2021. április 29., csütörtök



Márciusi és áprilisi megjelenések, avagy minden, ami megtetszett


   

 

Kiadó szerint:

 

Agave Könyvek, Alexandra, Athenaeum, Corvina, General Press, Helikon, Könyvmolyképző, Lettero, Libri, Manó Könyvek, Maxim, Móra, Pagony, Scolar, Vinton, XXI. Század

 

  

Kicsit pihentem az elmúlt időben, így most ismét két havi gyűjtést hoztam egyszerre. 1-2 elmaradt februári említésen túl ezek a márciusi és az áprilisi friss megjelenések lesznek. Legalábbis azok, amikre felcsillant a szemem. (Ha utólag hiányosnak ítélem meg a posztot, akkor ismét pótlom a következő adagban.) ;) 

FIGYELEM!

A poszt nem az összes megjelenést tartalmazza, hanem ezek azok a könyvek, amik megtetszettek a friss megjelenések közül. Némelyiket már olvastam is, ott megtaláljátok az ajánlómat. 

vvvvv

2021. április

 

Brigid Kemmerer: A Curse So Dark and Lonely – Sötét, magányos átok

(Könyvmolyképző)

/már írtam is róla/


Shea Ernshaw: The Wicked Deep – Gonosz mélység

(Könyvmolyképző)

/már írtam is róla/


Molly Brooks: Abigail és Tabita – Zűr az űrben

(Maxim)


Liz Braswell: Egy új élmény

(Manó Könyvek)


James Nestor: Lélegzet

(XXI. Század)


Hayley Chewins: Aranyfakasztók

(Maxim)


Glendy Vanderah: Ahol az erdő a csillagokig ér

(Könyvmolyképző)


Colleen Hoover: Without Merit – Merit nélkül

(Könyvmolyképző)


Chris Napier: A futás tudománya

(Libri)


Carolyn Brown: A Magnólia Fogadó

(Könyvmolyképző)


Candace Bushnell – Katie Cotugno: Csajoknak kötelező

(Móra)


Beth Coates – Elizabeth Foley: Mit tenne Frida Kahlo?

(Athenaeum)


Ava Miles: Country-Éden

(Könyvmolyképző)


Alix E. Harrow: Tízezer ajtó

(Agave Könyvek)


Amy Reed: The Nowhere Girls – A Senkise-lányok

(Könyvmolyképző)


Amanda Lovelace: Amikor a hercegnő menti meg önmagát

(Könyvmolyképző)


 

2021. március

 

Tricia Levenseller: Daughter of the Siren Queen – A szirénkirálynő lánya

(Könyvmolyképző)

/már írtam is róla/


Jenny B. Jones: Finding You – Ott rám találsz

(Könyvmolyképző)

/már írtam is róla/


Casey McQuiston: Red, White & Royal Blue – Vörös, fehér és királykék

(Könyvmolyképző)

/már írtam is róla/


Aleksandr Voinov: Dark Soul – Sötét lélek

 (Könyvmolyképző)

/már írtam is róla/


Paula Harrison: Kitti és a Holdfény-mentőakció

 (Móra)

/már írtam is róla/


Agócs Írisz: Rajzolj egy krumplit! 2.

(Pagony)


Rejtő Jenő (P. Howard): Az elátkozott part

(Helikon)

/írtam róla/


Nora Roberts: Bűbájosok

(Vinton)

/értékelésem/


Blake Crouch: Menekülj

 (Agave Könyvek)


Amy Harmon: The Bird and the Sword – A madár és a kard

 (Könyvmolyképző)


Candace Rose Rardon: Teaivók zsebkönyve

 (Corvina)


Bridget Collins: A könyvkötő

 (XXI. Század)


Dekameron-projekt

 (Athenaeum)


Chris Carter: A nevem: halál

 (General Press)


Jennifer Lynn Barnes: Örökösök viadala 

 (Animus)


Ellery Lloyd: Képkockák

 (General Press)


Lorelei Savaryn: Az ellopott álmok cirkusza

 (Alexandra)


Joe Hart: Obscura

 (Agave Könyvek)


Riley Sager: Várj, amíg sötét lesz

(Lettero)


Naomi Imatome-Yun: A nagy wok szakácskönyv

 (Alexandra)


Shona Innes: A család olyan, mint egy süti

 (Pagony)


Shona Innes: Az élet olyan, mint a szél

 (Pagony)


Ursula Poznanski: Erebos

 (Scolar)


 

vvvvv

Köszönöm a figyelmet! Jó olvasást!

A borítók a könyvek borítói. Az Érdekel és Megjelenik táblán gyűjtöm őket.

vvvvv


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése