2020. április 20., hétfő



Melanie Harlow: After ​We Fall - Mindig van tovább | Blogturné Klub ajánló




– Le vannak szarva az emberek.
Megint sóhajtott. – Muffy belehalna.
– Nem, Margot, nem halna bele.
– Talán nem. De azt gondolná, hogy megőrültem.
– Hadd gondolja! Ne azzal töltsd az életed, hogy aggódsz, mit gondolnak rólad az emberek, Margot! Ez a félelem olyan, mint egy ketrec – örökre fogságba ejthet, ha nem vigyázol.


Fülszöveg:
Jack Valentini nem az esetem.
A szexi, borongós kedélyű cowboy a filmekbe való, nekem jó lesz az öltöny meg a nyakkendő. Úri modor. Borotvált arc.
Jack talán csodálatos, de mogorva, durva, faragatlan. Messziről kerülne egy ilyen városi lányt, mint én, és ezt nem is leplezi. De munkát kaptam a család farmján, én lettem a PR tanácsadójuk, úgyhogy kénytelen lesz elviselni engem, ahogy én is őt. Azt, hogy bámul. Meg a változékony hangulatait. A szűk farmerját. Az izmait. A hatalmas, kemény izmait.
Hamarosan teljesen másféle feszültség támad köztünk, olyan, amitől helytelenül viselkedek az istállóban, a fák között az erdőben, vagy a furgonban. Sosem tettem még ilyesmit, ami ennyire nem vall rám… De túl jó, nem bírom abbahagyni.
És minél többet tudok erről a gyászoló veteránról, annál jobban értem őt. Elvesztette a feleségét, ettől megtört lett, keserű, és saját magát hibáztatja. Úgy gondolja, nem érdemel második esélyt a boldogságra. De téved. Nem kell, hogy én legyek az első szerelme. Elég, ha az utolsó leszek.
Imádni való mese a reményről, amit sosem adhatunk fel, a hitről, hogy a boldogság igenis jár nekünk, akkor is, ha a lehető legváratlanabb pillanatban köszönt ránk. A legszerethetőbb szerelmespár, akik alig tudják elhinni, hogy tényleg rátaláltak arra, akit talán nem is kerestek.
Ismerd meg titkaikat!

Könyv információk:

Eredeti mű: After We Fall
Eredeti megjelenés éve: 2016
Könyvmolyképző, Szeged, 2020
336 oldal · puhatáblás ·
ISBN: 9789634576372 ·
Fordította: Moldova Júlia
Sorozat:
1. Man Candy
3. If You Were Mine
4. From This Moment
(befejezett)
A sorozat önálló regényekből áll.
(Az értékeléshez olvass tovább!       )
Miért olvastam el?
Nem terveztem, de megláttam a magyar kiadás borítóját, és nem tudtam ellenállni...

Szerintem…

Sajnálom, de azt hiszem, soha nem fogok betelni az olyan történetekkel, ahol egy városi lány jön, meglát egy igazi kétkezi munkát végző farmert/cowboyt/nagybetűs FÉRFIT, és az összes józan esze, - származása, - ellenérzése ellenére totál rákattan. Imádom, amikor a főszereplők minden téren eltérnek egymástól, de a végén rájönnek, hogy tökéletesen kiegészítik a másikat. [Vagy ha ők nem is jönnek rá, akkor az olvasó úgy érzi a könyv befejezése után, hogy két különböző ember megtalálhatja a tökéletes boldogságot egymás mellett.]


A romantikus felvezetés annak szólt, hogy ez a történet épp ilyen: főszereplőink ég és föld egymáshoz képest. [Stílus: váltott nézpontok, múlt idő, E/1.] A nemsokára harmincéves Margot Thurber Lewiston roppant jól nevelt kisasszony -  visszafogottsága felsőbbrendű, önfegyelme a buddhistákéhoz mérhető, és királyi a modora. Legalábbis ezzel magyarázza, amikor csak egy „kis” jelenetet rendez, miután kiderül, hogy ez exe miért kéri meg, majd villog másik menyasszonnyal az oldalán nem sokkal később. Hogy eltűnjön a pletykák elől, elugrik a michigani Huron-tó mellé, ahol egy farm éppen PR és marketing tanácsadásra szorul. A Valentini fivérek farmján megismerkedik Brad és Pete Valentinivel, és Pete feleségével, Georgiával, akikkel azonnal egy hullámhosszra kerül, ám felbukkan a zárkózott, elutasító Jack Valentini is, aki egy az egyben ellene van a marketinges segítségnek és a javasolt fejlesztéseknek.


– Valami hiányzott az életemből.
Ránéztem. – De mi? Mi hiányozhatott az életedből, mikor megvolt mindened, amit csak akartál? És ha nem volt meg, akkor miért nem vettél?
A szemét forgatta. – Utálom, hogy ezt tőlem kell megtudnod, de nem árulnak boldogságot a plázában, Jack. Sok gazdag ember él nyomorúságosan, és sok szegény elégedetten.


A szíve köré falat építő Jack egy exkatona, aki még nem dolgozta fel a felesége és első szerelme elvesztését, míg Margot egy nyitott, kalandvágyó és nagyon makacs nő. Nekem személy szerint nagyon tetszett a párosuk – azzal együtt, hogy majd megszakadt a szívem Jack gyásza miatt -, és kíváncsi voltam, hogy hogyan találnak egymásra. Ne értsetek félre, Jack nincs fából és Margot szeme is azonnal megakadt az izmos farmeren, ezért borítékolható volt jó néhány erotikus jelenet, de Jack vesztesége és elutasítása elég mélyen gyökerezik... Margot pedig, nos, maradjunk annyiban, hogy neki is van min változtatnia a „Thurber-hölgységén”, amitől engem az első pillanattól kezdve rázott a hideg. [Oké, Muffytól, a nő édesanyjától is kerülgetett a gutaütés… bár tűkön ülve vártam, hogy találkozik-e Jackkel, és ha igen, mit szól hozzá!] Több megoldandó probléma volt ebben a regényben, mint amennyi egy átlagos szerelmes regényben szokott lenni. Épp ezért bár rövidnek éreztem a problémák feloldását (1-2 extra fejezetet megérdemeltünk volna), mégis tetszett, ahogy szépen lassan elkezdenek haladni az előrelépés felé. A könyv vége és az epilógus pedig mindent vitt nálam!


Ami tetszett: összességében nagyon szerettem minden főbb karaktert a történetben – Trippet nem számítva -, de a legjobban azok a részek tetszettek, ahol Margot vagy a családjáról sztorizik, vagy próbál segíteni a farm körül! (Emiatt imádtam az epilógust is.) Nagyon tetszett a Valentini fivérek farmja, de még jobban tetszett ez a kicsit lököttnek tűnő, de egymást támogató család.
Ami nem tetszett: a problémák megoldásának a rövidsége (szinte csak említésszerű a feloldás), de voltak furán kijövő részek is. Például nagyot nevettem Margot leskelődésén, de nem tudtam napirendre térni a gondolatai felett… Kicsit karakteridegen, nem Thurber-hölgyhöz illő a stílusa, pedig akkor még nagyon a regény elején járunk, inkább utána vált nyíltabbá szerintem. Mondjuk, nekem Jack szókimondása is túlzó volt az erotikus részekben. [De egy ilyet se fogok kiidézni, az tuti. *vállvonogatás*]

Összességében

Bár olvastam már jobb regényt városi/gazdag lány-farmer/cowboy párosról, mégis úgy érzem, nem tudom megunni az olyan szerelmes történeteket, ahol két eltérő világ találkozik. Igazán különleges volt, hogy mindkét felet picit kényelmetlen helyzetbe hozza, amikor a másik színterén kell helytállna, de nekem nagyon bejöttek az ilyen szórakoztató fordulatok! A közepére-végére egészen izgalmassá és humorossá vált a regény, mindenképpen megérte elolvasnom, bár az elején nem olvastatta annyira magát. Jót tett mindkét főszereplőnek a történet végére megmutatkozó jellemfejlődés.

Értékelés: 4


Kedvcsináló idézetek:

Georgia nagyot kortyolt a söréből, és felnevetett. – Tudom, hogy ez nem szép tőlem, de folyton elképzelem, ahogy a csinos kis kosztümjében dolgozik magas sarkúban, felékszerezve.
Közel álltam a mosolygáshoz. – Paraszt Barbie.
Georgia a térdét csapkodta. – Ugye? Olyan édes amúgy. És tényleg szép tőle, hogy érdekli, és felajánlotta a segítségét. Szerinted nem?
– Nem volt valami nagy segítség – jegyeztem meg szárazon.
– Én sem voltam az, amikor idekerültem. Szarrá röhögtétek magatokat, amikor megpróbáltam felülni egy lóra. Nem emlékszel?

– Arra gondoltam, hogy mehetnénk mi! – vetettem fel vidáman. – Sosem voltam még termelői piacon, szeretném megnézni.
Jack megfordult, a pultnak támaszkodott. – Nem. Nem szeretem az ilyesmit.
– Miért nem? – kérdeztem, nem hagytam annyiban.
– Ott emberek vannak – közölte mogorván.
– Édes istenem, hát persze! Vásárlóknak hívják őket – jegyezte meg Georgia.

– Margot, teljesen érthető, ha meg akarod osztani valakivel az életedet – nyugtatgatott Claire. – Senki sem gondolja, hogy önző lennél, mert szeretni akarsz valakit, és azt akarod, hogy viszontszeressenek.

♡ ♡ ♡ ♡ ♡
Pinterest tábla a regényhez: After We fall by Melanie Harlow
After We Fall a GoodReads-en.
♡ ♡ ♡ ♡ ♡

Hamarosan megjelenik a Könyvmolyképző kiadónál Melanie Harlow romantikus regénye, amiben egy csinos városi PR tanácsadónő szeme megakad a morcos cowboyon. Amikor Margot megjelenik a Valentini fivérek farmján, Jack egyáltalán nem örül, hogy a testvérei az engedélye nélkül felfogadták, és ezt hamar a nő és a családja tudomására hozza. Persze lehet, hogy a morcos cowboyt a nő formás idomai, hosszú szőke haja és kitartó természete zavarják? Tartsatok velünk a blogturnén, és ne feledjétek, hogy a turné végén három szerencsés olvasónk meg is nyerheti a könyvet!



Nyereményjáték:

Regényünk főszereplője Jack, akinek minden állomáson megtalálhatjátok egy ismertebb névrokonát. Persze bloggereink furfangosak, és elrejtették a Jack nevű színészeket ábrázoló képeket! Ha megtaláltátok a képet, akkor találjátok ki, hogy ki szerepel rajta, és írjátok be az adott színész TELJES nevét a Rafflecopter dobozba!

(Figyelem! A megfejtéseket elküldés után nem áll módunkban javítani. A nyertesnek 72 órán belül válaszolnia kell a kiértesítő e-mailre, ellenkező esetben új nyertest sorsolunk. A kiadó csak magyarországi címre postáz.)


ÁLLOMÁSLISTA:

4/11 - Hagyjatok! Olvasok! (extra)
4/23 - Dreamworld (extra)
4/26 - Dreamworld
4/29 - Könyvvilág


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése