálsz ébren ilyen későn? – kérdeztem. 
Megköszörülte a torkát, majd zizegést hallottam a háttérből. Ágyban van? Egyből elképzeltem őt bokszeralsóban. 
– Nézem a The Walking Dead-et. 
Tíz pont a Beckendélnek! Imádom azt a sorozatot. 
– Nincs ahhoz kicsit késő? – kérdeztem, és igyekeztem távolságtartó hangot megütni. 
– Általában nehezen alszom el. 
– Talán azért, mert zombikat nézel – vetettem fel. 
Kuncogni kezdett. 
– Helyesbítek: embereket, akik zombikat ölnek.
– Régen én is néztem azt a sorozatot, de felidegesítettek az orvosi pontatlanságok. – Ez a távolságtartósdi nem nagyon ment nekem. Hangom alapján undoknak és korlátoltnak tűnhettem. 
– Ja, én meg nyilván azért nézek zombis sorozatokat, mert szigorúan valósághűek. 

5.

– Mi az? – kérdeztem. 
Megrázta a fejét, de a mosolya nem hervadt le. 
– Semmi. Csak próbálom az emlékezetembe vésni a pillanatot. 
Csodálkozva felhúztam a szemöldökömet, és félrebillentettem a fejemet. A nap besütött a kisbusz szélvédőjén, kiemelve a zöld pöttyöket a szemében. Beck nem filmsztárszerűen jó pasi volt, hanem amolyan szomszédfiú típusú jó pasi – az a fajta srác, aki talán nem is tudja, milyen hatással van a női populációra. 
– Miért? – kérdeztem. 
– Mert az életünk már sosem lesz ugyanolyan. 
Apró gödröcske jelent meg a szája sarkában, aztán a kormány felé fordult, és elhajtottunk a lakásomtól. 
Az a gödröcske volt az első dolog, amire később emlékezni akartam erről az útról.

6.


– Felőlem alhatunk – mondtam, és hirtelen nagyon kimerültnek éreztem magam a mai nap után. 
– Felőlem is. Nem szeretnélek megijeszteni vagy ilyesmi, de általában bokszerben szoktam aludni. Ma éjjel miattad nem akarok, de az tuti, hogy ebben a hőségben képtelen lennék pólóban aludni. Nem baj?
Egyáltalán létezik olyan ember a földön, aki erre nemet mondana?
– Nem baj, én meg általában csukott szemmel alszom, szóval úgysem látom.

7.

– Honnan ismered?
Egyik szemével hunyorított, és elgondolkodva hátradöntötte a fejét. 
– Lássuk csak… amikor kicsi voltam, készített nekem egy babatakarót, de nem igazán emlékszem az első találkozásunkra. 
Lazítottam a kefe markolásán, és csak ekkor vettem észre, hogy addig a testem összes izmát megfeszítettem.
– Ó. A nagymamád az?
Megvillantotta azt az imádnivaló félmosolyát, amitől a szívem kihagyott egy ütemet.
– Az egyetlen. Nagymama, vagyis Mamcsi. 
Megdörzsöltem az orrom. 
– Aha. Akkor nem sms-szexeltek? – Azt hittem, ezzel a megjegyzésemmel megnyertem a párbeszédünket, de Beck sosem hagyott nyerni. 
– Ezt nem mondtam.

8.


– Minek képzelsz te engem? – Rámeredtem, miközben ő sebességbe rakta a kisbuszt. 
– Egy szexi, enyhén diszfunkcionális lánynak – felelte vigyorogva, és a parkoló kijáratánál balra fordult. 

9.

Ha ezt olvasod, van rá esély, hogy csupán statiszta vagy az én szerelmi történetemben.

10.

Értékesebb bizonyos emberek élete másokénál? Többet veszített a világ Colby halálával, mint amennyit az én életemmel nyert? Tényleg azon múlik, hogy valaki mennyire értékes, hogy mit tesz meg a világért? Hogy hány barátunk volt, amikor meghalunk?


Nyereményjáték:

Utazni fogunk a nyereményjátékunk során is! Az állomásokon olyan szereplőpárosok neveit találjátok, akik valamilyen utazáson vesznek részt a történetükben. A feladatotok pedig annyi lesz, hogy a nevek alapján kitaláljátok a könyvet, amiben szerepelnek. A Rafflecopter doboz megfelelő sorába a szerző nevét és a könyv címét várjuk! (Lesz olyan állomás, ahol több címet is elfogadunk.)

Ne feledjétek, a beírt válaszokon már nem áll módunkban javítani. A kiadó csak Magyarország területére postáz. A nyerteseket e-mailben értesítjük. Amennyiben 72 órán belül nem jelentkezik a szerencsés, újabb nyertest sorsolunk.


Camryn Bennett és Andrew Parrish


a Rafflecopter giveaway

ÁLLOMÁSLISTA:

01.09. Könyvvilág
01.12. Veronika's Reader Feeder
01.15. Hagyjatok! Olvasok! extra állomás
01.18. Hagyjatok! Olvasok!

vvvvv
Remélem jól szórakoztatok, látogassatok el a többiekhez is!
Köszönöm a figyelmet!
vvvvv


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése