2022. május 14., szombat



Maggie Fenton: Erényes ​gazember (A pajkos régensség 2.) | Blogturné Klub könyvajánló

  

 

Sebastian olyan erősen szorította a csokrot, hogy néhány virágot össze is nyomott, majd nem szívesen, de  meglazította a tökéletes nyaksálját, mielőtt megfullad a saját szorongása miatt.

Úgy tűnt, az udvarlás nem pipogyáknak való.

 




Vajon ​a sötét múltú, javíthatatlan gazember meg tudja olvasztani a jégkirálynő szívét?

Sebastian Sherbrook – a királyság egyik legzüllöttebb alakja, egy igazi gazember – a gyűlölt nagybátyja halála után megörökli a Manwaring márkija címet. Így azzal a céllal tér vissza Londonba, hogy egyszer és mindenkorra rendbe hozza az imázsát. Arra nem számít, hogy önhibáján kívül szinte azonnal a szezon legnagyobb botrányába keveredik, és ezzel régóta titkolt terve, hogy udvarolni fog az egyetlen nőnek, akire valaha vágyott, dugába dől.

A fiatal Lady Katherine Manwaring, bár régóta vonzódik a férfihoz, hisz a néhai férje unokaöccséről szóló pletykáknak. Ezen az sem változtat, hogy a Times „London legszebb férfija” címmel illette Sebastiant, jogosan. Viszont amikor a sors Katherine kegyeire bízza a férfit, a nő két megdöbbentő igazságra jön rá: Sebastian talán mégsem annyira züllött, mint azt a híre sugallja, és hogy reménytelenül szerelmes… belé.

Egy feldühödött apa, egy végtelenül mogorva kutya, egy kis zsarolás, jó néhány pirkadati párbaj és minden lében kanál barát csupán néhány a problémák közül, amik a szerelmesek boldogságának útjában állnak. Vajon Katherine végül képes lesz elfogadni Sebastian szerelmét – és a férfi azután is akarja majd őt, hogy megismeri a nő sötét titkát?

Éld át üdítő és fordulatos románcuk alakulását!

 

Könyv információk:

 

Eredeti mű: Virtuous Scoundrel

Eredeti megjelenés éve: 2015

Könyvmolyképző, Szeged, 2022

352 oldal · puhatáblás

ISBN: 9789635619931

Fordította: Kereki Noémi Valentina

A pajkos régensség-trilógia:

 

1. A herceg liezonja

2. Erényes gazember

3. The Alabaster Hip

 

(befejezett)

KMK WEBSHOP / BELEOLVASÓ / MOLY / GOODREADS

(Az értékeléshez olvass tovább!       )

Miért olvastam el…?

 

Néha úgy alakul, hogy egy-egy regényre már csak akkor figyelek fel, amikor a Blogturné Klub többi tagja javában turnézik vele - így jártam A PAJKOS RÉGENSSÉG első részével is, A ​herceg liezonjával! Olvasgattam az ajánlóikat, és szidtam maga, amiért nem olvastam bele, és nem szálltam be én is a buliba, ugyanis odáig vagyok a humoros, picit erotikus felhangú történelmi romantikus regényekért. 

A trilógia egyes részeiben három legjobb barát összejövetelét követhetjük nyomon így vagy úgy botrányos nőkkel, akik nem csak, hogy elcsavarják szegények fejét, de magukhoz is láncolják a férfiakat, akik ezt nem bánják. Szóval beugrottam az új manwaringi márki, Sebastian Sherbrook történetébe, aki a nagybátyja ifjú feleségébe szeretett bele.

 


Szerintem…

 

Hogy én ezen a regényen mennyit nevettem!  Már a regény eleje zsenális, ahol férfi főszereplőnk, Sebastian Sherbrook sok év után hazatér Angliába, miután utált nagybátjyától megörökli a márkiságot, és máris egy hajnali párbajon találja magát. Az új márkiról mindenki úgy tudja, hogy teherben hagyta Miss Rosamund Blanchardot, akinek az apja kötelezné a férfit a házasságra, de Sebastian ezt elutasítja, hiszen hozzá se ért a lányhoz... Sőt, közli, hogy előbb venné el az egyedi Broadwood-zongoráját, mint a lányt. Persze, hogy a pimaszsága egy kihíváshoz vezet, amit mázlijára ugyan túlél, de a társaság nem felejt. Pechjére igen hamar találkozik nagybátyja özvegyével, aki miatt elmenekült az országból, ugyanis élete első és egyetlen szerelmét vette el a gonosz öreg úr. Lady Katherine Manwaring kívülről igazi jéghercegnő, de igazából vonzódik a szép férfihoz annak ellenére, hogy az igazi élvhajhász hírében áll, és szerencsétlen Blanchard lányt is úgy hagyta, ha hinni lehet a pleytkáknak... Persze a vonzalmát észreveszi Astrid barátnője, aki a márki legjobb barátjának, a hercegnek a felesége (ld.: az első rész szerelmespárja), és elkezd szervezkedni. Mázlinkra Sebastiant se kell félteni; miután rájön, hogy Katherine nem veti meg annyira, amennyire addig gondolta, elkezd udvarolni a nőnek...

 

Szövevényes, drámai fordulatokban dúskáló regény, ami roppant szellemes is, hála az írónő stílusának. A karaktereket szerethetővé és feledhetetlenné varázsolta, és nem átallta őket kellemetlenebbnél kellemetlenebb helyzetbe sodorni az olvasók szórakoztatására! Nekem nem csak a kissé gőgös, de amúgy félénk Sebastian és a bátor, önálló, kutyabolond Katherine voltak a kedvenceim, de a mellékszereplőkért is odáig voltam! Astrid teljesen zakkant, ahogy a beleszerelmesedett, ezáltal kissé papuccsá vált férje is, de az abszolút favoritom Crick volt. Crick a szépséges márki roppant ronda, ám nagyon hősies és nagyszájú inasa, aki annak ellenére se hagyta el az urát, hogy az nem nagyon tud neki fizetni... Szerettem a hűségét és a váratlan felbukkanásait, de még jobban szerettem, amikor Sebastianon élcelődött! Szeretem a humoros szópárbajokban gazdag történeteket, és ez épp ilyen.

 

 

– De először is szükségem van egy fürdőre és borotválkozásra!

Crick mögé mutatott, ahol a rézkád már elő volt készítve, gőzölgött a forró víztől.

–  Rendes ember – mondta Sebastian, félrelökte a paplant, majd meztelenül, nagy léptekkel a kádhoz ment, Crick pedig közben udvariasan félrenézett. – Maga egy kincs, Crick! Örülök, hogy nem rúgtam ki.

– Legalábbis ezen a héten – vágott vissza Crick.

 

 

Ez a valaha volt legkevésbé korhű történelmi erotikus, amit olvastam... Annyi olyan dolog történik benne, ami miatt már lazán átnéznének a társaság tagjai a főszereplőinken, hogy ihajj, de én mégis szerettem - talán épp azért, mert inkább volt szórakoztató és szerethető, mint autentikus! 

A regény nem csupán minimálisan korhű, de a karakterek is túl modernek, aminek én kifejezetten örültem, ugyanis talán sosem olvastam olyan történelmi romantikus regényt, amiben a női főszereplő csábítja el a kissé olvadozó, belassult agyú férfit (vagy nem ennyire jól... sokat nevettem szegény Sebastian rovására). (És ennél több spoiler nincs is lesz ebben a bejegyzésben, de muszáj megemlítenem, hogy ez történt, mert számomra az volt a történet csúcspontja, amikor Lady Manwaring (Katherine) a kezébe veszi az irányítást a márki felett!)

 


Összességében

 

Ha egy vidám kalandra vágysz a régensség korában, akkor ez a könyv tökéletes választás. A főszereplők között tombol a kémia, de ami még ennél is fontosabb, hogy a karakterek épp olyan esendőek és szerethetőek, mint az igazi emberek. Drukkoltam Sebastiannak, szurkoltam Katherine-nek, de közben alig vártam, hogy újabb kalamajkába keveredjenek, és még jobban megbonyolítsák az életüket. Volt itt minden: teherbe ejtés, tragikus múlt, zaklatás, zsarolás, hajlani párbaj, kutyarablás, tortában verekedés, és még sorolhatnám. Jókat mosolyogtam a történeten, és alig várom, hogy Montford és Marlowe történetét is megkaparintsam!

 

Értékelés: 4,5

 

Érdekel a trilógia többi része? Nagyon! Mind az első, mind a harmadik részt tervezem elolvasni, amint lehetőségem nyílik rá. Nekem nagyon bejött Maggie Fenton stílusa és humora!

 

Kedvcsináló idézetek:

– Tökéletes vagy – mondta újra.

Ez a szó. Katherine elfehéredett, és próbált elhúzódni Sebastiantól, viszont nem jutott messzire, mert a férfi megfogta a derekát, és magához szorította.

– Megmondtam, hogy nem vagyok tökéletes – tiltakozott a nő.

– Én pedig azt mondom, hogy igen – válaszolta határozottan Sebastian. – Nekem tökéletes, Katie. Elcsábított a Beethovened, megbabonázott az ironikus beszéded, viszont a lelked az, amibe beleszerettem.

 

– Én tudom, mi szállta meg – mondta. – Szerelmes.

Astrid hallotta, ahogy a férje felhorkant alatta. Finoman bordán rúgta.

– Nem, én nem… – kezdte Sebastian, és elpirult a nádcukorral habosított vajréteg alatt. – Mármint én marhára… Vagyis… Én… Ó, a pokolba is! – tört ki belőle végül, majd széttárta a kezét, és ellenségesen a közönsége felé fordult. Próbált a bálteremben egyszerre mindenkivel farkasszemet nézni.

– Igaza van. Szerelmes vagyok. Pusztítóan, szörnyen, nyomorultul szerelmes. Lady Manwaringbe.

Megdöbbent csend telepedett a teremre. Már nem is pusmogott senki.

 

– (...) Te egy olyan hiú teremtés vagy, Sebastian. Nem is tudom, hogy tudtam ezt elfogadni.

Sebastian szipogott, majd Katherine nyakába fúrta az arcát.

–  Nem vagyok hiú – tiltakozott. – Csupán tudom, mennyire szereted a szép szememet és a görög arcélemet. Csak szeretném megőrizni a legjobb adottságaimat a te örömödre, drágám. Nekem semmit nem jelentenek. Katherine végighúzta az ujjait a férfi szeme sarkában, majd diplomatikusan fújtatott egy aprót.

– A szép szemed kezd szarkalábas lenni.

 (További izgalmas idézetek)

♡ ♡ ♡ ♡ ♡

Nem saját képek. A pajkos régensség (Maggie Fenton)

The Regency Romp Trilogy #2 a GoodReads-en.

♡ ♡ ♡ ♡ ♡

 


Az Erényes gazember című történettel folytatódik Maggie Fenton A pajkos régensség című trilógiája, melyet magyar nyelven a Könyvmolyképző Kiadó gondozásában olvashatunk.

Tartsatok velünk blogturnénkon és ha a szerencse is mellétek áll, akkor megnyerhetitek a Kiadó által felajánlott könyvet.

 

 

 

Nyereményjáték:

 

Játékunk a zsánerhez kapcsolódik. A turné minden állomásán elrejtve egy-egy olyan szerző nevét találjátok, akinek legalább egy történelmi romantikus könyve megjelent már a Könyvmolyképző Kiadó gondozásában. A ti feladatotok csupán annyi, hogy ezt a nevet beírjátok a Rafflecopter megfelelő dobozába

 

Ne feledjétek, a beírt válaszokon már nem áll módunkban javítani. A kiadó csak Magyarország területére postáz. A nyertest e-mailben értesítjük. Amennyiben 72 órán belül nem jelentkezik a szerencsés, újabb nyertest sorsolunk.

 

 

a Rafflecopter giveaway

 


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése