2021. január 8., péntek



AniTiger - Újévi Fogadalmak Book Tag 2021

 

(Még több taget a „book tag” címke alatt található.)




Hahó!
Remélem, hogy jól teltek 2021 első napjai! :))

Nálam minden oké. A színházban ezerrel készülünk a legújabb produkciónk streamelt bemutatójára, a szilveszteri retro szendvicsek már csupán halovány emlékek, elfogyott a nyelvfestős kék pezsgő, amivel az új esztendőre koccintottunk a családdal... Azt hiszem, ennyi! (A mai taget az elmúlt években már kitöltöttem, szóval, ha gondolod, akkor v.ö.: EZZELEZZEL és EZZEL.)
--- OLVASS TOVÁBB ---
❖❖❖❖❖
1. Egy író, akitől szeretnél olvasni idén, de eddig még semmit nem olvastál tőle

Stephanie Garber



Ezer meg egy éve szeretném elolvasni a Caravalt, ami az írónő debütáló regénye. (Tavaly is megfogadtam, de pechemre előbb jelent meg a teljes trilógia magyarul, mint hogy eljutottam volna az első elolvasásáig... De majd idén!) ;)

2. Egy könyv, amit mindenképpen szeretnél elolvasni

Őt sem ma tettem a várólistámra... kb. azonnal repült rá, amikor megláttam 2018-ban, hogy megjelenik magyarul. :D Leginkább azért érdekel, mert a kevés a történelmi romantikus regény, pláne az olyan, amelyikben LMBT+ karakterek szerepelnek.

3. Egy klasszikus, amit szeretnél elolvasni

Az egyik kedvenc kultfilmem a Harcosok klubja, és régóta gondolkodtam azon, hogy elolvasom a könyvet is, de végül az vett rá, hogy megjelent egy olyan kiadás, aminek a borítóján Helena Bonham Carter találtható. Beleszerettem, megvettem és így már muszáj elolvasni! ;) (.......és ez is egy tavalyi pont......... Remélem, hogy idén már tényleg nekiugrom, mert izgatja a fantáziámat.) :D

4. Egy könyv, amit szeretnél újraolvasni


Régen olvastam, és idénre amúgy is egy HP újraolvasást terveztem, mert szeretem (az egész Varázsvilágot).

5. Egy könyv, ami ezer éve várólistás és idén el akarod olvasni végre


Azt hiszem, köztudott, hogy mennyire csípem NG-t.
Mindenképpen szeretnék tőle olvasni idén, talán ezt... :)

6. Egy jó vastag könyv, amit beterveztél


Idén az első könyvem egy laza 824 oldalas könyvecske volt (Stephenie Meyer: Midnight Sun – Éjféli nap), és azért nem posztoltam eddig, mert ezt a féltéglát olvastam. A Cress a maga ~600 oldalacskájával meg se fog kottyanni szerintem... 

7. Egy író, akitől már olvastál és idén is szeretnél

Leiner Laura
    
  
Elblicceltem az Iskolák versenye-trilógia lezárását - Emlékezz ​rám (Iskolák versenye 3.) - olvasni, így nem tudom, hogy kik nyertek. Ráadásul az író elkezdte folytatni a sztorit egy második Iskolák versenye trilógiával, aminek meg az első részét lenne jó elolvasni idén, aminek a címe: Bízz ​bennem. Még a fülszövegükre se mertem ránézni, nehogy spoilerezzek magamnak! :D

8. Karácsonyra kapott könyv, amit el fogsz olvasni idén

Még 2018-ban kaptam, de most megláttam a polcomon, és kedvet kaptam hozzá. Paranormális, nyomozós, szellemes. Fincsi!

9. Egy sorozat, amit elkezdeni és befejezni is 2020-ban fogsz

Remélhetőleg a CARAVAL-t..., amit az első pontban említettem. 

10. Egy megkezdett sorozat, amit be fogsz 2021-ben fejezni


Ez az utolsó része az egyik kedvenc univerzumom második sorozatának, de mivel nekiálltam az utána következő novelláknak, picit spoilereztem magamnak. #nocomment Persze lehet, hogy másik sorozatot fogok befejezni. Lenne mit... (Igen, ez is egy tavalyelőtti fogadalmam áthozva 2020-ra és 2021-re... :'D)

11. Van valami olvasási terved? Ha igen, hány könyvet tervezel idén elolvasni?

Jó lenne 125 könyvet elolvasni 2020-ban!

(Résztervek: 20 magyar szerző által írt regény, 3 elkezdett sorozatot befejezni, 12 LMBT+ könyv, 3 klasszikus regény)
12. Bármilyen egyéb célkitűzés?

ITT > írtam a fogadalmaimról! ;)

vvvvv
Jó olvasást! Köszönöm a figyelmet!
A képek a könyvek borítói vagy a Pinterestről vannak. ;)
vvvvv


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése